Здравейте колеги може ли някои да ми каже какви са симптомите на разваляне на стъпковото моторче за ниски обороти на Брава 1.4.Значи проблема е че като загрее колата почва да мени оборотите благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стъпково моторче за ниски обороти
Collapse
X
-
Re: Стъпково моторче за ниски обороти
а ми точно това са симптомите, като започва да мени обортите и не ги поддържа постоянниtony__ написа:Здравейте колеги може ли някои да ми каже какви са симптомите на разваляне на стъпковото моторче за ниски обороти на Брава 1.4.Значи проблема е че като загрее колата почва да мени оборотите благодаря.Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
-
Re: Стъпково моторче за ниски обороти
А дали е възможно от него да ми прави и следния проблем които е доста по рядък но все пак го има по някои път като мени оборотите като тръгвам се получава все едно забива предницата и изведнъж тръгва нормално колата благодаря.valataat написа:а ми точно това са симптомите, като започва да мени обортите и не ги поддържа постоянни
Коментар
-
Re: Стъпково моторче за ниски обороти
а ми това стъпково моторче до колкото знам влияе на оборитите само когато си на неутрална т.е. според мен този проблем не идва от негоtony__ написа:А дали е възможно от него да ми прави и следния проблем които е доста по рядък но все пак го има по някои път като мени оборотите като тръгвам се получава все едно забива предницата и изведнъж тръгва нормално колата благодаря.valataat написа:а ми точно това са симптомите, като започва да мени обортите и не ги поддържа постоянниFiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
Коментар
-
Re: Стъпково моторче за ниски обороти
Тоя мотор беше моноинжекция, нали? Ако да, проблема може да е от ТПС-а.tony__ написа:А дали е възможно от него да ми прави и следния проблем които е доста по рядък но все пак го има по някои път като мени оборотите като тръгвам се получава все едно забива предницата и изведнъж тръгва нормално колата благодаря.FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
Re: Стъпково моторче за ниски обороти
Да моноинжекцион е а какво е ТПС че не съм много наясно и имам ли значение че я връзвах на няколко компютъра включително и във Вантотреид и никаде не показа да има проблем благодаря.tonov написа:Тоя мотор беше моноинжекция, нали? Ако да, проблема може да е от ТПС-а.
Коментар
-
Илюстрация
Тук някъде ли би трябвало да се намира това моторче? Виждам ролка, която опъва жилото на газта и за това си мисля, че е там.Аз имах за сега проблем само с това, че гаснеше докато е студена. Там, където на снимката правена отстрани се вижда един оребрен пластмасов бал накрайник на гумената обвивка на жилото има държач с гума във формата на шайба - аз там подложих още нещо, така че жилото да е винаги по-опънато (въпреки че на ребрата на прастмасата може да се измести един шплент на следващия канал и да се получи същия ефект). Това обаче не решава проблема с промяната на оборотите - само я измества в по-горен диапазон.На снимката - изглед отпред - се вижда стоманената нишка която излиза пред описаното масто и се навива около черна оптягаща ролка. Ако не ме лъжи простата логика - би трябвало това моторче да отпуска и навива нейната ос. Така ли е?
Коментар
-
Re: Илюстрация
Не е така...Колега,пращам редактирана една от снимките ти,заградил съм степ мотора/ ел.магн.клапан за рег.празния ход/регулира въздуха чрез придвижване щтока на клапана по команда от ЕКУ-развиват се двата болта,откача се конектора и се вади-огледай щтока и главата на клапана,също и гнездото на клапана,почиства се със сух/несъдържащ масло спрей...може да се проверят с оммер и двете му намотки/рядко прекъсват или окъсяват /...и толкова...Успех !niko_ymn написа:Тук някъде ли би трябвало да се намира това моторче? Виждам ролка, която опъва жилото на газта и за това си мисля, че е там.Аз имах за сега проблем само с това, че гаснеше докато е студена. Там, където на снимката правена отстрани се вижда един оребрен пластмасов бал накрайник на гумената обвивка на жилото има държач с гума във формата на шайба - аз там подложих още нещо, така че жилото да е винаги по-опънато (въпреки че на ребрата на прастмасата може да се измести един шплент на следващия канал и да се получи същия ефект). Това обаче не решава проблема с промяната на оборотите - само я измества в по-горен диапазон.На снимката - изглед отпред - се вижда стоманената нишка която излиза пред описаното масто и се навива около черна оптягаща ролка. Ако не ме лъжи простата логика - би трябвало това моторче да отпуска и навива нейната ос. Така ли е?
Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
почиства се със сух/несъдържащ масло спрей
Ааа, ок, добре, благодаря !!!Ама това почистване за колегата с мотор 1.4 ли се препоръчва (или важи само за мойто гаснене и 1.6). При него на същото място - същите ли са нещата с тези моторчета и непостоянните му обороти?vesko.t написа:Не е така... заградил съм степ мотора/ ел.магн.клапан за рег.празния ход/регулира въздуха чрез придвижване щтока на клапана по команда от ЕКУ-развиват се двата болта,откача се конектора и се вади-огледай щтока и главата на клапана,също и гнездото на клапана,почиства се със сух/несъдържащ масло спрей...може да се проверят с оммер и двете му намотки/рядко прекъсват или окъсяват /... и толкова...Успех !
Коментар
-
Re: почиства се със сух/несъдържащ масло спрей
Това,което писах,важи основно за двигателя 1.6 и други,където празния ход се управлява чрез регулиране на въздуха,при двигателите 1.4/моно-моторчето е отстрани на моно блока,при Бош системите,особено по-старите, моторчето чрез редуктор директно бута привода на дроселовата клапа и почистването не е толкова ефикасно.niko_ymn написа:[Ама това почистване за колегата с мотор 1.4 ли се препоръчва (или важи само за мойто гаснене и 1.6). При него на същото място - същите ли са нещата с тези моторчета и непостоянните му обороти?Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар