Хидравликата на типото като чели не е в час,върти се по тежко отколкото трябва и понякога затяга малко
Та аз си мисля,че е защото не съм сменял маслото на хидравликата.Та ако можете да ми кажете къде да отида да ми сменят маслото на хидравликата и колко пари ще излезе :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хидравлика
Collapse
X
-
Re: Хидравлика
Все пак стария собственик въобще не се е грижил за фиатката и се съмнявам да е сменял маслото на хидравликата откакто я е взелMitko написа:Имам същия проблем. Маслото моеже и да оправи донякъде нещата, но при мен е от износени уплътнения на самата рейка (имам теч). Вече веднъж е ремонтирана и не знам дали може да се ремонтира пак.grishav написа:Хидравликата на типото като чели не е в час,върти се по тежко отколкото трябва и понякога затяга малко
Та аз си мисля,че е защото не съм сменял маслото на хидравликата.Та ако можете да ми кажете къде да отида да ми сменят маслото на хидравликата и колко пари ще излезе :D
Така че ще трябва да се сменя.Къде да отида направо да ми го сменят и горе долу колко пари ще излезе
:D
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
-
Маслото беше около 9 лв на Стамболийски, а смяната може да ти я направят на всякъде за 5-10 лв.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Да задължително двама.Колата се пали развива се пробката единя вътре върти пълен ляв и после пълен десен.После се затваря пробката и се налива новото масло и пак - пълен ляв - долива се - пълен десен - долива се и така докато сипеш към 800 грама.Дори хубаво би било да промиеш първо но за тая цел трябва да купиш 2 опаковки масло и едната да замине...Странно че са ти отказали...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Точно - 2 опаковки масло - едната за промивка. Това е и моята идея.ПП: В момента в който помпата остава насухо (преди да налея новото масло) - няма ли проблем ? Може би е най-добре да източвам и едновременно с това да наливам отгоре новото ?zgabrovski написа:Да задължително двама.Колата се пали развива се пробката единя вътре върти пълен ляв и после пълен десен.После се затваря пробката и се налива новото масло и пак - пълен ляв - долива се - пълен десен - долива се и така докато сипеш към 800 грама.Дори хубаво би било да промиеш първо но за тая цел трябва да купиш 2 опаковки масло и едната да замине...Странно че са ти отказали...
Коментар
-
Е ако ще промиваш по добре изчакай все пак да изтече старото масло - така ще има по голям ефект от промивката.А иначе нищо и няма на помпата за половин минута на сухо!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Не съм много съгласен с тази технология...доста рискова е-при работещ двигател налягането е много високо- има опасност да ви окъпе с масло ,да се изтърве и да остане с-мата на сухо...Фирмената технология е следната:при спрян мотор се отвиват двете съединения на маркучите на рейката,оставя се маслото на изтече-пълен ляв-десен за напълно източване,волана е тежък,ако не може да се завърти,предницата се повдига за лесно въртене,,налива се ново масло за промиване,изчаква се да изтече,след това се затягат съединенията,налива се ново масло ,пали се двигателя,работи на празен ход,пълен ляв-десен за обезвъздушаване,следи се нивото и се долива веднага при нужда.Ако цвета на маслото е променен,операцията се повтаря.Успех !zgabrovski написа:Да задължително двама.Колата се пали развива се пробката единя вътре върти пълен ляв и после пълен десен.После се затваря пробката и се налива новото масло и пак - пълен ляв - долива се - пълен десен - долива се и така докато сипеш към 800 грама.Дори хубаво би било да промиеш първо но за тая цел трябва да купиш 2 опаковки масло и едната да замине.....
Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар