Карам Типо 1,4i.e. Колата харчи масло като невидела. Има-няма 2л. на 1000 км. Не съм я водил да и разглобяват мотора, но с който съм говорил, всички споменават "основен ремонт". Та, интересувам се, ако някой има опит в тази насока, да сподели ориентировъчна цена и др. полезни информацийки, които е хубаво да знае човек, преди да се вкара в подобно приключение. Също ме интересува, ако някой е в състояние да помогне, дали не е по-удачно доректно да се смени двигателя и ако да, кои други двигатели биха станали, без да се сменят и всички други неща под капака?Предварително благодаря на всички, които ще помогнат с мнение или препоръка!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за Типо - основен ремонт
Collapse
X
-
Бих ти казал да смениш гумичките на клапаните първо, ама разхода на масло е твърде голям за да е само от тях...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
Зависи до колко ти е износен мотора ,ако няма износване на цилиндрите с едни сегменти ще се разминеш, пълен ремонт на главата, и смяна на всички семеринги и гарнитури ще минеш по тънко :D ,относно тея ремонти за по 700лв. според мен това не може да се нарече основен ремонт (все пак мое мнение само) един основен ремонт включва доста операции и части , нещо тея 700лв. не се вместват в тях ако се направи качествено и да се подмени всичко
FIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046
Коментар
-
Re: Питане за Типо - основен ремонт
Общо взето под основен ремонт много хора разбират смяна на бутални пръстени и уплътнители на калпани и др. Най-хубаво и точно ще стане, ако се разглоби главата, буталата се извадят, разглобят от мотовилки и бутални болтове, лагери(основни и мотовилкови). Прави се дефектация на главата, измерва се състоянието на цилиндровите втулки, измерват се буталата, буталните болтове, лагерите и антифрикционния слой,коляновия вал и разпределителния вал и още поне 5-10 неща. Общо взето никой не прави това, освен ако няма някаква причина. Така че, поне да се измерят хлабините в буталните пръстени и каналите на булатала, (ако няма някакви запичания)външен оглед и измерване на цилиндрите, дефектация на главата, външен оглед на КВ и лагерите. При необходимост вече се минава на ремонтни размери на втулките, ако е необходимо буталата се сменят, нови пръстени, уплътнители на клапаните и т.н. Сега дали ще го правиш и колко ще струва и заслужава ли си е друг въпрос. Успех!ivjordan написа:Карам Типо 1,4i.e. Колата харчи масло като невидела. Има-няма 2л. на 1000 км. Не съм я водил да и разглобяват мотора, но с който съм говорил, всички споменават "основен ремонт". Та, интересувам се, ако някой има опит в тази насока, да сподели ориентировъчна цена и др. полезни информацийки, които е хубаво да знае човек, преди да се вкара в подобно приключение. Също ме интересува, ако някой е в състояние да помогне, дали не е по-удачно доректно да се смени двигателя и ако да, кои други двигатели биха станали, без да се сменят и всички други неща под капака?Предварително благодаря на всички, които ще помогнат с мнение или препоръка!!!

Коментар
-
Според мене трябава да стане без промени да присадиш 1,6 , относно кат , ако взимаш мотора от авто-морга дават фактура и така регистрираш , ако взимаш от ударена кола дрябава да ти даде собственика талона ,като преди това е бракувал купето ,но първо си провери твоя мотор и сметни кое ще ти е по- изгодно , текущ ремонт или смяна на мотораFIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046
Коментар
-
абсолютно нищо не сменяш при смяната на мотор 1.4tonov написа:Да използвам темата, че май и аз натам отивам (компресия 9
и духа като гейзер от отдушника) Не може ли да се "присади" без други смени едноваловия 1,6 мотор на типо 1,4? И как става номера с регистрацията в КАТ?
1.6за документите колегата ти е казал
Коментар
-
Re: Питане за Типо - основен ремонт
Аз бих те посьветвал, да свалиш първо главата, да провериш износването на цилиндрите и ако няма износване или задиране, да си смениш само сегментите!Ако има обаче недопустимо износване, тогава да мислиш по-евтини варианти на ремонта!На добьр мотор, втора употреба обаче рядко се уцелва, особенно ако е от автоморга!ivjordan написа:Карам Типо 1,4i.e. Колата харчи масло като невидела. Има-няма 2л. на 1000 км. Не съм я водил да и разглобяват мотора, но с който съм говорил, всички споменават "основен ремонт". Та, интересувам се, ако някой има опит в тази насока, да сподели ориентировъчна цена и др. полезни информацийки, които е хубаво да знае човек, преди да се вкара в подобно приключение. Също ме интересува, ако някой е в състояние да помогне, дали не е по-удачно доректно да се смени двигателя и ако да, кои други двигатели биха станали, без да се сменят и всички други неща под капака?Предварително благодаря на всички, които ще помогнат с мнение или препоръка!!!
Коментар
-
Мерси на всички, които взеха отношение. Дотук ми става горе-долу ясно, че преди да реша какво да правя, трябва да се отвори мотора и да се види какво му е точно. Аз засега дори компресия не съм мерил. Единственото, което знам със сигурност е, че лапа много масло и по тая причина ме се налага да сменям свещи много често, защото ужасно се зацапват и почват да не работят цилиндрите. Един познат монтьор ми каза, че има некакъв шанс да се мине със сегменти и някакви ризи на цилиндрите, което си нямам идея какво е и щяло да излезе около 350 кинта, ако не се окаже, че има за смяна лагери и други дреболии. При всички случаи нямало да е над 500, но това го каза само на външен оглед и два-три километра разходка с колата, точно когато работеше на три цилиндъра. Аз без да се замислям бих му я дал да я разглоби, но проблема е, че той е в Смолян, та ми е малко трудно с разстоянието. Иначе, ако мина на вариант "смяна на двигател", бих желал да сложа някой с по-голяма кубатура, че по начало исках по-голям, но когато я купувах, просто не изпадна такава. Затова и попитах кои от по-големите ще станат.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар