Здравейте. Искам да питам, и ще съм много благодарен ако някой ми отговори
. Имам Пунто 94 ЕLX карам го от 9-10 месеца вече. Досега сериозни проблеми не съм имал и като цяло съм много доволен. Обаче преди няколко дни при скорост над 30-40 км/ч се чува някакав шум отзад. Първият път си мислех, че не съм затворил багажника, но дори и след това (т.е. след като спрях и отворих и затворих багжника) пак шуми. Шуми сякаш имам багажник отгоре и ако някой е чувал такав шум на такова прилича. Та се чудя какво да правя на сервиз ли да ходя? Дали някой лагер не е свършил? Може ли да е т гумите? Ами многоо ще съм благодарен, ако някой може да ми даде най-малкото някакъв съвет. Благодаря предварително. Всичко добро
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шум отзад на Пунто ЕLX
Collapse
X
-
Колега поради факта, че е доста трудно да се опише шум с думи, трудно е и да се определи какво поражда шума.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
Re: шум отзад
99% лагер и при мен е така но се получава при скорост над 60-70 км и не мога да го разбера дали е левия или десния затова си карам така с по силна музика в колата да не дразни , като се разбие още тогава ще го сменям ,че не ми се дават пари да сменям и двата лагераHio написа:Здравейте. Искам да питам, и ще съм много благодарен ако някой ми отговори
. Имам Пунто 94 ЕLX карам го от 9-10 месеца вече. До сега сериозни проблеми не сам имал и като цяло съм много доволе. Обаче преди няколко дни при скорост над 30-40 км/ч се чува някакав шум отзад. Първият път си мислех че не съм затворил багажника, но дори и след това (т.е. след като спрях и отворих и затворих багжника) пак шуми. Шуми слякаш имам багажник отгоре и ако няко е чувал такав шум на такова прилича. Та се чудя какво да правя на сервиз ли да ходя? Дали някой лагер не е свършил? Може ли да е т гумите? Ами многоо ще съм благодарен ако някой може да ми даде най-малкото някакъв съвет. Благодаря предварително. Всичко добро
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Вдигаш някаква скорост, при която чуваш отчетливо шума и "разклащаш" колата наляво-надясно - загряваш гумите, така да се каже. Ако на едната страна шума се увеличава, а на другата намалява - то може да се говори за лагер на главина. Лагера е от страната, накъдето завиваш и шума намалява. Допълнителен тест е на място да разклатиш гумата перпендикулярно на направлението й. Ако има луфт - същата работа. Майсторите ще кажат цялата главина ли се сменя или само лагер...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
според мен този тест/със загряването на гумите/ е удачен за преден лагер а относно разклащането на гумата не е задължително да има луфт когато вие лагераvesko написа:Вдигаш някаква скорост, при която чуваш отчетливо шума и "разклащаш" колата наляво-надясно - загряваш гумите, така да се каже. Ако на едната страна шума се увеличава, а на другата намалява - то може да се говори за лагер на главина. Лагера е от страната, накъдето завиваш и шума намалява. Допълнителен тест е на място да разклатиш гумата перпендикулярно на направлението й. Ако има луфт - същата работа. Майсторите ще кажат цялата главина ли се сменя или само лагер...TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Може да се тества и като се вдигне на крик и се завърти гумата!Сменя се цяла главина!vesko написа:Вдигаш някаква скорост, при която чуваш отчетливо шума и "разклащаш" колата наляво-надясно - загряваш гумите, така да се каже. Ако на едната страна шума се увеличава, а на другата намалява - то може да се говори за лагер на главина. Лагера е от страната, накъдето завиваш и шума намалява. Допълнителен тест е на място да разклатиш гумата перпендикулярно на направлението й. Ако има луфт - същата работа. Майсторите ще кажат цялата главина ли се сменя или само лагер...
Коментар
-
сервиз за главината/лагера
Благодаря за информациите. От това което прочетох май ще трябжа дасе ходи на серви, така че ако някой може да ме упъти към качестверн сервиз , който в същото време да не ти одира кожата, ще се радвам. Аз сам в квартал дружба и да ви кажа тук сервизите са малко забутани, ходих още в началото (тъй като не знаех много сервизи) в този на Фиат/Ланчия на искърско шусе, обаче там е само че ми държаха колата 2 седмици, а и като платих после свят ми се зави. Така че, сигуро ви е ясно колко е важен сигурният сервиз, ще сам благодарен за малко упътване. Чух че в Люлин на Орион-а имало някакви сервизи, които били добри.?
Коментар
-
Разбира се !!...Щом има дупки,можеш да очакваш всевъзможни звуци/не се наемам да ги описвам/Hio написа:А аз пак да питам. Възможно ли е този шум да се появява и от гърнето? До колкото мога да видя има две дупки от външната (видимата ) страна? Възможно ли е ако има дупки отвътре евентуално оттам да се чува тоя шум?Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Аз ти препоръчвам да идеш в сервиз "Рали Арт" - точно срещу КАТ, в двора на телевизия 7 дни.Търсиш Стефан - 0898662989, момчето е много свестно, ще разбре от къде е шума и ще ти го оправят. Цените са разумни.Hio написа:А аз пак да питам. Възможно ли е този шум да се появява и от гърнето? До колкото мога да видя има две дупки от външната (видимата ) страна? Възможно ли е ако има дупки отвътре евентуално оттам да се чува тоя шум?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
На старата кола и двата задни лагера така съм ги "диагностицирал" - работи безотказноstef написа:според мен този тест/със загряването на гумите/ е удачен за преден лагер а относно разклащането на гумата не е задължително да има луфт когато вие лагераvesko написа:Вдигаш някаква скорост, при която чуваш отчетливо шума и "разклащаш" колата наляво-надясно - загряваш гумите, така да се каже. Ако на едната страна шума се увеличава, а на другата намалява - то може да се говори за лагер на главина. Лагера е от страната, накъдето завиваш и шума намалява. Допълнителен тест е на място да разклатиш гумата перпендикулярно на направлението й. Ако има луфт - същата работа. Майсторите ще кажат цялата главина ли се сменя или само лагер...
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Христо, като вдигна колата и завъртя гумата по какво да позная дали лагера е "заминал"?!Нещо не успех да загрея гумите, а при разклащане луфт няма... но от няколко дни се чува едно постоянно бучене от задно дясно колело, което се усилва пропорционално на скоростта... един майстор гледа лагера и каза, че е здрав... ама се опасявам, че нещо не му се занимаваше...hit-ko написа:Може да се тества и като се вдигне на крик и се завърти гумата!Сменя се цяла главина!vesko написа:Вдигаш някаква скорост, при която чуваш отчетливо шума и "разклащаш" колата наляво-надясно - загряваш гумите, така да се каже. Ако на едната страна шума се увеличава, а на другата намалява - то може да се говори за лагер на главина. Лагера е от страната, накъдето завиваш и шума намалява. Допълнителен тест е на място да разклатиш гумата перпендикулярно на направлението й. Ако има луфт - същата работа. Майсторите ще кажат цялата главина ли се сменя или само лагер...
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар