Волана ми се върти на сектори.Имам предвид при каране направо и като го завъртам на 20 градуса в 2 те посоки и някак на сектори се движи- усещането я все едно въртиш копче с фиксирани позиции от тези на авто радиата.Иначе при каране направо колата не бяга в страни, не тресе, нямам проблеми само това при леко завъртане се усеща. На място като го въртя не се усеща и се движи равномерно.Нещо рейката ли е или ???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно поведение на волана при въртене
Collapse
X
-
Странно поведение на волана при въртене
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Ремъка е опънат, не приплъзва.За маслото незнам гледах го като купих колата преди 2 години тогава имаше, ама сигурно има и сега щото се върти леко на място.iakvvu написа:Опънат ли е добре ремъка на помпата и има ли достатъчно масло?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Свали ремъка на помпата и завърти с ръка шайбата и.Трябва да се върти мазно без да затяга.Често се разбива лагера и при въртенето си затяга на моменти,още повече че има и усилие върху него от самият ремък.Теч в случаят не е задължителен.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ще погледна ама си мислех че е нещо по рейката или колелата.Това нещо се усеща само при леко завиване на волана в движение , като карам съвсем бавно или на място се върти съвсем гладко.iakvvu написа:Свали ремъка на помпата и завърти с ръка шайбата и.Трябва да се върти мазно без да затяга.Често се разбива лагера и при въртенето си затяга на моменти,още повече че има и усилие върху него от самият ремък.Теч в случаят не е задължителен.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Това е от гумите, получава се някакъв дисбаланс и усещането е такова при за въртане, не се стряскай сега като семниш напролет гумите пак ще приказваме, но за всеки случай провери за течове и ниво на маслото, защото не се знае знае ли се.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Неравномерно износени гуми...А ако го прави от скоро(от както са хванали студовете) може и да е от маслото.infineon написа:Ще погледна ама си мислех че е нещо по рейката или колелата.Това нещо се усеща само при леко завиване на волана в движение , като карам съвсем бавно или на място се върти съвсем гладко.iakvvu написа:Свали ремъка на помпата и завърти с ръка шайбата и.Трябва да се върти мазно без да затяга.Често се разбива лагера и при въртенето си затяга на моменти,още повече че има и усилие върху него от самият ремък.Теч в случаят не е задължителен.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
В този случай не би ли следвало да има голям луфт волана?Airfan написа:Според мен е износен червяка от връзката червяк-гребен в кормилната кутия. До колкото знам се сменя отделно и не е нужно рециклиране на кутията.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Каква кормилна кутия?! Това е хидравлична рейка!! Там са разни клапи в тоя "червяк"!Ако се стигне до там по-добре направо да смени рейката! Намират се за по 80-100 лв!Airfan написа:Според мен е износен червяка от връзката червяк-гребен в кормилната кутия. До колкото знам се сменя отделно и не е нужно рециклиране на кутията.
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
И според теб хидравличната рейка няма ли кормилна кутия? Пак е същото, предава се въртеливото движение на оста на волана по гребена, който от своя страна завива колелетата. Само че тази процедура се подпомага от напора на хидравличната течност.Хайде да не е червяк - пиньон да е, а гребена е ясно кое е. Сега в случая това е механична рейка (кутия), но при хидравличната движението се предава по същия начин, с тази разлика, че въртенето се усилва от хидравличната течност с перки над пиньона.Executer написа:Каква кормилна кутия?! Това е хидравлична рейка!! Там са разни клапи в тоя "червяк"!Ако се стигне до там по-добре направо да смени рейката! Намират се за по 80-100 лв!Airfan написа:Според мен е износен червяка от връзката червяк-гребен в кормилната кутия. До колкото знам се сменя отделно и не е нужно рециклиране на кутията.
Коментар
-
Re: Странно поведение на волана при въртене
За всички още веднъжinfineon написа:Волана ми се върти на сектори.Имам предвид при каране направо и като го завъртам на 20 градуса в 2 те посоки и някак на сектори се движи- усещането я все едно въртиш копче с фиксирани позиции от тези на авто радиата.Иначе при каране направо колата не бяга в страни, не тресе, нямам проблеми само това при леко завъртане се усеща. На място като го въртя не се усеща и се движи равномерно.Нещо рейката ли е или ???
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар