Засега го закрепиха момчетата, дано се реши въпроса тоя път, смяна шпилки и болтове. Ако и сега не се оправи, съм за фрезоване челото на двуцевката и това на колектора, което си е отрицателна емоция... Някой има ли представа дали изпускателния колектор и двуцевката на браво/брава/мареа 1.6 16 кл. са еднакви с тия от двигателя на 1.8 или са различни ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с изпускателна система (двуцевка) фиат браво 1.6 96г
Collapse
X
-
Тъй като при мен както писах имах и скъсана шпилка се наложи да довършвам. Та когато потърсих гарнитура в магазина нямаше точно същата но като наложих една за дизелов мотор се оказа че отворите съвпадат 1:1. Разликата в цената беше около2-3 лева. Като самата гарнитура е двойна и по по темелно направена. Така че в магазина със старата и налагаш и гледаш. А относно съмненията ти за шпилките те или държат или се късат освен ако не е заминала резбата както на тях така и на гайките. Ама това последното може да ти каже този който ги стяга. И си виж тампоните на генерацията както и гъвкавата връзка да не би някой специалист да е решил че ти е излишна. И такова изпълнение съм виждал щот майстора го домързяло да се разкарва и направо заварил в место нея парче тръба.Plastex написа:Засега го закрепиха момчетата, дано се реши въпроса тоя път, смяна шпилки и болтове. Ако и сега не се оправи, съм за фрезоване челото на двуцевката и това на колектора, което си е отрицателна емоция... Някой има ли представа дали изпускателния колектор и двуцевката на браво/брава/мареа 1.6 16 кл. са еднакви с тия от двигателя на 1.8 или са различни ?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар