Ако наистина намериш втора употреба здраво моторче за 20 лв по добре вземи него,че тоя лагер съм го сменял и е много цапаща и пипкава работа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чистачките вият на умряло ?? Браво 1.6 16V
Collapse
X
-
ИИии какъв е резултата след няколко часа работа..
Става много бързо стига да си го правил,че доста се лутах като го разглобявах..Общо взето всичко се маха за да свалиш моторчето..
Ето го разкостеното моторче:
Въпросното лагерче го взех за 7 лв.,някакво качествено уж.. Грес яко и резултата е уникален..Направо немога да повярвам,че това е моята кола
Със специални благодарности към Kotseto за бързия транспорт до магазина!
Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Браво за добре свършената работа. Справил си се отлично и за пореден път се доказва на определени колеги че всичко е направено от човек и от човек се ремонтира. Има определени колеги явно със слаби технически възможности за които такива леки ремонти са истинско седмично преживяване
Когато правих профилактика и смазване на механизмите на ел. стъклата на вратите , то беше вайкане и коментари от рода: Много е сложно , на врата ти трябват по два дена
Ужас. Явно е че си се вслушал в точния човек , и си отсял многото описани от мен по-горе коментари.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Няма невъзможни неща.Имаше купища мнения за смяна ремъците на тези двигатели,как не трябва и неможе да се прави без пети и т.н. и... Смених всичко без никакви проблеми,колата няма грам разлика в работата на двигателя и всичко е ток вече близо 400 км...Atanas71 написа:Браво за добре свършената работа. Справил си се отлично и за пореден път се доказва на определени колеги че всичко е направено от човек и от човек се ремонтира. Има определени колеги явно със слаби технически възможности за които такива леки ремонти са истинско седмично преживяване
Когато правих профилактика и смазване на механизмите на ел. стъклата на вратите , то беше вайкане и коментари от рода: Много е сложно , на врата ти трябват по два дена
Ужас. Явно е че си се вслушал в точния човек , и си отсял многото описани от мен по-горе коментари. 
И от тогава не се плаша на мнения от сорта "Неможе или не е възможно"..Много съм Благодарен на колегите за информацията която ми дадоха за тези лагерчета!
Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Колега,забравил съм номера..508 или 809 беше..Но се досещам,че външния диаметър беше 22,а вътрешния 8 мм. Лагерчетата са широко разпространени и ги има навсякъде,така че не се плаши.Мога и да те насоча към няколко магазина,където 100 % ще го имат.lblagoev написа:Здравейте, въпросното лагерче има ли някакъв номер или нещо друго по което да го търся по магазините? Моето също вие на умряло и чакам малко свободно време да го разглобя, но предпочитам да имам лагерчето предварително?Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Здравейте колеги и аз ще правя това упражнение сега по празниците докато почиваме.Лагера капсалован ли е или е обикновен и как се сваля точно лагера от моторчето,че тук един ме наплаши ,че едва ли не било за 2-3 висши и още толкова полувисши образования
.Ако имаш повечко снимки ги качи и после как нагласяш точно чистачките на старото положение,че предния път доста си играх докато ги наместя.И ако има други тайни - както се казва сподели :D :P Колата ми е Пунто 55S.Благодаря предварително
Коментар
-
Благодаря, колега. Ще ги търся по размерите и номерата които ми даде. По железариите ли да ги търся? Кажи ако знаеш някой магазин около Тодор Александров и Константин Величков?liverpool235 написа:Колега,забравил съм номера..508 или 809 беше..Но се досещам,че външния диаметър беше 22,а вътрешния 8 мм. Лагерчетата са широко разпространени и ги има навсякъде,така че не се плаши.Мога и да те насоча към няколко магазина,където 100 % ще го имат.lblagoev написа:Здравейте, въпросното лагерче има ли някакъв номер или нещо друго по което да го търся по магазините? Моето също вие на умряло и чакам малко свободно време да го разглобя, но предпочитам да имам лагерчето предварително?
Коментар
-
И така по тези размери излизат следните лагери - те са за шлайфчета,бормашини,прахосмукачки и кафемелачки:608 - ZZC3 -- 8x22x7 вътрешен Dm,външенDm и дебелина,двустрано капсалован с хлабина608 - 2RS -- 8x22x7,двустрано капсалован и с металогумени шайби608 - 2RSC3 -- 8x22x7,двустрано капсалован и с металогумени шайби с хлабинаВсички са на стойност около 5 леча и са на SKF ФранциsТака излиза по каталог,но като отворя ще разбера дали са такива.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар