колеги някой има ли представа как мога да я дам накъсо и да работи ?? датчика не можах да го намеря в тъмното .опита се да ми загрее колата ,поради което се наложи да мина на 5-6 сфетофара на червено (добре че не стана беля ) .а пъти спирах да видя дали перката ще се включи но не .... в тъмното не можах да намеря бушона кой е ,а в проклетата книжка трудно се ориентирам,сигурно още съм ядосан
предварително благодаря !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
перката на радиатора .
Collapse
X
-
Най-добре да дадеш контакт преди датчика, т.е. на самите му клеми. На светло рагледай, къде е, свали първо кората-въздухосборник над радиатора, няма начин да не мернеш датчика. Моят съвет е преди да прибегнеш до тази мярка провери бушоните! При всички слуаи са при двигателя. Конкретно при моят двигател са зад акумулатора, при теб не знам... И дано е само от бушона и перките, а не се окаже, като при мен-водна помпа!
Frontera Sport, X20SE март 1998
-
Благодаря за съветите ,не остана време днес на светло да я погледна ,че пустата му работа ...перката не се включва ,а за даването на късо ми е просто резервен вариант ,като тръгна да сменям датчика и т.н. да няма проблеми евентуално ако загрее някъде в софия .Vladim написа:Най-добре да дадеш контакт преди датчика, т.е. на самите му клеми. На светло рагледай, къде е, свали първо кората-въздухосборник над радиатора, няма начин да не мернеш датчика. Моят съвет е преди да прибегнеш до тази мярка провери бушоните! При всички слуаи са при двигателя. Конкретно при моят двигател са зад акумулатора, при теб не знам... И дано е само от бушона и перките, а не се окаже, като при мен-водна помпа!
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
след личната ми диагностика повредата е следната : спукан маркуч на малкият кръг на олаждането ,точно преди термостата!!!поради което не може да стигне налягане за да заварти водата в радиатора и съответно не се включва перката !И сега проблема е особено ГОЛЯМ .този маркуч няма сваляне .Някой имал ли е подобен проблем,защото по моя прецренка трябва да се вдига двигателя
маркуча минава точно зад него .много моля някой ако има идея или е имал проблем близък до моя да сподели ,защото предполагам колата може да стигне само от нас до сервиза (ако не може да се смени пред блока )
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Re: КОЛЕГИ
Колега, не си прав! Компютърът има съвсем различни датчици от този, който пуска перките! А пък и се оказа, че проблема не е там, затова да не прецакваме темата на колегата в спорове, които няма да му свършат работа.galinchooo написа:Не го лажете момчето да дава на касо датчика.Това е кола 96-97г., и датчика е сварзан и с компа на колата.По-добре е да даде 15лв за да го смени от колкото да дава касо. :D
tomazo нямам идея как се стига при този маркуч, да се изкажат колегите двигател, като твоя. И аз си мислех, че термостата на моята няма сваляне, но като разглабях разни работи един час и свалих акумулатора и стойката му успях!
Не искам да те плаша и дано не излезна прав, но причината за спукването на маркуча може да е надуване в охлаждащата течност идващо от заминала гарнитура на глава. Но това е само хипотеза, не се плаши!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
мисля ,че спрях да се шашкам на колите вече .авариите и ремконтите ги приемам за нещо нормално .но усещането е гадно де .а за самият маркуч ,единият край зад термостата (по скоро в началото на термостата) може да се стигне с разкачане на няколко маркуча ,но другият просто няма шанс ...дори краят му е с тия оригиналните шипки дето се късат и се сменят с други .А какви са признаците за прегоряла гарнитура ??фиатче Браво 2.0
Коментар
-
благодаря много на Митко .http://www.fiat-bg.org:7080/navi?MOD...остният маркуч е с НОМЕР 3 .дупчицата е точно са сгъфката от вътрешната страна .фиатче Браво 2.0
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар