Колата - Крома 2.0 8 клапана карбуратор. Обслужена, нови свещи, кабели, капачка и палец делко, филтър въздушен. Сложих ново прозрачно филтърче за бензина - след едно метално "бидонче" с 3 маркучета на него (самото то може би е горивен филтър ?). Проблема - глъхнене при подаване на газ, не поема, пърпори мотора. На първо време подозирах филтърчето за бензина - смених го с новото. Ефекта пак го има обаче. Подозирам отнякъде засмукване на въздух преди/около карбуратора или запушени жигльори. Проблема обаче е че описания ефект се получава сравнително рядко (не е постоянен). Изчезва над 3000 оборота на мотора. Идеи ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пърпори и не върви
Collapse
X
-
Re: Пърпори и не върви
Проблема основно ти идва от карбуратора при което най-вероятно на празен ход ти работи равномерно, а започва прекьсване при подаване на газ!Само прецени ефекта, различен ли е при рязко подаване на газ и при плавно и тогава ще ти кажа какво да направишjamie написа:Колата - Крома 2.0 8 клапана карбуратор. Обслужена, нови свещи, кабели, капачка и палец делко, филтър въздушен. Сложих ново прозрачно филтърче за бензина - след едно метално "бидонче" с 3 маркучета на него (самото то може би е горивен филтър ?). Проблема - глъхнене при подаване на газ, не поема, пърпори мотора. На първо време подозирах филтърчето за бензина - смених го с новото. Ефекта пак го има обаче. Подозирам отнякъде засмукване на въздух преди/около карбуратора или запушени жигльори. Проблема обаче е че описания ефект се получава сравнително рядко (не е постоянен). Изчезва над 3000 оборота на мотора. Идеи ?
Коментар
-
Re: Пърпори и не върви
Ами аз имах сходен проблемможе да е ускорителната помпа на карбуратора но не мога да ти кажа на 100 %тук има по-вещи хора от мен и те със сигурност ще ти помогнатjamie написа:Колата - Крома 2.0 8 клапана карбуратор. Обслужена, нови свещи, кабели, капачка и палец делко, филтър въздушен. Сложих ново прозрачно филтърче за бензина - след едно метално "бидонче" с 3 маркучета на него (самото то може би е горивен филтър ?). Проблема - глъхнене при подаване на газ, не поема, пърпори мотора. На първо време подозирах филтърчето за бензина - смених го с новото. Ефекта пак го има обаче. Подозирам отнякъде засмукване на въздух преди/около карбуратора или запушени жигльори. Проблема обаче е че описания ефект се получава сравнително рядко (не е постоянен). Изчезва над 3000 оборота на мотора. Идеи ?FIAT Uno 45 FIRE
Коментар
-
Свещите бяха Шампионки - сменени са с Марели (пише Денсо на тях) от "Нико66".Хит-ко, ефекта го има и при постепенно подаване на газ. Ако обаче държа колата над 3000 оборота - ефекта практически отсъства (днеска опънах по магистралата) - на коя да е предавка! И да, на празен ход си е ОК с оборотите.Това което ме изненадва е че този проблем се получава случайно. Днес имах 3 пъти работа с колата - първия път ефекта го имаше, час по-късно втория път изобщо отсъстваше (точно смених бензиновото филтерче - бях решил че старото е запушено понеже колата като че ли се оправи), 2 часа след това паля колата и тръгвам по магистралата - пак с проблема.
Коментар
-
Ако има проблем сьс свещите, ще се усеща при всякакви обороти! Проблема ти е идентичен с този по който сьм писал, прочети за "Шоковата терапив" :http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...%E8%FF&start=0jamie написа:Свещите бяха Шампионки - сменени са с Марели (пише Денсо на тях) от "Нико66".Хит-ко, ефекта го има и при постепенно подаване на газ. Ако обаче държа колата над 3000 оборота - ефекта практически отсъства (днеска опънах по магистралата) - на коя да е предавка! И да, на празен ход си е ОК с оборотите.Това което ме изненадва е че този проблем се получава случайно. Днес имах 3 пъти работа с колата - първия път ефекта го имаше, час по-късно втория път изобщо отсъстваше (точно смених бензиновото филтерче - бях решил че старото е запушено понеже колата като че ли се оправи), 2 часа след това паля колата и тръгвам по магистралата - пак с проблема.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар