Здр колеги незнам дали има такава тема но ревих да я пусна.Та въпроса ми е може ли да се пали сутрин с изключен датчик.И каква му е ролята.Останових че тои ми прави мизерия сутрин .Като е много студено сутрин като запаля и веднага гасне.Втория пат като врътна кюча си пали и няма никакви проблеми.И друго като запаля и тъкмо да загасне давам газ и се изфорсира и не гасне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Температурен датчик на входящия въздух
Collapse
X
-
Re: Температурен датчик на входящия въздух
А как разбра че проблема е в него.Може да е в другия-на температурата на двигателя.Не трябва да го откачаш,защото ще ти запише грешка-отворена верига.Измери с един мултицет какво идва като напрежение на него като дадеш на контакт без да палиш двигателя.При 0 градуса трябва да е около 4 волта,при по ниска температура над 4 В.Ако това ти дава нищо няма да сменяш.Търсиш причината другаде.С компдиагностика този проблем не се открива.Само мерене или проба/грешка.bboyd написа:Здр колеги незнам дали има такава тема но ревих да я пусна.Та въпроса ми е може ли да се пали сутрин с изключен датчик.И каква му е ролята.Останових че тои ми прави мизерия сутрин .Като е много студено сутрин като запаля и веднага гасне.Втория пат като врътна кюча си пали и няма никакви проблеми.И друго като запаля и тъкмо да загасне давам газ и се изфорсира и не гасне.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар