Колеги,искам да бутна малко делкото,може би да и дам малко предварение,обаче не знам къде е ??!?!?Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде е делкото на Фиат Купе 1.8 16v?
Collapse
X
-
с половин градус... едва ли ще направиш нещо. то от този двигател едва ли може да се изтиска повече. японците добре са го изпънали. ако токова много искаш да бараш предварението, можеш да добавиш авансатор между ЕКУ-то и датчика на кол. вал."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Marchev, колата ти има вариатор, който прави точно това. Когато трябва, променя ъгъла на разпределителните вал (респ. предварението).Не мисля че каквото и да правиш, ще подобриш нещо.Чип-тунинг за този двигател, ако е с японската електроника на Hitachi също не съм чувал някъде да правят успешно.И други колеги във форума са се пробвали...Карай си така...132 коня малко ли са ти?
Коментар
-
По скоро на единия от разпределителните валове-всмукателния а от там- момента на отваряне на всмукателните клапани, от където идва и наименованието VVT при ланчиите, ама ти това трябва да го знаеш по добре от мен :PImmortal написа:Marchev, колата ти има вариатор, който прави точно това. Когато трябва, променя ъгъла на коляновия вал (респ. предварението)...
Коментар
-
Поправих си глупосттаJoro написа:По скоро на единия от разпределителните валове-всмукателния а от там- момента на отваряне на всмукателните клапани, от където идва и наименованието VVT при ланчиите, ама ти това трябва да го знаеш по добре от мен :PImmortal написа:Marchev, колата ти има вариатор, който прави точно това. Когато трябва, променя ъгъла на коляновия вал (респ. предварението)...
Написал съм ’колянов’ вместо ’разпределителни’ по инерция.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар