Фиат Браво 1.6 16V 103hp, перката се включваше малко след 2рата чертичка след средата. Термостата си отваря на 90 градуса (точно посредата) реших да сменя синия температурен датчик които се намира на радиатора. Купих нов. Махнах стария и сложих новия, сложих и кабела обратно на него, запалих колата стигна почти червеното на температурата и не се включи перка. Помислих че датчка не работи, върнах стария и с него пак не се включва перката въобще, върнах пак новия и после пак стария и сега пак съм с новия, спря да работи перката с датчик. Като дам на късо на кабелчето което влиза в датчика си работи и първата и втората степен. Какво се случва някои знае ли ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурен датчик!
Collapse
X
-
Възможно е датчика ти да е дефектен говоря за този който си купил от магазина защото и аз сменях датчик обаче на инжекциона слагам чисто новия датчик и колата не щя да запали
Това което аз ще те посъветвам е да пробваш с друг датчик или от някой твой приятел с Фиат Браво или ако ти дадат да пробваш с друг датчик от магазина и ако не става да им го върнеш и пиши какво е станало
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
-
Аз мислех че даваш перката на късо директно от акумулатора. Значи остава да е датчика не виждам кое друго може да е колега пробвай и с друг датчик за да си 100 процента сигурен че не е датчика щото ако не е и той другото за което се сещам е ECU-тоpiftho написа:е добре де, като дам на късо перката не би ли трябвало ако е изгорял бушона да не върти? Тя върти и на първа и на втора степен...Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Re: Проблем с температурен датчик!
Аз го имах същия проблем, като сменях датчика изтече водата и като налях после вода ни перка ни никой а се оказа че колата не е обезвъздушена добре и като има въздух неможе да се нагрее датчика да ти включи прерката, така че просто трябва да си обезвъздушиш колата и мисля, че няма да имаш ядове.Прикачвам ти снимка да видиш как става, това е за 1.6 мотораpiftho написа:Фиат Браво 1.6 16V 103hp, перката се включваше малко след 2рата чертичка след средата. Термостата си отваря на 90 градуса (точно посредата) реших да сменя синия температурен датчик които се намира на радиатора. Купих нов. Махнах стария и сложих новия, сложих и кабела обратно на него, запалих колата стигна почти червеното на температурата и не се включи перка. Помислих че датчка не работи, върнах стария и с него пак не се включва перката въобще, върнах пак новия и после пак стария и сега пак съм с новия, спря да работи перката с датчик. Като дам на късо на кабелчето което влиза в датчика си работи и първата и втората степен. Какво се случва някои знае ли ?
Коментар
-
датчика маи си работи и всичко е ок, проблема маи се оказва в скалата за температурата... показва някакви нереални стойности, на около 100+ градуса водата не ври а перката чак тогава се включва, датчика си работи както стария който имах така и новия които купих, някои ако му трябва датчик да казва, имам един в повече :P странно че термостата отваря на 90 градуса точно посредата а после спира да показва реално, като пусна чистачките понякои път стрелката мърда с температурата с 3-4мм. нагоре надолу... маи ще се окаже проблем по тоците...Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар