Немога да запаля , но след като ми дадоха ток упях но както карам колата ми изгасна.. В какво се крие проблема? Фиат мареа 1.9 тд 100
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Динамото ли е проблема?
Collapse
X
-
Повреден алтернатор (четки) според мен
В един момент акумулаторът съвсем е издъхнал и тока е бил недостатъчен, за да се отварят дюзите.Не е 100%, но е една от възможностите
Има фенове на дизела, които ще ти кажат с подробности. Аз не съм от тях :P
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
-
много кофти номер е тваStefan Hadjov написа:Има и друг вариянт:ако не свети лампата нито при контакт,нито при работа на двигателя-също няма да имаш заряд на акумулатора.Fiat_Punto11 написа:Е ако имаш проблем със зареждането на акамулатора на таблото ще ти свети постоянно знака акомулатор ....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не виждам нищо кофти ако го знаеш този симптом.През лампата на таблото се подава възбуждащото напрежение на алтернатора и ако не свети при подаване на контакт,значи няма възбуждане и няма заряд на акумулатора.Независимо дали е изгоряла крушката или предпазитела във веригата.pakumba написа:много кофти номер е тваStefan Hadjov написа:Има и друг вариянт:ако не свети лампата нито при контакт,нито при работа на двигателя-също няма да имаш заряд на акумулатора.Fiat_Punto11 написа:Е ако имаш проблем със зареждането на акамулатора на таблото ще ти свети постоянно знака акомулатор ....
Коментар
-
При по старите коли, ако контролната лампа не е наред и не свети на контакт, дори да е изправен алтернатора, няма да има зареждане, защото няма да има възбуждане.При новите коли обаче, тази лампа си е само контролна и не минава през нея самото възбуждане при стартиране.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Не е лошо да уточниш какво разбираш под нови коли,защото в този форум почти всички караме стари коли.А за по точно мога да уточня,че само коли които имат за контролна лампа светодиод това не важи,но при тях може да е изгорял предпазител и да няма заряд въпреки че алтеврнатора е ОК.Danchojn написа:При по старите коли, ако контролната лампа не е наред и не свети на контакт, дори да е изправен алтернатора, няма да има зареждане, защото няма да има възбуждане.При новите коли обаче, тази лампа си е само контролна и не минава през нея самото възбуждане при стартиране.
Коментар
-
[quote="Stefan Hadjov"]Да, при автомобилите със светодиод е само различно - това имах предвид. Там има шунтов резистор. Хубавото на цялата схема, е че лампата е необходима само при стартиране. Ако нещо се прекъсне в нейната верига, зареждане на акум. ще има само до следващия старт.Danchojn написа:Не е лошо да уточниш какво разбираш под нови коли,защото в този форум почти всички караме стари коли.А за по точно мога да уточня,че само коли които имат за контролна лампа светодиод това не важи,но при тях може да е изгорял предпазител и да няма заряд въпреки че алтеврнатора е ОК.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
При мен имаше такава сцена. Лампата за акумулатора ми светна за секунда в движение и след това "умря". Нямаше я и при контакт. Започнах първо от нея - оказа се, че аз съм с диодна такава и заряда не преминава през нея ( както бях убеден предварително ). В крайна сметка се оказа - ремонт на алтернатора - смених колектора ( износен), реле регулатор с четки и лагерче ( профилактично). След този ремонт и лампата си светна и ток бол-човек да убие. :DA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Дефекта ти е бил абсолютно същия колега-липса на възбуждане,коети се подава на ротора на алтернатора а причината може е изгоряла крушка,предпазител,прекъснал проводник или дефектни колектор или четки.Във всички тези случаи крушката не свети.Във твоя случай няма значение дали си с крушка или диод,и в двата случая умират.ntodorov написа:При мен имаше такава сцена. Лампата за акумулатора ми светна за секунда в движение и след това "умря". Нямаше я и при контакт. Започнах първо от нея - оказа се, че аз съм с диодна такава и заряда не преминава през нея ( както бях убеден предварително ). В крайна сметка се оказа - ремонт на алтернатора - смених колектора ( износен), реле регулатор с четки и лагерче ( профилактично). След този ремонт и лампата си светна и ток бол-човек да убие. :D
Коментар
-
Мисля, че тази е моята тема. Вчера ми направи впечатление, че докато карам свети лампата с изобразен на нея акумулатор
Това го загледах на няколко пъти- свети непрестанно, дори и при яко форсиране. Става дума за фиат браво 1.6 16в 1996г 90 кончета. Че има проблем някакъв се потвърди и от това, че сутринта колата не запали. Скоро имах проблеми с акумулатора и с един съсед замерихме тока, който се подава на акумулатора, каза човека че е перфектен- 14 и нещо волта. Май е работил подвеждащо добре в тоя момент, или до тоя момент си е бил без проблем, до тогава не бях забелязвал да остава да свети лампата на акумулатора. Откъде да я захващам, един от вариантите е да я запаля с бутане и пак с мултицета, да видим сега какво е положението. При недостиг на зареждащия ток или липса на такъв май следва сваляне и ремонт или замяна на алтернатора, та идва въпроса на канал ли се сменя, много ли се псува и такива... Че като свалях на типото дългия болт се беше заварил направо в алтернатора и се сбърках докато го измъкна.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Може тези номера и от стартера да идват,но най добре първо замери алтернатора, но с хубав мултицет да покаже реалните стойности и после търси другаде проблема.Plastex написа:Мисля, че тази е моята тема. Вчера ми направи впечатление, че докато карам свети лампата с изобразен на нея акумулатор
Това го загледах на няколко пъти- свети непрестанно, дори и при яко форсиране. Става дума за фиат браво 1.6 16в 1996г 90 кончета. Че има проблем някакъв се потвърди и от това, че сутринта колата не запали. Скоро имах проблеми с акумулатора и с един съсед замерихме тока, който се подава на акумулатора, каза човека че е перфектен- 14 и нещо волта. Май е работил подвеждащо добре в тоя момент, или до тоя момент си е бил без проблем, до тогава не бях забелязвал да остава да свети лампата на акумулатора. Откъде да я захващам, един от вариантите е да я запаля с бутане и пак с мултицета, да видим сега какво е положението. При недостиг на зареждащия ток или липса на такъв май следва сваляне и ремонт или замяна на алтернатора, та идва въпроса на канал ли се сменя, много ли се псува и такива... Че като свалях на типото дългия болт се беше заварил направо в алтернатора и се сбърках докато го измъкна.Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар