Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

профилактика на катализатор - възможно ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    профилактика на катализатор - възможно ли е?

    Взех употребяван катализатор. Изглежда чудесно визуално, но ми се иска да му направя за всеки случай една промивка. Това възможно ли е? И какви ефекти/проблеми/дефекти да очаквам? С какво да го измия от вътре (решетката изглежда безупречно). Дали ще се подобри с кореселин, или само с вода... изобщо какво мога да му направя за да се "поизчисти"? Така и така е свален, поне да мине профилактика ако е възможно преди монтажа му.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Re: профилактика на катализатор - възможно ли е?

    Има чудесни заместители за по 35-40лв.Не се занимавай с глупости. :D

    Коментар


      #3
      Благодаря, но не това попитах
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Разходка до Пловдив и обратно е най-добрата профилактика, която можеш да направиш. Само изчакай да се позатопли времето
        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

        Коментар


          #5
          т.е.... да покарам на дълъг път ли??
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Re: профилактика на катализатор - възможно ли е?

            sasho_35 написа:
            Има чудесни заместители за по 35-40лв.Не се занимавай с глупости. :D
            Oт къде може да се купи за тази цена катализатор?
            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

            Коментар


              #7
              колегата говореше за резонатор не за катализатор!!!а ако продадеш катализатора за вторични може и без пари да ти дойде гърнето и за по бира ще остане...
              ...хладилник, карам хладилник...

              Коментар


                #8
                re

                Колега, не си прави експерименти да го обработваш с някакви химикали и разредители, защото може да останеш неприятно изненадан от последствията. Достатъчно е при някой по-дълъг преход да покараш 50-100 километра със скорост 100 - 120 км./ч. за да се издуха от някакви боклуци ако има налепени по мрежичките. Поздрави и успех с монтажа!

                Коментар


                  #9
                  Благодаря (точно за твоят става въпрос ). Утре отивам да го сложат. В другия форум казаха че на газ като карам, ще се прочисти от по-дълъг трип (както и тук ме съветвате), така че няма да му правя нищо.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Щом караш на газ, за какво ти е катализатор, какво ще катализира, водата?
                    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                    Коментар


                      #11
                      Може би е добре да замериш газовете преди и след монтажа, да знаеш дали върши някаква работа. Иначе и аз мисля, че с "химикали" не може да го обработваш.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        еми най-малката причина е да не ми бучи каручката (както е сега) друго, което за мен е доста по-важно, е че няма да се нарушава газоразпределението от липсата на катализатора (по-ниско въздушно съпротивление).
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          Темата за катализаторите е дъвкана много пъти, идеята им е да предпазват околната среда, но с премахването им няма последствия върху мощността, нито повече, нито по-малко. Най-доброто за прочистване на катализатора е високи обороти за по-продължително време, петдесетина километра са достатъчни при 4К-4500 об.
                          --Старата ръжда любов не хваща!--
                          156 sportwagon 1,9 jtd 115
                          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                          Коментар


                            #14
                            е добре де, казваш че няма разлика в мощността, хъм... доколкото съм запознат, изпускателната система е сметната за определено съпротивление на изходящите газове, което оказва катализатора, защото все пак не е права тръба. Като вървя о пътя на логиката, и като знам на моят двигател как са му застъпени фазите, сега с празното гърне би трябвало да се изпразва по-бързо и да изхвърля и малко от новата горивна смес (увлечена от изходящите газове, които напускат цилиндъра по-бързо от предвиденото) - много лошо! Греша ли?
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              Synthy написа:
                              е добре де, казваш че няма разлика в мощността, хъм... доколкото съм запознат, изпускателната система е сметната за определено съпротивление на изходящите газове, което оказва катализатора, защото все пак не е права тръба. Като вървя о пътя на логиката, и като знам на моят двигател как са му застъпени фазите, сега с празното гърне би трябвало да се изпразва по-бързо и да изхвърля и малко от новата горивна смес (увлечена от изходящите газове, които напускат цилиндъра по-бързо от предвиденото) - много лошо! Греша ли?
                              И да и не! Липсата на катализатор, по-скоро ще доведе до по-лошо изпразване на цилиндрите от отработените газове. Процеса е със завихряне. Част от отработените газове се отразяват от катализатора и се връщат към цилиндрите, създавайки подналягане и подобряват изхвърлянето на газовете. Затова и целта на конструкторите е да го поставят максимално близо до двг. При съвременните двг-та е направо в моторния отсек, на изпускателните колектори. Така има още една печалба - по-бързото му загряване и ефективна работа.Начели сме се на неработещи добре коли в резултат на махнат катализатор и заменен с тръба. Трябва поне резонатор, чието име не е случайно.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X