ами колеги накратко виждам я как протече за 1-2 седмици и ми се иска да я сменя кажете някой конкретно сменял ли е на Пунто - знам че им е болна точка и от къде е взел качествена ............ ако пък трябва силиконче нещо кажете де се потрудя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ами гарнитурка капак на клапаните....
Collapse
X
-
Може да стане добре и без силикон
Здравей!Преди 2 месеца смених въпросната гарнитура. Сменяхме я с моя майстор, голям специалист без съмнение.Сложихме силикон както и той ме посъветва.Почистихме, намазахме, чакахме да изсъхне всичко както трябва.Като запалих и я изкарах от гаража и ми призля - тече масло като река. Изпуснала.Айде за нова гарнитура (от същия магазин), почиствай с бензин всичко омаслено.Този път я сложихме без силикон. Никакви оплаквания оттогава досега, капцича не е пропуснала.Дано при теб да се получи, успех!Punto ELX MPI 90
Коментар
-
И при мен е със силикон - черен. Не съм я слагал аз, но ясно се вижда силикона, който на доста места излиза по ръбовете. Не изпуска и капчица масло. Явно трябва да се слага силикон.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Колеги не го съветвайте човека да си я сменя сам. На типото направих същата грешка. Костваше ми изтичане на доста масло и теглене с пътна помощ. Много е важно натягането на болтовете и реда на затягането им. Силикона от опит знам че е пълен ш..т щото разваля уплътняването на самото уплътнение. Той си е за уплътняване на места без сериозно налягане, но с високи температури. Уплътнението при правилно поставяне и слагане си се раздува и няма нужда от силикон. Уплътнението за типо не е гумено. За пунто не знам със сигурност, виждал съм гумено.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Re: Може да стане добре и без силикон
При мене се получи същото но на типо. Проблема според мен е че при стягане силикона прави уплътнението хлъзгаво и е бая трудно да го стегнешправилно.Spuky написа:Здравей!Преди 2 месеца смених въпросната гарнитура. Сменяхме я с моя майстор, голям специалист без съмнение.Сложихме силикон както и той ме посъветва.Почистихме, намазахме, чакахме да изсъхне всичко както трябва.Като запалих и я изкарах от гаража и ми призля - тече масло като река. Изпуснала.Айде за нова гарнитура (от същия магазин), почиствай с бензин всичко омаслено.Този път я сложихме без силикон. Никакви оплаквания оттогава досега, капцича не е пропуснала.Дано при теб да се получи, успех!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Колега... на въпросното място няма почти никакво налягане! Още повече, че има отвор за отвеждане на маслените пари. Не виждам, каква е философията за завиване на болтовете на диагонал, като се започне от средата!? Поне три пъти съм извършвал тази операция на старата кола, която бе с коркова гарнитура и един път на фиата, който е с гумена. Корковата гарнитура трябва да се сменя при всяко сваляне на капака, иначе няма да уплътни добре. Последният път ми бяха пробутали гарнитура, която не бе за моя модел. Почистих малко старата с разредител, наклепах я с червения силикон и до ден днешен (вече 2 години) не е излезнала и капчица масло! За фиата купих хубава, гумена гарнитура... разчитах, че ще мине без силикон, но уви! Сега на доста места е мазничко и на пролет ще разглабям за да я клепам със силикон. Та в заключение искам да кажа, че е препоръчително да не кажа задължително да се клепат гарнитурите със силикон и най-вече гумените! Процедурата по смяна гарнитурата на капака не е нищо особено за нормално технически грамотен човек.geshabeli написа:Колеги не го съветвайте човека да си я сменя сам. На типото направих същата грешка. Костваше ми изтичане на доста масло и теглене с пътна помощ. Много е важно натягането на болтовете и реда на затягането им. Силикона от опит знам че е пълен ш..т щото разваля уплътняването на самото уплътнение. Той си е за уплътняване на места без сериозно налягане, но с високи температури. Уплътнението при правилно поставяне и слагане си се раздува и няма нужда от силикон. Уплътнението за типо не е гумено. За пунто не знам със сигурност, виждал съм гумено.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
човека, който смени моята каза следното: Силикона е нужен само ако си взил некачествена гарнитура за да ти уплътни финните пори. Ако си вземеш гумена, след известно време ще ти се отвърне от горещините, от каквато и гума да е. Ясно ми е за почистването. И не разчитай че всеки ще я смени както ти би могъл!Vladim написа:Колега... на въпросното място няма почти никакво налягане! Още повече, че има отвор за отвеждане на маслените пари. Не виждам, каква е философията за завиване на болтовете на диагонал, като се започне от средата!? Поне три пъти съм извършвал тази операция на старата кола, която бе с коркова гарнитура и един път на фиата, който е с гумена. Корковата гарнитура трябва да се сменя при всяко сваляне на капака, иначе няма да уплътни добре. Последният път ми бяха пробутали гарнитура, която не бе за моя модел. Почистих малко старата с разредител, наклепах я с червения силикон и до ден днешен (вече 2 години) не е излезнала и капчица масло! За фиата купих хубава, гумена гарнитура... разчитах, че ще мине без силикон, но уви! Сега на доста места е мазничко и на пролет ще разглабям за да я клепам със силикон. Та в заключение искам да кажа, че е препоръчително да не кажа задължително да се клепат гарнитурите със силикон и най-вече гумените! Процедурата по смяна гарнитурата на капака не е нищо особено за нормално технически грамотен човек.geshabeli написа:Колеги не го съветвайте човека да си я сменя сам. На типото направих същата грешка. Костваше ми изтичане на доста масло и теглене с пътна помощ. Много е важно натягането на болтовете и реда на затягането им. Силикона от опит знам че е пълен ш..т щото разваля уплътняването на самото уплътнение. Той си е за уплътняване на места без сериозно налягане, но с високи температури. Уплътнението при правилно поставяне и слагане си се раздува и няма нужда от силикон. Уплътнението за типо не е гумено. За пунто не знам със сигурност, виждал съм гумено.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Както казах всеки технически грамотен човек би могъл да я смени! Плюс това за да блокира двигател поради изтичане на масло от там си е направо смешно. Най-малкото, че трябва да ти светне червената лампа за ниско налягане на маслото. Аз лично, когато не съм сигурен в нещо, което съм правил по колата след известно каране спирам и го проверявам. Аз лично ще мацвам по малко (или повече-според случая) на всяка гарнитура. Никога не пречи и според мен не е излишно. Говоря базирайки се на практическият ми опит с три различни автомобила (последния е този в подписа ми).Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар