Здравейте колеги.Преди време сменях стъпково моторче,поради проблеми с оборотите на УЛИС 2,0I.,обаче ефекта беше нулев.Та въпроса ми е от кой датчик(датчици)се влияе стъпковото моторче за да не гасне колата?Колата гасне като вдигне 70 градуса ,но не винаги.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Управление на стъпков мотор
Collapse
X
-
Re: Управление на стъпков мотор
Имаше една обширна тема по въпроса, но не мога да я намеря сега. Там колата пак гаснеше като загрее. Проблема се оказа в датчика на коляновия вал, който работи като е студен и прекъсва като загрее, а от там бърка вс. останало. Лошото е че не се засича на ком.диагностика. не твърдя че проблемът ти е там, но го имай в предвид Успехrezaacha написа:Здравейте колеги.Преди време сменях стъпково моторче,поради проблеми с оборотите на УЛИС 2,0I.,обаче ефекта беше нулев.Та въпроса ми е от кой датчик(датчици)се влияе стъпковото моторче за да не гасне колата?Колата гасне като вдигне 70 градуса ,но не винаги.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Re: Управление на стъпков мотор
Тоя датчик го чистих в сервиз ама файда никаква.Защо не се засича на комп.нали е свързан с компа на колата?bbw написа:Имаше една обширна тема по въпроса, но не мога да я намеря сега. Там колата пак гаснеше като загрее. Проблема се оказа в датчика на коляновия вал, който работи като е студен и прекъсва като загрее, а от там бърка вс. останало. Лошото е че не се засича на ком.диагностика. не твърдя че проблемът ти е там, но го имай в предвид Успехrezaacha написа:Здравейте колеги.Преди време сменях стъпково моторче,поради проблеми с оборотите на УЛИС 2,0I.,обаче ефекта беше нулев.Та въпроса ми е от кой датчик(датчици)се влияе стъпковото моторче за да не гасне колата?Колата гасне като вдигне 70 градуса ,но не винаги.
Коментар
-
Re: Управление на стъпков мотор
не знам защо не се засича на диагностика. личен опит нямам. преразказах това което съм чел. пак по спомен се нарича датчик на хол и гори нещо вътре в него, т.е не опира въпроса до почистване. Започва се с несистемно гаснене на колата докато се стигне до постоянно загасване при загряване. Утре ще гледам да намеря време ще намеря тази тема и ще дам линк, че сега съм ограничен с времето а довечера ще пътувам.rezaacha написа:Тоя датчик го чистих в сервиз ама файда никаква.Защо не се засича на комп.нали е свързан с компа на колата?bbw написа:Имаше една обширна тема по въпроса, но не мога да я намеря сега. Там колата пак гаснеше като загрее. Проблема се оказа в датчика на коляновия вал, който работи като е студен и прекъсва като загрее, а от там бърка вс. останало. Лошото е че не се засича на ком.диагностика. не твърдя че проблемът ти е там, но го имай в предвид Успехrezaacha написа:Здравейте колеги.Преди време сменях стъпково моторче,поради проблеми с оборотите на УЛИС 2,0I.,обаче ефекта беше нулев.Та въпроса ми е от кой датчик(датчици)се влияе стъпковото моторче за да не гасне колата?Колата гасне като вдигне 70 градуса ,но не винаги.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
http://www.peugeotclub.info/forum/vi...D0%B0%D0%BCEй тука открих нещо за моя проблем (виж първия и предпоследния коментар)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар