Pakidanski написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Търся съвет относно Крома 1.9 jtdm
Collapse
X
-
При скорости под 90-100 изобщо не се усеща а при 140-150 намалява. Утре ще сменя гумите с такива, за които съм сигурен че са ок и ако и след баланса не се оправи...ще търся друга причина...Stefan Hadjov написа:Oт далече ми е трудно да преценя.При потегляне от място как се дтржи?Pakidanski написа:С върната газ, за свободна не съм 100% сигурен, но мисля че пак вибрираше...какво предполагаш че се случва?Stefan Hadjov написа:Значи не е от небалансирани джанти с гуми.По инерция само с върната газ,или исключена на нулева скорост.Pakidanski написа:При подаване на гас намаляват и се увеличават като я пуснеш по енерция...пп. утре ще я нафотам и ще пуснаemzo написа:Вибрациите при 120-130 само като даваш газ или и по инерция ги има ?
Коментар
-
Ох малеее...Айде идавай насам да и се премеря и да те почерпя кафе, пица, бира или каквото и да е друго....С генератора какво се оказа?Най вероятно има някъде хабва маса или друго подобно що м прави тези магарии с тоците.А светлините за заден ход - вижте дали не е скъсан датчика на кутията.Айде бе няма ли кой да ми купи Бравата накрая та и аз да скачам на Кромата!Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Здравейте колеги, днес се наложи спешно да се бачка, та неможах да направя друго освен да я застраховам и маркирам, но утре се отдавам изцяло на нея
)Позачетох международния форум на фиат, където има доста кроми и естествено и практика с ремонтите им... най вероятно проблема с хидравликата е или в слабия пусков ток на акумулатора или в недостатъчен ток подаван от алтернатора, като преобладава втория проблем
. Вчера смених акумулаторчето с едно 85 амперово и в сряда сутрин съм на диагностика в аутоиталия, да изчистят грешката и да я огледат като цяло..Поразпитах тук таме за ремонта на въпросния алтернатор...нормална цена 300 кинта за частта и 2-3 часа труд, тъй като въпросния алтернатор е зад двигателя и бил труден за сваляне. Добрата новина е че нашенските електро царе ги оправяли, за доста по-малко кинти
пп. сега да споделя колко съм смотан: вчера с тъпия си акъл измислям как ще махна клемите на акумулатора за през ноща и евентуално да се изчисти грешката...та отварям аз капака на мотора, с дистанционото заключвам вратите (ключалки няма) след което откачам минусовата клема, че е щипка и е лесна за сваляне...затварям капака и аре у дома.Днес отивам да си я взема от паркинга и ОПС изненада...как да я отворя ????!!!!! викам са си ева мамето...званя в аутоиталия и викам: абе може да ви се стори смешно, ама ей на те така стана работата...казвайте кво да правим? А ония лешпер ми вика "е убава работа и са кво правим?"
)))) Както и да е ..оказа се че има скрит ключ в дистанционното и скрита ключалка именно за такива случай...
)))Най вероятно ще идвам в Хасково за ежегодното честване на Трифон зарезан след седмица две, чиито организатор е хасковската палата, та ще се видим задължителноYavor написа:Ох малеее...Айде идавай насам да и се премеря и да те почерпя кафе, пица, бира или каквото и да е друго....
Коментар
-
Здравейте колеги, ето ги и дългоочакваните снимки на кромата, след като я позамих за 3 лева на OMV, че беше кал до тавана
Поздрави,http://bellydancer.snimka.bg/automob...69151.17219997
Коментар
-
Не не е тясно изобщо...като е максимално дигната седалка си я пускам и максимално назад (както е на снимките) и ми е супер. Когато я пуснеш надолу, я местя напред, че нестигам педалите. Като е задължително да се имат предвид и глиганските ми размери от 1.90м 120кг. Конзолата се е точно в средата на таблото..не ми се струва изместена.pakumba написа:не ти ли е малко тясно на шоф място, някак ми се струва много изместена центр конзола към вратата...Това жълтото утре в 9 ще се изясни какво е и има ли то почва в колата ми...на диагностика съм в ауто-италия.пп. сега се сещам, че си запазих час по телефона, но забравих да питам къде точно тряя да отида.... ужасz_sutrov написа:Супер е колега.Много безаварийни километри и скоро да нарастне броя на тези коли във форума. Само да попитам това жълтото триъгълниче, защо свети на таблото?
Коментар
-
Ако колата има ASR ili ESP или ВА,значи има някакъв проблем в тези системи.Като запалиш трябва да изгасне.Светва само за момент по време на движение ако колата изпадне в ситуация на задействане на тези системи.В останалото време не трябва да свети.Иначе колата е супер.Честито!z_sutrov написа:Супер е колега.Много безаварийни километри и скоро да нарастне броя на тези коли във форума. Само да попитам това жълтото триъгълниче, защо свети на таблото?
Коментар
-
или ако има копче и е изключена систематаиначе количката е супер, да си я стегнеш малкото, което е за правене и само да я шпориш.Stefan Hadjov написа:Ако колата има ASR ili ESP или ВА,значи има някакъв проблем в тези системи.Като запалиш трябва да изгасне.Светва само за момент по време на движение ако колата изпадне в ситуация на задействане на тези системи.В останалото време не трябва да свети.Иначе колата е супер.Честито!z_sutrov написа:Супер е колега.Много безаварийни километри и скоро да нарастне броя на тези коли във форума. Само да попитам това жълтото триъгълниче, защо свети на таблото?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Лампата за асп-то...аср-а и тн е друга (изглежда по същия начин) намира се на оборотомера и присветка при по-рязко тръгване или като я изсуча в снега....утре ще се изясни.Току що смених гумите....оказаха се на 3.2 атмосфери, оттам е била и твърдата возия и тресенето. въпросните гуми бяха напълно изтъркани в средата,а в краищата има по 6-7мм грайфер....луди италиянци!!!Сега вече бих казъл че колата вози доста меко :P пп. сядам да се почерпя по повода с приятели...наздраве и на васStefan Hadjov написа:Ако колата има ASR ili ESP или ВА,значи има някакъв проблем в тези системи.Като запалиш трябва да изгасне.Светва само за момент по време на движение ако колата изпадне в ситуация на задействане на тези системи.В останалото време не трябва да свети.Иначе колата е супер.Честито!z_sutrov написа:Супер е колега.Много безаварийни километри и скоро да нарастне броя на тези коли във форума. Само да попитам това жълтото триъгълниче, защо свети на таблото?
Коментар
-
Здравейте, изключителни благодарности на всички за коментарите и поздравленията. Днес след като минах през ауто италия на диагностика, се оказа, че се е откачила букса на кабела, който отива от електроусилвателя на волана към ЕКУ-то (буксата не заключвала)....та сега вече безпроблемно си джиткам с кеф и се наслаждавам
Поздрави
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар