Здравейте приятели, от скоро съм във форума и гледам и чета че сте пичове и си знаете нещата как седат, та мисълта ми е, днес щях да плащам една брава и да я купувам отивам обаче при човека и преди два дни си запали без проблем а днеска въртим въртим и неще--пълна инжекция 1.6 с газова италианска... човека каза чакайте от студа е щото преди два дни като я палихме не загря достатъчно и е замръзнал катализатора--отидохме махнаха го в един сервиз вътре всичко потрошено... и уж без него трябваше да запали, обаче не, не запали, почна да изкарва от ауспуха някакви парчета и да гърми ,,от много опити за палене и вески път пукаше даже и искра изкочи и човека вика трябва да изкара парчетата от натрошения катализатор и дето е било замръзнало вътре.... въртиме пробваме обаче така и не запали за около 15 минути и повече въртене...мисалта ми е има ли логика в думите му... тези искри и припуквания от ауспуха от какво са --питам ви хора много моля за помощ защото се разбрахме утре ако запали да я плащаме и да я взимаме---думите му са това така се обоснови той... благодарея предварително. И ако той запали и се обади че я запалил и каже че това си било да се изкарат парчетата от катализатора възможно ли е найстина само това е бил проблема или може и в самия двигател да му има нещо.... благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat brava гърмеж при палене
Collapse
X
-
В първото мнение пише какъв е мотора.Проблема е ,че компа се е омотал и в комбинация със студа няма палене задавена е.Защо не казваш каква е цената колега купувач?Ако е 1500 лв. бива ама ако е 3500 по-добре бягай надалеч.nai7 написа:Не я вземай тази Брава,кажи какъв мотор е колата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Незнам какъв и точно проблема,но ти наред ли си да даваш пари за кола която не пали.А ми той може само да я закрепи за малко и като я вземеш,да се вкараш във такъв филм,че никой да не може да ти помогне.Но ти си знаеш,щом имаш излишни пари за даване давай ги.Ако не си му дал капаро,обади му се и кажи че няма сделка.pebals написа:пичове бихте ли ми казали какви би могло да бъдат проблеми .. защото аз нищо не разбирам още по малко от пълен инжекцион--а утре уж трябва да вада парите ако човека я запали... обяснете това което той казва дали е вярно или не и ако не е какво може да и има
Коментар
-
дават ми я за два бона, но имаше нещо верно че първия път кат я палих не знаех че на инжекцион не се помпа газта при палене -- но човека ми каза кат помпах два три пъти и спрях да помпам и запали---той каза че така е се задави..но тогава запали а днес без помпане не...какво значи че компа се е омотал и се е задавила какъв проблем от какво естесво е това ...Tornado написа:В първото мнение пише какъв е мотора.Проблема е ,че компа се е омотал и в комбинация със студа няма палене задавена е.Защо не казваш каква е цената колега купувач?Ако е 1500 лв. бива ама ако е 3500 по-добре бягай надалеч.nai7 написа:Не я вземай тази Брава,кажи какъв мотор е колата.
Коментар
-
Хммм ами колега за задавяне незнам,така лесно ли се давят тези коли,това да не ти е Москвич или Жигула със карбуратор.Аз за 4 години как така веднъж аджеба неможах да я задавя тая моя кола.pebals написа:дават ми я за два бона, но имаше нещо верно че първия път кат я палих не знаех че на инжекцион не се помпа газта при палене -- но човека ми каза кат помпах два три пъти и спрях да помпам и запали---той каза че така е се задави..но тогава запали а днес без помпане не...какво значи че компа се е омотал и се е задавила какъв проблем от какво естесво е това ...Tornado написа:В първото мнение пише какъв е мотора.Проблема е ,че компа се е омотал и в комбинация със студа няма палене задавена е.Защо не казваш каква е цената колега купувач?Ако е 1500 лв. бива ама ако е 3500 по-добре бягай надалеч.nai7 написа:Не я вземай тази Брава,кажи какъв мотор е колата.
Коментар
-
а това че католизатора е на парчета оказва ли влияние при паленето--защото запали преди два дена...а не вервам за два дена да се строши на парчета... ако католизатора е в такова състояние оказва ли влияние на паленето... след кат го махнаме днес изкарваше парчета от ауспуха--какви са тези парета...беха целите черни малки парченца... това какво е дето изкарваше.. вуобще какъв е проблема мотор целия за ремонт или може да е нещо дребно или какво е
Коментар
-
Пълен инжекцион не се дави, поне аз не съм успявал да задавя, ако на някой му се е удавало, значи е голям "специалист". Нали все пак компютъра следи обороти, потенциометъра на дроселовата клапа и мн. др. и от това коригира количеството впръсквано от дюзите. Възможно е да има запушване на някое от гърнетата, може да има замръзнал лед или парчета от натрошения катализатор. И все пак, ако не е капарирана колата, по-добре да се търси друга, освен ако наистина не е в много добро екс и интериорно състояние, това че катализатора е натрошен и запушен говори, че колата е повървяла доста.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Батка, утре кат ти се обади, че всичко е ток...викаш ок, ама понеже това с непаленето малко ме притесни...ще искам да я погледнат на стенд, та да съм сигурен че няма да се набълбукам кат животно...и оттам айде в сервиз. Цената не е дебела, така че ще прежалиш някой лев за диагностикаpebals написа:значи сега като ми се обади утре сутринта и каже чсичко е океъ от парчеатата катализатор беше поработи малко и ги изхвърли няма проблем бачка си сичко да не я зимам така ли
Другия вариант е да му кажеш следната култова фраза: аре бегай да си играеш!
))))
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар