Колеги помагайте за смяната на моторчето...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да сменя моторчето на чистачките?
Collapse
X
-
Преди 3 дена смених мойто намира се отпредната част на резервоарчето .... източваш течноста издърпваш го махаш му двете маркучета и така ... елементарно е хубаво е после да го лепнеш обаче с нещо.dolarcho написа:Никои ли незнае нищо по въпроса ?Ползвайте мигачи!
"I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown."
Jim Morrison
Коментар
-
Махаш рамената заедно с чистачките. Няколко рапидки държат пластмасовите капаци. Сед като махнеш и пластмасите ще видиш механизна (пантограф-а) заедно с двигателчето, редуктора и управлението му. Държат се на 3 винта. Няма нищо сложно. Студа обаче е проблем. Дано имаш топло място за разглобяването.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
При мен не го крепеше нищо само маркучетата (2) и чофчицата която влиза вътреmme написа:Махаш рамената заедно с чистачките. Няколко рапидки държат пластмасовите капаци. Сед като махнеш и пластмасите ще видиш механизна (пантограф-а) заедно с двигателчето, редуктора и управлението му. Държат се на 3 винта. Няма нищо сложно. Студа обаче е проблем. Дано имаш топло място за разглобяването.Ползвайте мигачи!
"I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown."
Jim Morrison
Коментар
-
Колега. Първо махаш чистачкитен но ги пусни да направят един оборот и да спрат. Запомни добре къде са били зада ги сложиш на същото място. Развий всички винтчета на пластмасите отпред пред стъклото. Те са две като посредата се свързват. Съветвам те първо да ги откопчаеш от колата и после да ги разделиш на две. Много внимавай как откопчаваш пластмасите защото щипките им много лесно се чупят. Като ги свалиш ще видиш механизма на чистачките. Както е казал колегата той е на 3 болчета. Развиваш ги, сваляш буксата от моторчето и вадиш всичко навън. Пред сложиш нов механизъм добре смажи цялата система тогава сглабяй. Искам и да те попитам какъв е проблема при теб че да сменяш моторчето. Аз имах проблем със степените на чистачките и ако при теб е така ще ти обесня как да го оправиш.Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Да проблема е със степените на чистачките и колегите казаха че е от електрониката която се е преебала. Сменя се елементарно със презапояване на 3 кабелчета, но сменям и моторчето защото супер мн се тормози дори и на единствената останала степен(най-бързата) и даже от време на време не тръгва. Затова взех друго и искам да го сложа сега него, а ти кое имаш в предвид да смажа, да отвора моторчето и вътре да смазвам или кое ?nonamecrew написа:Колега. Първо махаш чистачкитен но ги пусни да направят един оборот и да спрат. Запомни добре къде са били зада ги сложиш на същото място. Развий всички винтчета на пластмасите отпред пред стъклото. Те са две като посредата се свързват. Съветвам те първо да ги откопчаеш от колата и после да ги разделиш на две. Много внимавай как откопчаваш пластмасите защото щипките им много лесно се чупят. Като ги свалиш ще видиш механизма на чистачките. Както е казал колегата той е на 3 болчета. Развиваш ги, сваляш буксата от моторчето и вадиш всичко навън. Пред сложиш нов механизъм добре смажи цялата система тогава сглабяй. Искам и да те попитам какъв е проблема при теб че да сменяш моторчето. Аз имах проблем със степените на чистачките и ако при теб е така ще ти обесня как да го оправиш.
Коментар
-
1. Чистачките трябва да са в нулева позиция.2. Махаш пластмасовите капачета (ако ги имаш) на раменете.3. Развиваш гайките с лула #13.4. С поклащане нагоре-надолу "разлепваш" шлицовата връзка и сваляш раменате. Понякога може да е доста трудно.5. Развиваш всички винтчета на корите под челното стъкло - около 10-12, като не забравиш и тези под капака.6. Сваляш гумените уплътнения.7. Внимателно с подходящо рамо откопчаваш 3-те щипки на всяка половинка от кората. Обикновено поне една се къса, но ако си внимателен, може и да оцелеят всичките.8. Моторчето се държи на три болта за ключ #10 през гумени тампончета. При обратното затягане внимавай да не ги разплескаш.9. Откачаш куплуна и сваляш цялата система.10. Развиваш "пантографа" (виж снимката) и го прехвърляш на новия мотор. Важно - гайката на първичното рамо от моторчето към предавателния механизъм я завиваш на ръка! Засега не я затягаш! Монтираш моторчето със "пантографа" на мястото му, като спокойно можеш да го закрепиш окончателно.11. Слагаш едно рамо с чистачка "на око" и леко го притягаш. Пускаш еднократен импулс и наблюдаваш - рамото ТРЯБВА да започне движението си нагоре! Ако първо тръгне надолу, после нагоре, коригираш положението на първичното рамо, същата снимка, посоченото със стрелка. Така, до уцелване на правилната работна позиция. (Това е само за реглаж на механизма! Нулевата позиция на самата чистачка се регулира след това!)След което монтираш всичко по обратен ред. Втората снимка показва приблизително правилното разположение на раменета от "пантографа".Ако ти се струва сложно - има си майстори за това. Успех.P.S. Да не забравиш след като регулираш работата на чистачките да стегнеш гайката на "пантографа"!
Коментар
-
Евала колега, мерси мн утре се захващам със смяната дано да е хубаво времето, ще направя и снимки които ще приложа в по късен етап за следващите които искат да го направятRokambol написа:1. Чистачките трябва да са в нулева позиция.2. Махаш пластмасовите капачета (ако ги имаш) на раменете.3. Развиваш гайките с лула #13.4. С поклащане нагоре-надолу "разлепваш" шлицовата връзка и сваляш раменате. Понякога може да е доста трудно.5. Развиваш всички винтчета на корите под челното стъкло - около 10-12, като не забравиш и тези под капака.6. Сваляш гумените уплътнения.7. Внимателно с подходящо рамо откопчаваш 3-те щипки на всяка половинка от кората. Обикновено поне една се къса, но ако си внимателен, може и да оцелеят всичките.8. Моторчето се държи на три болта за ключ #10 през гумени тампончета. При обратното затягане внимавай да не ги разплескаш.9. Откачаш куплуна и сваляш цялата система.10. Развиваш "пантографа" (виж снимката) и го прехвърляш на новия мотор. Важно - гайката на първичното рамо от моторчето към предавателния механизъм я завиваш на ръка! Засега не я затягаш! Монтираш моторчето със "пантографа" на мястото му, като спокойно можеш да го закрепиш окончателно.11. Слагаш едно рамо с чистачка "на око" и леко го притягаш. Пускаш еднократен импулс и наблюдаваш - рамото ТРЯБВА да започне движението си нагоре! Ако първо тръгне надолу, после нагоре, коригираш положението на първичното рамо, същата снимка, посоченото със стрелка. Така, до уцелване на правилната работна позиция. (Това е само за реглаж на механизма! Нулевата позиция на самата чистачка се регулира след това!)След което монтираш всичко по обратен ред. Втората снимка показва приблизително правилното разположение на раменета от "пантографа".Ако ти се струва сложно - има си майстори за това. Успех.P.S. Да не забравиш след като регулираш работата на чистачките да стегнеш гайката на "пантографа"!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар