...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на термостата на Типо и обезвъдушаване?
Collapse
X
-
Re: Смяна на термостата на Типо и обезвъдушаване?
има разлика за различните мотори ,даже и за 1,8 са няколко модела затова със стария и в магазинаотвиваш скобата на мъркуча който влиза в горния край на радиатора ,не от страната която влиза в радиатора а в другия край те тва желязното е корпуса на термостата държи се на 2-3 болчета и от него излиза един тънък мъркуч който е свързан към казанчето с водата сваляш скобата и на този мъркуч и сваляш термостата може да е само елемент/като при мен/може и да е комплект с корпуса монтираш новия термостат наливаш антифриз + вода 1:1 колкото е необходимо/най вероятно ще се наложи да долееш около 1-1,5л / и готовоSven написа:Извинявам се за поредната тема за тоя проблем.Имам няколко въпроса за смяната а те са:1.Има ли разлика за различните двигатели, моя е 1.8 Tipo2.Каква е прозедурата за смяна, кое първо да отвия кое да махна...(малко ме е срам ,но дори незнам къде седи)3.Как се обезвъздушава и какво да налея. Нали антифриза е по 1Л за 5лв. колко туби с антифриз да налея и само чист антифриз ли се налива или със вода?10хTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
опс извинявай не съм видял че си с 16V мотора но така описано от теб това трябва да е термостата просто виж как е захванат развиваш бочетата откачаш датчика и всички мъркучи и така, само че термостата при тебе май е доста скъп за съжаление и върви заедно с корпусаSven написа:значи намерих го тоя термостат. но от него излизат много маркучи не са само тези двата. Излизат 2 големи които отижат в горня ъгал на радиято и други в долния. Излиза малкото маркуче което отива на казанчето. Излиза някъв друг кото си влиза обратно и още един които отива някуде и там се разделя на 4 ... Има и нещо като дат4ик завито в него от които излизат две жички. Това ли е корпуса н а термостата и целия ли трябва да го свалям
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Абе то за опасност - няма никаква, само дето мотора няма да е в режим и ще погорва повечко, а и парното ще ти работи слабо докато не загрее добре колата. Но предвид факта че идва лято, може и да отложиш смяната за наесен.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар