здравеите проблема ми е следният!от където излзиат тръбите за ауспуха двуцевка мислиа че така се казва, от там излизат страшен шум и гурмежи по време на движение и на място все едно са се откачили тръбите от двигателялесно ли се заварява или ремонтира този проблем?някои от вас имал ли е подобен проблем и как е решен?благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с изпускателна система (двуцевка) фиат браво 1.6 96г
Collapse
X
-
от една гарнитура да гърми и ръмжи толкова м/у от двуцевката бие страшна струя с горещ въздух това нормално лие ?лесно ли се прави този ремонст с смяната на гарнитураtoivo88 написа:Изпуснала ти е гарнитурата и при мен беше така тя срува до 10лв. но ремонта е скъп кум 40лв. но ако се скъса болт става към 60.. Но, на мене един пр ми го направи са нямам никакви проблеми
Коментар
-
няма ли някакви симптоми таия гърнитура всичко се случи изжеднъжминах през неравен участък това е само !!!!!!!!!toivo88 написа:Нормално е да ръмжи и то доста на мен ми беше опушило сичко около свръзката ремонта не е толкова труден колкото ако се скъса някои болт при мен се скуса само един ....
Коментар
-
точно там буботи тръбата или тръбите които излизат от двигателя и продалжават кум ауспуха и духа страхно много от там но не видях да пуши то беше и малко тъмно вече звукъ е все едно да нямаш някое от гърнетата по систематаtoivo88 написа:При мен беше постепенно, можеш ли да локализираш мястото от където изпуска .... Като е запалена колата отвори и виж, ако е от свръзката между колекторите и двуцевката е гарнитура при мене е на 3 болта (пунто)!!!
Коментар
-
колега аз имах същия проблем след удар по горските патеки на селото ми и в последствие се оказа спукани изпускателни колектори и двуцевка свали тази металната маска която е над колекторите и огледан двуцевката с огледалце от от към закрепването и с колекторите от долната страна иначе се сменя всичко лесно просто трябва да накиснеш болтовете повечко с вд 40 аз лично сменявах и двете не изисква кой знай какви умения ако имаш някакви запитвания пиши Л.С.1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
На моята се нацепи материала точно около резбовото съединение на ланда сондата. По ръба на самата заварка . Явно при направата добавачния материал който е ползан на телоподаващото не е бил какъвто трябва, Всичко се беше напукало като паежина. Заварих го отново и вече година няма грижа. Ма и доста трудно открих къде ми е проблема щото си знам че имам скъсана шпилка на колектора но тя духа от там докато е студена и после спира но тази ламарина дето е на самато двицевка трябва да се свали за да се рзабере точно от къде е проблема то така е и горе на самия колектор пак има кожух и трудно се разбира кое от къде.
Коментар
-
zdr
kolegi moje li da me posavetvate kakva izpuskatelna sistema moga da sloja na moqta kola...iМодерирано.Нарушение на т. 1.12 от Правилата на форумаМодераторски екип на fiat-bg.orgbbb
Коментар
-
Два пъти сменям тази гарнитура и не след дълго пак започва да трещи, явно са скъсани резбите на шпилките. Има ли нещо друго, което да прикрепя двуцевката, чух за някаква планка , която прикрепя нещо, не разбрах дали двуцевката или колектора, но едва ли колектора. Има ли такова нещо там и става ли със заварка? Предварително благодаря за вниманието.toivo88 написа:Изпуснала ти е гарнитурата и при мен беше така тя срува до 10лв. но ремонта е скъп кум 40лв. но ако се скъса болт става към 60.. Но, на мене един пр ми го направи са нямам никакви проблемиAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
това е адски неприятен проблем, на темпрата го имах. появява се в следствие на вибрации обикновенно- те могат да идват от много места- накриво сложена генерация след ремонт, скъсани тампони на гърнето, скъсани или омекнали тампони на мотора, силни вибрации на мотора дори да са здрави тампоните му, ако работи неравномерно и много мърда така става. гаиките трябва да са медни и въпреки това стегнати, а повърхностите на двуцевката и на главата лъснати до блясък и качествена гарнитура. нещата в последното изречение са много важни!Plastex написа:Два пъти сменям тази гарнитура и не след дълго пак започва да трещи, явно са скъсани резбите на шпилките. Има ли нещо друго, което да прикрепя двуцевката, чух за някаква планка , която прикрепя нещо, не разбрах дали двуцевката или колектора, но едва ли колектора. Има ли такова нещо там и става ли със заварка? Предварително благодаря за вниманието.toivo88 написа:Изпуснала ти е гарнитурата и при мен беше така тя срува до 10лв. но ремонта е скъп кум 40лв. но ако се скъса болт става към 60.. Но, на мене един пр ми го направи са нямам никакви проблемиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар