Имам питане относно смяната на въпросния тампон!Имали някой опит с това, трябва ли да се смъква целия алуминиев детайл(ремъци и тем подобни) или може да се избие и смени на място!Ето една снимка въпросния тампон е номер 2.Надявам се да се сменя на място , защото иначе не ми се мисли
Мерси предварителноедит:Ако на някой му е удобно нека хване щангата близо до този тампон и да разклати ляво/дясно(използвайки сила) да види дали има ход настрани или не мърда.Ако не мърда при вас значи моя е за смяна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Т-н на алум.конзола на мотора-Мареа 1.8 16?
Collapse
X
-
Re: Т-н на алум.конзола на мотора-Мареа 1.8 16?
Смяната на този тампон е най-добре да стане на място и може да стане, но иска специална скоба, която е добре да се изработи предварително!Представлява тръба, 2 пъти по-дълга от широчината на самия тампон, която е затапена от едната страна с 4-5мм дебела ламарина, на която е направен отвор в средата... може и готова шайба!Вътрешния диаметър на тръбата е по-голям от диаметъра на тампона, така, че той да може свободно да влиза вътреПрави се още една такава чаша, но с външен диаметър с около 0.5мм по-малък от диаметъра на тампона и дълбочина колкото широчината на тампонаВече схващаш идеята.... двете чаши се поставят от двете страни на тампона, като през тях и отвора на тампона се прекарва болт с гайка - навиваш болта в гайката и тампона се измъква в чашата!По същия начин се набива и новия тампон!dimmX написа:Имам питане относно смяната на въпросния тампон!Имали някой опит с това, трябва ли да се смъква целия алуминиев детайл(ремъци и тем подобни) или може да се избие и смени на място!Ето една снимка въпросния тампон е номер 2.Надявам се да се сменя на място , защото иначе не ми се мисли
Мерси предварителноедит:Ако на някой му е удобно нека хване щангата близо до този тампон и да разклати ляво/дясно(използвайки сила) да види дали има ход настрани или не мърда.Ако не мърда при вас значи моя е за смяна 
Коментар
-
Има и алтернативен начин на горепосочения.Премахваш по едрите гумени остатъци от вътрешноста на тампона и внимателно прерязваш металната втулка.След това на мястото на стария тампон слагаш от универсалните втулки на Powerflex и забряваш завинаги за проблемите с този тампон.Прикачени файлове
Коментар
-
Малко повече инфо за универсалните втулки на Powerflex може ли?kaci написа:Има и алтернативен начин на горепосочения.Премахваш по едрите гумени остатъци от вътрешноста на тампона и внимателно прерязваш металната втулка.След това на мястото на стария тампон слагаш от универсалните втулки на Powerflex и забряваш завинаги за проблемите с този тампон.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Сваляш прикачения файл,намираш подходящите за твоя мотор размери и поръчваш.Tornado написа:Малко повече инфо за универсалните втулки на Powerflex може ли?kaci написа:Има и алтернативен начин на горепосочения.Премахваш по едрите гумени остатъци от вътрешноста на тампона и внимателно прерязваш металната втулка.След това на мястото на стария тампон слагаш от универсалните втулки на Powerflex и забряваш завинаги за проблемите с този тампон.
Коментар
-
Отново за прословутия тампон!Имам едно питане. Възможно ли е при слизане от бордюр, ляв завой и най вече при остър десен завой (при което, дясната страна олеква), да има едно неприятно пукване, чукване от тази щанга!? От доста време се чудя, какво изпуква в дясно . Следващата седмица ще се преглежда предницата и евентуално ще се сменят носачи.Защо питам?Преди малко натиснах болта, който минава през тампона (този който е към двигателя) така поддаде, че щангата чука в алуминиевото тяло в който е набит тампона! Има следи от удари по алуминиевия детайл и по самата щанга. Възможно ли е пукането да идва от там!?Нямам обяснение дали това, което локализирах и установих е причина колата да изпуква при при горе описаните ситуации.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар