Някой може ли да ми каже как се демонтира решетката с емблемата на Stilo
Рових се доста из документацията която докопах, но нищо не успях да намеря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Решетка на Stilo
Collapse
X
-
http://www.fiatforum.com/stilo-guide...lle.htmlАко всеки със стило научи линка ще намира на едно 90 от 100 въпроса, отговор на нещата в картинки. Ако колата ти загрява бавно ... термостат почти сигурно.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Не съм на това мнение !Ако е отворен(постоянно) стрелката пак ще стига до средата, но тогава "кел файда" от голям и малък кръг на водата.GTipo написа:Имоята загрява бавно като стана по-студено. Термостата за мен е скапан само когато спре въобще да стига стрелката до средата.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ок, отново спам - ...как да разберем че термостата е запецнал отворен?Живо ме интересува за да проверя и моят.ПП: До сега четох писанията в темата за термостатите. Излиза че ако пада температурата при движение извънградско, и то драстично, значи термостата е запецнал отворен.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Точна диагностика .... сутрин рано когато колата ти е напълно студена - отваряш капака и пипаш радиатора и горния маркуч от термостата към входа на радиатора. Те трябва да са студени, палиш колата и караш докато стрелката на температурата не започне да ти отплепя от минимума, спираш, отваряш капака и пипаш същия маркуч заедно с радиатора. При напълно отворен термостат маркуча ще е топъл до горещ както и радиатора, при функциониращ термостат маркуча трябва да е напълно студен както и радиатора. При мен с напълно отворен термостат и прецакан излизах от гаража правех 300 метра и когато пипах маркуча на термостата беше топличък заедно с радиатора, като смених термостата с чисто нов маркуча е лед студен чак докато колата не стигне средата на скалата и не отвори термостата. Ясно е защо това е достатъчно добър метод за диагностика, при студен мотор трябва термостата да е затворил и вода през радиатора да не циркулира съответно той и маркуча към него да са със околната (външна) температура. При отворен термостат дирекция при палене въртиш целия кръг и топлинката на мотора отива по радиатора и съответния маркуч който води към него, затова и незагряваш.btw на студено Стилото с преебан термостат няма да загрее до оптимална температура, лично съм тествал ... на 4-5’C съм карал 30-40 км градско и не съм стигал средата, трябва да бъдат яки газировки та да загрее.GTipo ако има срещи тука около мен в квартала, и аз мога да мина и лесно ще го диагностицираме твоя термостат, пусни едно ПМ кога, къде се събирате.GTipo написа:Ок, отново спам - ...как да разберем че термостата е запецнал отворен?Живо ме интересува за да проверя и моят.ПП: До сега четох писанията в темата за термостатите. Излиза че ако пада температурата при движение извънградско, и то драстично, значи термостата е запецнал отворен.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
GTipo написа:Ок, отново спам - ...как да разберем че термостата е запецнал отворен?Живо ме интересува за да проверя и моят.
А ето и след тези 6км до къде стигна стрелката:
Дефакто си стига до средата, но иска доста каране.Именно, затова смятам моя за полуотворен или прекалено рано отварящ.btw на студено Стилото с преебан термостат няма да загрее до оптимална температура, лично съм тествал ... на 4-5’C съм карал 30-40 км градско и не съм стигал средата, трябва да бъдат яки газировки та да загрее.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар