Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със скоростна кутия или деференциал на пунто 1.2 16в
Collapse
X
-
Да на задна като засиля и пусна на енерция няма никакво щтракане.иначе не съм пробвал какво става при рязко ускоряване и ряско пускане на газта,но колата се държи добре като я настъпя върви си както си е вървяла и преди да почне щтракането.това е докато е на скорост и подавам газ щтракане не се чува незнам може и да не го чувам от звука на двигателя,но едва ли.След малко може да излезна да я потествам пак ако има някоя не заснежена улица и ще пиша какво е положението.Danchojn написа:Казваш, че на задна няма щракане. Ако е изронен дифа би трябвало да не изчезне. Все повече почва да прилича на вътрешно каре. И само когато е по инерция ли се чува? Какво се случва на скорост, при рязко ускоряване и след това рязко пускане на газта?
Коментар
-
Зависи какво и е на кутията, моита си я направих за 80/100лв. Минал съм около 1000км. за сега се държи перфектно.blagi4 написа:по евтино излиза да си смениш кутията отколкото да се ремонтира старата а това за трошенето незнамjordan85 написа:Колега и аз имах подобен шум,но при мене се чуваше малко като стържене. при мене се наложи направо смяна на кутията
Коментар
-
Какво по-точно и е било на твоята кутия? и със същия мотор като моя ли сиVIN написа:Зависи какво и е на кутията, моита си я направих за 80/100лв. Минал съм около 1000км. за сега се държи перфектно.blagi4 написа:по евтино излиза да си смениш кутията отколкото да се ремонтира старата а това за трошенето незнамjordan85 написа:Колега и аз имах подобен шум,но при мене се чуваше малко като стържене. при мене се наложи направо смяна на кутията
Коментар
-
Хвърляше масло от първичния вал и омасляваше съединителя. Обаче като я свалих видях че вала има луфт но не ми е шумяла кутията. Затова смених лагера (19лв. SNR) семерингата (5лв. кортеко) след това един приятел дето ми помагаше вика - я дай тъкмо сме я отворили да сменим и лагерите на диференциала (по 6лв. единия и двете семеринги по 10лв.) . След това 2л. масло 75W 80 по 16лв. и тва е. това съм правил по моята (пунто 1.2 8V 2002г.)
Коментар
-
Нямам тея симптоми,все пак дано се окаже нещо като твоя проблемVIN написа:Хвърляше масло от първичния вал и омасляваше съединителя. Обаче като я свалих видях че вала има луфт но не ми е шумяла кутията. Затова смених лагера (19лв. SNR) семерингата (5лв. кортеко) след това един приятел дето ми помагаше вика - я дай тъкмо сме я отворили да сменим и лагерите на диференциала (по 6лв. единия и двете семеринги по 10лв.) . След това 2л. масло 75W 80 по 16лв. и тва е. това съм правил по моята (пунто 1.2 8V 2002г.)
До сега я тествах пак и установих следното.дори да е на скорост без да подавам газ пак щтрака в момента в които подам леко газ въпросното щтракане намалява почти до краи,пускам газта пак почва да се чува,а на енерция се чува наи-силно и ясно.
Коментар
-
1. Консултираи се с двама трима маистори и виж какво ще ти кажат.2. Ако имаш възможност вдигни я на подемник или крик и завърти колелата, виж дали се чува нещо и от къде. 3. Ако щтракането се усилва с всеки ден взимаи мерки за да не стане по лошо. Ако имаш условия и поне малко познания започваи да сваляш едно по едно, или е от кутията или съединител или карета, за друго не се сещам. 4. Ако смяташ че е от кутията сваляи и сменяи лагери наред поне не са скъпи моите се паднаха някакъв стандартен размер. Можеш да ги вземеш от всеки магазин за лагери. Ако се притесняваш дали са надежни и ще издържат споко те и оригиналните са сбирщаин единият японски KOYO а другият полски слагали италианците квито има. Между другото как ти е съединителя да не се окаже счупена пружина на притескателя. Дано откиеш проблема по скоро. Успех за това се сещам в момента.
Коментар
-
Нищо не ми говорят тея сателити планети и един маистор ми говореше за тях ма кои го разбираmoraliyski написа:Колега и аз имах същия пробелем, реши след смяна на скоростна кутия.Виж там сателити и планети да не са нещи износено или счупено по тях в сайта на axm има вече такива части.Успех!
само те ли се сменяват или цялата кутия трябва да се смени ? ако може даи линкче,че не разбирам
Коментар
-
Айде и от мен един акъл .Имах Фиат Уно . Като потеглях напред се чуваше едно такова стържене и тракане . Включа ли на задна и карам назад нямаше проблем. Оказа се тампон на двигателя се беше скъсал.При потегляне напред двигателя си изменяше положението и полуоските заемаха по друго положение и се чуваше това ужасно стържене . При каране назад двигателя заемаше друго положение и вече нямаше това стържене . Та провери ги тампоните за всеки случай. Най лесно става като вдигнеш капака над двигателя и един да ти запали колата и да включи на първа . Ти ще гледаш двигателя дали се усуква на една страна . Същото и като включи на задна ще видиш шава ли двигателя.Моя майстор на Уното така го позна за две минути и ми показа да гледам как шава двигателя ,а той включваше на първа и задна.
Коментар
-
Хмм ще погледна.Между другото един ден проверих как е тампона на скоростната кутия и ми се видя,че има много голям луфт на болта дето даржи тампона и се мести достакоцев написа:Айде и от мен един акъл .Имах Фиат Уно . Като потеглях напред се чуваше едно такова стържене и тракане . Включа ли на задна и карам назад нямаше проблем. Оказа се тампон на двигателя се беше скъсал.При потегляне напред двигателя си изменяше положението и полуоските заемаха по друго положение и се чуваше това ужасно стържене . При каране назад двигателя заемаше друго положение и вече нямаше това стържене . Та провери ги тампоните за всеки случай. Най лесно става като вдигнеш капака над двигателя и един да ти запали колата и да включи на първа . Ти ще гледаш двигателя дали се усуква на една страна . Същото и като включи на задна ще видиш шава ли двигателя.Моя майстор на Уното така го позна за две минути и ми показа да гледам как шава двигателя ,а той включваше на първа и задна.
Коментар
-
Сателитите и планетите са зъбни колела от тях е изграден диферинцала.Като е пуснеш на свободна се чува леко тропане като от пластмаса като подадеш много леко газ спира, и на зад да е караш пак трябва да е същото.Когато има и минимално напрежение на тези зъбни колела няма да го има тропането защото луфта се обира при въртеливото движение.Успех!Фиат БРАВО 1200 куб.см. 59kW 2001 Г.И. Stilo GAS
Ситроен Берлинго 1.6 HDi 2009
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар