Punto-то нещо се опитва да прави номера. На студен двигател върви та се къса, не дава да пипнеш газта. Загрее ли малко обаче, работата на мотора се влошава. Имам чувството, че карам с дръпната ръчна.Иначе двигателя работи равномерно, няма прекъсвания, детонации и разни такива. Проблема е, че губи динамика. Настъпвам газта и в отначало никаква реакция, после почва лееееко полеко да вдига оборотите.При студен двигател тези проблеми ги няма. Всяко натискане на педала веднага те лепи за седалката и мотора е някакси много по-тих.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на мощност
Collapse
X
-
da ne bi da ima6 izmestvane na angrenazniq remyk , ako pri niski oboroti podade6 rezko gaz i kolata prikiufkva mesto da po4ne da nabira mislq 4e e ot zacepvaneto na remykaда не би да имаш изместване на ангренажния ремък, ако при ниски обороти подадеш рязко газ и колата прикюфка вместо да почне на набира мисля че е от зацепването на ремъкаМодерирал Митко
Коментар
-
pan999 написа:И аз имам същия проблем.Студена си върви, дърпа и пр. Но като загрее е доста бавна и спъната, а и много бързо загрява и като загрее лесно гасне-по някога и в движение на ники предавки.Дано някой да даде съвет или идея....deqnak__ написа:Ех колко познато. С Митко минахме по същия път. Какво ли не сменихме. И аз залагам на моторче за празен ход и температурен датчик.2.4 JTD
Коментар
-
Ernom написа:[. Сега си спомням, че август сменях алтернатор и трябваше да мръдна датчика на коляновия вал, колкото да мине новия ремък. После го върнах на старата позиция на око. Не знам дали тогава не съм разместил нещо.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Направо не мога да си позная колата! Много, много по-различна е! Удоволствие е да се кара. На ниските обороти динамиката е чудесна. Двигателят стана много тих. Абе, сега просто си върви както трябва. Оказа се, че цялата работа е в клапана за бензиновите пари (виж тук). Махнах маркуча от щуцера към плочката на моно-то и така се оправиха нещата.Първо бях запушил отвора на плочката с една капачка от химикалка, която явно не е уплътнявала добре и резултата беше високи обороти на празен ход - държеше ги около 1000, а нормално стрелката е половин деление под 1000.След това намотах изолирбан върху щуцера, навих пак същата капачка и тогава вече се усети разликата.Мислех си: защо, когато капачката не беше уплътнена и от същото място (след дроселната клапа) влизаше въздух, се вдигаха оборотите на празен ход, а когато маркуча за бензиновите пари си беше на мястото и клапана стоеше отворен този ефект го нямаше?Кой знае? Може би допълнителното количество възхух е било малко повече и достатъчно за да убедни сместта до степен, при която ECU-то да реагира с увеличаване подаването на гориво. Така се отчита критично бедна смес, прави се компенсация с увеличаване притока на гориво и се поддържат високи обороти. Докато при проблемът с клапана е имало достатъчно, за да обърка работата на двигателя, допълнителен въздух, но не толкова, че да накара ECU-то да предприеме подаване на повече гориво.Това са само предположения. Важното е, че Punto-то вече е на 6.PS до тук стигнах след смяна на: ламбда (тя си беше отишла, защото светеше <check engine> и след смяната угасна); свещи; високоволтови кабели; датчик за темп. на двг.; та дори и тампони на двг. - липсата на мощност бе съпроводена с кофти тресене на празен ход, от което сега няма и помен.2.4 JTD
Коментар
-
колега много се извинявам ама можеш ли да качиш една снимка с въпросното решаване на проблема кое точно си запушил, че май и при мен има нещо такова, но винаги една снимка помага много Мерси предварително, ще чакам снимката, може и на лично съобщениеСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Това е чертежа на системата за вентилация на резервоара /Пунто-моноинжекция /...Колега Ernom,изолирал си маркуча между възела на моноинжекцията /7/ и клапана /6/ нали ?...За да се получи описания от колегата ефект,най-вероятно има спукан маркуч/тръба/клапан или неплътно съединение, и от там смуче въздух...Съда с активен въглен /5/ се намира в десния преден калник/може и той да е пукнат-достъп след сваляне пластмасовата кора над колелотоEx. Grande Punto Driver
Коментар
-
vesko.t написа:Колега Ernom,изолирал си маркуча между възела на моноинжекцията /7/ и клапана /6/ нали ?...За да се получи описания от колегата ефект,най-вероятно има спукан маркуч/тръба/клапан или неплътно съединение, и от там смуче въздух...Тук се виждат кутията и клапана
Не се вижда много добре, но това синьото е капачката, с която е запушен щуцера
2.4 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар