За да разбереш дали водната помпа работи то направи следното.Извади маркуча който отива за към парното и надени друг маркуч там а свободния му край го постави в някакъв съд за да събереш антифриза който ще излезе при условие че работи помпата. Ако запалиш за момент колата и не излиза никакъв антифриз от тоя маркуч то е ясно че помпата не работи а излезе ли антифриз и то със силна струя значи работи.За съд да събереш антифриза ползвай пластмасова бутилка от безалкохолно питие или от минерална вода.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как смених термостата, а колата продължава да загрява!?
Collapse
X
-
gdd55
Извинявай ама не знаех че си тръгнал да сменяш термостат поради тази пречина изглежда съм пропуснал темата ти.Сега вече знаеш че съвременните термостати остават отворени а от сорта жигулови като се повредят остават затворениVladim написа:Няма страшно, стария си го пазя, все ще свърши работа някой ден!gdd55 написа:Колега тва да не ти е жигула.Едновремешните термостати сега се сещам за жигулата като пример като се разваляха оставаха затворени и от там се сещаш,А НОВИТЕ СЪВРЕМЕННИТЕ КАТО СЕ ПОВРЕДЯТ ОСТАВАТ ВСЕ ОТВОРЕНИ. Питай ке ти кажем
Язак за грешните парици
А такива изказвания, като твойте от сорта на СЛЕД ДЪЖД - КАЧУЛКА са ми любими! Тук пиша за да получа мнение и помощ, а не да бъда хулен за, какво съм си дал парите.
Коментар
-
както казва колегата hit-ko ако е добре обезвъздушена и пак загрява варианта е само гарнитура глава. Напоследък имах 2-3 случая на опел корса подобен проблем от запушване на радиатора, но при теб едва ли е такъв проблема. за да провериш дали е от гарнитура, пипаш маркучите ако са много твърди /има голямо налягане в охлаждащата система/ може да си повече от сигурен че е гарнитура. А на колегат който твърди че новите модели термостат е направен така че ако се скапе да осатва отворен мога да му кажа че е много далеко от истината при повечето модели на Сеат от 2001 година насам много често се чупи част от пластмасовия корпус на термостата от това последствията са че не може да се отвори и мотора става червен ако задкормилното устройство не поглежда към уредите на таблото
.
Коментар
-
На този етап се оказа водна помпа, така я диагностицираха. Трябвало да има има налягане на маркучето, което влиза в преливника, а при мен няма никой. Едновременно с това едната пробка на радиатора при опит да се обезвъздуши изригна цял гейзер! Обясниха ми, че това бил ефекта на тенджера под налягане и тъй, като водата не циркулира започва да ври и парите се опитват да излезнат откядето могат - през капачката на преливния съд. Не изключиха и вариант прецакана гарнитура. Но аз си мисля, че ако надува от гарнитурата не трябва ли водата малко, или много да вони на нафта?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Според моите науки ако помпата ти работи то трябва и двата ти маркуча да са топли след нея тоест тя циркулира водата от двигателя към радиатора . Също ако е гарнитура то като махнеш капачката на резервоарчето за антифриза би следвало да се чува едно бърбочене и да излизат мехури тоест компресия. Така че според мен помпата не ти върти вътре турбинката.
Коментар
-
И аз на това се надявам, а пък е и по-безболезен вариант... Макар, че искам да я видя тази неработеща помпа... много странно ми звучи този прост механизъм да не работи!коцев написа:Според моите науки ако помпата ти работи то трябва и двата ти маркуча да са топли след нея тоест тя циркулира водата от двигателя към радиатора . Също ако е гарнитура то като махнеш капачката на резервоарчето за антифриза би следвало да се чува едно бърбочене и да излизат мехури тоест компресия. Така че според мен помпата не ти върти вътре турбинката.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
моя като се повреди остана затворен и колата загряваше якоgdd55 написа:Колега тва да не ти е жигула.Едновремешните термостати сега се сещам за жигулата като пример като се разваляха оставаха затворени и от там се сещаш,А НОВИТЕ СЪВРЕМЕННИТЕ КАТО СЕ ПОВРЕДЯТ ОСТАВАТ ВСЕ ОТВОРЕНИ. Питай ке ти кажем
Язак за грешните парициPUNTO 1.1 94г.
Коментар
-
Проблема се оказа прецакана водна помпа! Откачена турбина... странно ми звучи такава повреда за кола произведена в края на 98-ма година, но е факт! Интересно, как на старият ми опел от 80-та година такава повреда му е непонятна! Но, както и да е. След смяната на помопата всичко е наред! :DFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
случва се особено ако помпата е с пластмасова турбинкаПС при дизеловите БМВ-2,5TDS това е често срещан проблемVladim написа:Проблема се оказа прецакана водна помпа! Откачена турбина... странно ми звучи такава повреда за кола произведена в края на 98-ма година, но е факт! Интересно, как на старият ми опел от 80-та година такава повреда му е непонятна! Но, както и да е. След смяната на помопата всичко е наред! :DTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
случва се особено ако помпата е с пластмасова турбинкаПС при дизеловите БМВ-2,5TDS това е често срещан проблем[/quote]Знам, и около 30 сек след като превърти водната помпа се пука главата.Тоя мотор на БМВ е бахти световната мизерия, сраааам
Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар