Колеги плафона много ми се разкърца, като удари баса и имам чувството че ще падне, как е закрепен за да го закрепя по-добре щото не се издържа вече. Врати аре , багажник ще прежаля, ама и плафона като заскърца, тия италиянци кви пластмаси са ни слагали в купето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Плафона скърца яко
Collapse
X
-
Re: Плафона скърца яко
колега незнам дали и при теб е това но и аз си мислех че плафона ми дрънчи и като го подпра с ръка и спира всичко но се оказа друго.колко пъти го уплътнявах с какво ли не и ефекта беше 5 мин. и пак почваше да трака.накрая разбрах че не е плафона а цялата кора (тапицетия) на тавана.трябва да се подложи нещо м/у тавана и тази кора и ще спре чак тогава да дразниgamencerista написа:Колеги плафона много ми се разкърца, като удари баса и имам чувството че ще падне, как е закрепен за да го закрепя по-добре щото не се издържа вече. Врати аре , багажник ще прежаля, ама и плафона като заскърца, тия италиянци кви пластмаси са ни слагали в купето
1.6 16v Abarth
Коментар
-
Еми от ИталиЯ :P Утре ще гледам да го майсторя, че много дрънчи.Vladim написа:Е... "тия италиянци" едва ли са предвидили в колата да блъска силен бас!
А иначе плафона се сваля, като махнеш двете малки пластмасови капачета с тънка отверка и развиеш винтчетата. Другата част се откача чрез придърпване.Fiat Bravo 1.4 12v
Коментар
-
И при мене е така колега...Свалях го няколко пъти,слагах вати щуротии да оплатня малко разтоянието между купето и плофона,но уви резултат-никакъв.Както по горе някои от колегите каза...като го натиснеш с ръка спира и после като го пуснеш-пак.Аз също съм намислил някво друго захващане да се направи,за да не се чува толкова поне.Ако направиш нещо кажи има ли резултат.Успехgamencerista написа:Еми от ИталиЯ :P Утре ще гледам да го майсторя, че много дрънчи.Vladim написа:Е... "тия италиянци" едва ли са предвидили в колата да блъска силен бас!
А иначе плафона се сваля, като махнеш двете малки пластмасови капачета с тънка отверка и развиеш винтчетата. Другата част се откача чрез придърпване.Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Че е от Италия... от там е, ама не и в случая!gamencerista написа:Еми от ИталиЯ :P Утре ще гледам да го майсторя, че много дрънчи.Vladim написа:Е... "тия италиянци" едва ли са предвидили в колата да блъска силен бас!
А иначе плафона се сваля, като махнеш двете малки пластмасови капачета с тънка отверка и развиеш винтчетата. Другата част се откача чрез придърпване.
Успех!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар