Снощи карайки си, като пич забелязах да излиза пара под капака. Стрелката за темперетурата бе отишла малко под червеното деление! Отворих капака... единият маркуч към радиатора бе студен, другият врял! Тази сутрин реших, че нещо не е обезвъздушено и свърших тази работа. Покарах малко колата и пак започна да загрява! Отново единият маркуч бе студен. Реших, че е заминал термостата. Смених го и тръгнах да тествам... същата работа!
Някой има ли идея, къде може да е проблема? Ако е гарнитура на главата не трябва ли да надува през казанчето за охлаждаща течност още докато е студена колата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как смених термостата, а колата продължава да загрява!?
Collapse
X
-
И аз това започвам да се замислям, но доколкото знам скапването на водната помпа се изразява в теч на охладителна течност от нея, или прецакване на лагера. Ни и при двата случая трябва да работи. Но след, като видях, какво чудо е термостата на италианска кола, кой знае... може и водната помпа да е нещо по-сложно... Между другото забелязах, че и парното не работи, не духа топло!tonov написа:Водна помпа
??? То ако не отваря термостата май и двата маркуча трябва да са студениFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Re: Как смених термостата, а колата продължава да загрява!?
Ако си направил правилно обезвъздушаването, проблема ще се окаже в гарнитурата. Надуването настъпва при загрят мотор.Пробвай дали имаш парно още докато мотора не е напълно загрял и дали изчезва при достигане на оптимална температура!Ако е така - гарнитура, не искам да си мисля за най-лошото/ пукната глава/ , но и това не го изключвам!Vladim написа:Снощи карайки си, като пич забелязах да излиза пара под капака. Стрелката за темперетурата бе отишла малко под червеното деление! Отворих капака... единият маркуч към радиатора бе студен, другият врял! Тази сутрин реших, че нещо не е обезвъздушено и свърших тази работа. Покарах малко колата и пак започна да загрява! Отново единият маркуч бе студен. Реших, че е заминал термостата. Смених го и тръгнах да тествам... същата работа!
Някой има ли идея, къде може да е проблема? Ако е гарнитура на главата не трябва ли да надува през казанчето за охлаждаща течност още докато е студена колата?
Коментар
-
Ммда... не е добре това за гарнитуратаhit-ko написа:На водната помпа в такива случаи може да превърти само турбината/ почти не се случва при Фиат - то е чест проблем на БМW/, но ако имаш разбит лагер ще се чува само ръмжене, но пак ще работи!
На моят двигател нали местата за обезвъздушаване са 3: едно на маркуча за парното и две на радиатора отгоре? Защото не намерих схема за моят двигател, а пък видях, че за 1.4 мотора на двата маркуча има пробки за обезвъздушаване, т.е. общо са 4. Но се съмнавам в това да е проблема, есента сам си смених антифриза и до вчера нямаше проблеми...
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
малко аматьорско... но да не би някой от маркучите да е запушен...? (но щом си сменял термостата си щял да забележиш подобно нещо...)и въобще с нивото на антифриза в преливника какво е положението?а един обезвъздушител има на много кофти място надолу от към купето и до него се стига с много зор и дълъг инструмент...сега ще потърся и ако намеря схема ще пратя, но не обещавам че ще успея
FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
-
gdd55
Колега тва да не ти е жигула.Едновремешните термостати сега се сещам за жигулата като пример като се разваляха оставаха затворени и от там се сещаш,А НОВИТЕ СЪВРЕМЕННИТЕ КАТО СЕ ПОВРЕДЯТ ОСТАВАТ ВСЕ ОТВОРЕНИ. Питай ке ти кажем
Язак за грешните парици
Коментар
-
ако нещо ще помогне... и моят термостат е за смяна и е "клеясал" отворен към големия кръг!gdd55 написа:Колега тва да не ти е жигула.Едновремешните термостати сега се сещам за жигулата като пример като се разваляха оставаха затворени и от там се сещаш,А НОВИТЕ СЪВРЕМЕННИТЕ КАТО СЕ ПОВРЕДЯТ ОСТАВАТ ВСЕ ОТВОРЕНИ. Питай ке ти кажем
Язак за грешните парици"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
Няма страшно, стария си го пазя, все ще свърши работа някой ден!gdd55 написа:Колега тва да не ти е жигула.Едновремешните термостати сега се сещам за жигулата като пример като се разваляха оставаха затворени и от там се сещаш,А НОВИТЕ СЪВРЕМЕННИТЕ КАТО СЕ ПОВРЕДЯТ ОСТАВАТ ВСЕ ОТВОРЕНИ. Питай ке ти кажем
Язак за грешните парици
А такива изказвания, като твойте от сорта на СЛЕД ДЪЖД - КАЧУЛКА са ми любими! Тук пиша за да получа мнение и помощ, а не да бъда хулен за, какво съм си дал парите.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Re: Как смених термостата, а колата продължава да загрява!?
Пробах-парното никакво го няма, въобще не се опитва да духа топло...hit-ko написа:Ако си направил правилно обезвъздушаването, проблема ще се окаже в гарнитурата. Надуването настъпва при загрят мотор.Пробвай дали имаш парно още докато мотора не е напълно загрял и дали изчезва при достигане на оптимална температура!Ако е така - гарнитура, не искам да си мисля за най-лошото/ пукната глава/ , но и това не го изключвам!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар