Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за браво, проблем при 1000 до 2000 оборота.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за браво, проблем при 1000 до 2000 оборота.

    Здравейте. Не знам на къде точно да се обърна затова пиша в общи проблеми пък вие ще ми кажете дали при бензиновите или при газовите трябва да пиша.Проблема ми се явявя в следното нещо. Харчеше ми масло, нямаше масло в антифриза, пуши бяло, маслото което е останало в картера не го цапаше и реших да си сменя гумичките на клапаните без да се сваля главата. Аз съм от София, но днес отидох до Пловдив при 1 майстор, който е правил Брава’та на 1 приятел. Смених предните носачи, ангренажният ремък, гумичките, биалетки, накладки, термостат. Лошото е, че човека беше малко притеснен от страна на време защото отидох от сутринта до вечерта. Въпреки това преди малко колата успя от Пловдив да запали и си стигнах до София. Сега, останаха ми 2 проблема:1. Има 1 постоянно чукане на празен ход, което майстора описа като проблем в хидравлични носачи и че трябва да се сменя нещо там.2. Малко по-неприятен, който принципно изникна, когато сложих газова (Лавато, преди около 6000 километра), но някак си се оправи. Сега обаче е доста неприятен и едва се прибрах. Не може (независимо от настройката на газовата) нито на бензин, нито на газ да потегли от 1000 оборота за нищо на света. М/у 1000 и 2000 оборота на празен ход и на бензин, и на газ се мъчи, прескочи ли "трапа" от 2000 оборота си става змеи. Т.е. ако държа постоянно 1500 оборота, колкото и плавно да пускам съединителя колата не може да потегли под 1500 оборота и изгасва. Държа я на полусъединител на 3000, пускам го, пада на 2000 и продължавам да се движа от 2000 нагоре. Двигателя е 1.4 12V, четох за някакъв подобен феномен, само че за коли с турбо. Моят е бензинов. В момента така се получи ситуацията, че имам 2 двойки различни свещи, възможно ли е да е от това (сега вече е към 1 часа през ноща, така че свещите ще ги сменя утре, какви да сложа? има някакви специални за газ, има ли значение?) ? Или пък е от моно-инжекцията, някак си се задръства от газовата?

    #2
    Може ремъка да не е зацепен правилно и от това да няма мощност, също така може да има още куп причини но от тук едва ли някой ще ти помогне.

    Коментар

    Working...
    X