Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Омасляване на долно каре на волана - уплътнение!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Омасляване на долно каре на волана - уплътнение!

    Колеги имам странно омазняване на долното каре(това което е близо до пода).Хидравличната течност не мърда.Вчера се заиграх и избърсах от прахоляк и подсуших.Малко след каране там пак се омаслява(започва да блести), бутам мириша няма мирис на хидравлична-теност .Та почвам да се чудя дали е възможно вътре в купето да се оттича хидравлична течност точно на долното каре!?п.с.Горе карето също е омазнено малко под волана но там има нещо като грес.Та тук доло да омазнява така( и там има грес) но да с еттопи така че да омаслява. Чакам идеи и съвети!Гледах на една Мареа и на мойто Типо но ням атакова нещо.Говоря за Мареата от подписа!
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    Това каре долу се хваша към пръта на рейката (което не е точно прът щото тя е хидварлична). От колко време го прави? Капе ли или е омаслено просто ?
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Просто е омаслено!Така купих колата преди 3 месеца.Освен това течността в казанчето е малко над максимума, ако и това има значение и не мърда.То и на цвят не е червеникаво няма и мирис.Има неква смазка като грес ама да се топи постоянно тя ще свърши Или причината е в повече хидравлична течност в казанчето или просто изпуска по-малко от там!
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Мда, оказа се тва което си мислех и не исках да е то.Първо намалих количеството на хидравлична течност малко под максимума(махнах близо 100 мл).После слизах в канала да видя кво става, там е сухо около рейката.Влязох вътре с глава под таблото, запалих и въртях волана.Теч не се виждаше.Бутнах с един тампон за уши под болта( с вертикални разрези и съвсем леко омаслява.По никакъв начин не може да се каже, че губи хидр.течност.Нивото в казанчето си стой там където си е било винаги.Твърде незначително омасляване, което след време може да се окаже по сериозно.Да има семеринг и да дал фира ...може би, дали може да се смени от към купето нямам идея,.Сега ще търся в е-епр за кво става дума, после и в ръководството.Ако има някой срещал се с тоя проблем нека бъде полезен Едит: Уплътнение номер 7 или 11 тва лъсна в епер
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          Много се извинявам, че сам си пиша в темата, но някой може ли да качи снимка на смъкната хидравлична рейка но неразглобена!?
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #6
            Върши ли работа тази?
            Прикачени файлове
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Върши ли работа тази?
              Благодаря ти!Току що я разгледах и както каза колегата ///// под капачето има уплътнение за налягане в хидравличната система.Явно то ми прави тези номера!Едит:намерих снимка на ограденото в червено е омаслено.С жълтата чертичка съм отбелязал дунапрена който покрива капачето(под което е въпросната семеринга).Дунапрена при мен е скъсан и капачето се вижда.Утре ще кача снимка!
              Прикачени файлове
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #8
                Еми остава да намериш такова уплътнение! Карето не се откача трудно, ама дано не се налага да източваш хидравличната течност...Успех!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Така или иначе доста колеги споделиха, че рейката трябва да се смъкне за да се оправи.Пълен шит
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар

                  Working...
                  X