Сутринта с ужас установих на покрива на пунтото малко над предното стъкло, че са се появили 3-4 миниатюрни точици ръжда - преди 2-3 месеца ги нямаше със сигурност. Трябва ли веднага да закарам колата на (предполагам че такъв ми трябва) бояджия или щом са само миниатюрни точици (с големина около 1мм) мога да изчакам да се съберат повече такива ужасии? И дали това се покрива от каското на колата (с пълно автокаско съм) или ще си е за моя сметка?Между другото моля посъветвайте ме нещо за полиране/пастиране на колата - къде и как се прави и колко струва горе долу?Благодаря предварително за отговорите!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за няколко точици ръжда по покрива + пастиране?
Collapse
X
-
5 г. като собственик на опел водих неравностойна битка с ръждата
Моят съвет е: не си струва да се занимаваш. Тръгнала ли е някъде ръжда, само ще си даваш парите за козметични ремонти и след няколко месеца (а може и по-скоро) пак ще избие. Струва си да се полагат усилия единствено за състоянието на ламарините отдолу - пода на колата, тъй като там може да стане опасно, ако се пробие. Все пак на тези ламарини са закрепени някои носещи елементи, така че един път годишно трябва да се преглежда колата отдолу.А за каското - откъде ти хрумна, че ще ти покрият ръждата
По принцип много трудно ще вземеш пари от каското дори за откраднати странични огледала например, а какво остава за няколко точици ръжда
За пастирането - то си имаше цяла тема във форума и ако дадеш търсене, ще я намериш. Аз си пастирам колата сам - отнема ми по-малко от час. Не че е голям проблем да платя 20-ина лева за пастиране, но ме е страх от разни мърлячи да не надраскат колата.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Разликата м/у опел и фиат е голяма. Ако лаламарината при фиата ако се обработи хубаво и се боядиса процеса на корозия ще се забави много. Докато при опела (имах опел 2г.) обработвах ламарините с препарат с който се мажат разни метални елементи работеши при агресивни среди (кораби, в рудници,тецове и др.) и ефкета беше нулев.BRAVA 1,4 12V
Nissan Navara
Коментар
-
за ръждата
Да, разлика безспорно има и тя е в това, че на фиата голяма част от ламарините (около 90 %) са поцинковани. Но ... тръгне ли ръжда по поцинкованата ламарина, значи има нещо гнило - на това място колата или е била удряна, или надраскана или нещо от сорта. И все пак идеята ми беше, че не си струва да се дават пари за козметични ремонти - избили точки ръжда и т.н. По-добре изчакай няколко години и ако дотогава още караш същата кола, ще си наясно с много неща по нея, включително и за състоянието на ламарините й. Евентуално тогава може да се помисли за цялостно пребоядисване. Аз ако сметна колко пари съм дал за козметични тенекеджийски ремонти по опела, сигурно ще се окаже, че за същите пари можеше да го пребоядисам и ефекта щеше да е по-добър.georgiarg написа:Разликата м/у опел и фиат е голяма. Ако лаламарината при фиата ако се обработи хубаво и се боядиса процеса на корозия ще се забави много. Докато при опела (имах опел 2г.) обработвах ламарините с препарат с който се мажат разни метални елементи работеши при агресивни среди (кораби, в рудници,тецове и др.) и ефкета беше нулев.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар