Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отказване на 1-ви и 4-ти цилиндър !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отказване на 1-ви и 4-ти цилиндър !

    Здравейте колеги вчера се сблъсках със следния проблем как то си седях и кротко си чаках задръстването на Владая изведнъж колата почна да трепери оборотите играеха и работеше на два цилиндъра веднага отбих от пътя и отварям капака нищо и няма почва един по един да вадя кабелите и на 1-ви и на 4-ти цилиндър никаква реакция като извадя 2-3 цилиндър кабела и веднага гасне от това съдя че нещо будината е отказа отказала тъй като бях безпомощен (махах клемите гледах кабелите )реших да поема в обратно към вкъщи и както си карах полека лека и колата се оправи и веднага пак на колоната и след няма и 200-300 метра пак същото кръгом и пред блока, е разбира се пътюм се оправи ала яджък, направи ми впечатление че като я изфорсирам на място един път от няколкото форсирания инжекционна премигвашеколата е с обикновена газова няма емулатор и симулатор (от 1,5 г е така и това не създава проблем) последния път в ямбол цистиха дюлзи и грешките в еку-то но инжекционна продължи да си свети и на бензин и на газ . Помагайте колеги че е много кофти да не знаеш кога ще те остави а и изпомежду другото каде правят ДОБРИ диагностики ! п.п. Извинявам се за допуснати грешки надявам се да не попречат да разберете за какво става на въпрос !
    1.6 16v 96 г. 103 hp.
    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

    #2
    ако това дето го описваш е на газ - почти няма вероятност да е друго освен - бобина. ( или захранванията й, или кабелите й)

    Коментар


      #3
      прави го без значение на какво , последно я оставих на бензин карах я в задръстването и като скимне почва да си играят оборотите да ли на диагностика ще е останала грешка от бобината ? защото кабелите и свещите са сменяни
      1.6 16v 96 г. 103 hp.
      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

      Коментар


        #4
        metropolix написа:
        прави го без значение на какво , последно я оставих на бензин карах я в задръстването и като скимне почва да си играят оборотите да ли на диагностика ще е останала грешка от бобината ? защото кабелите и свещите са сменяни
        търси проблемите в последно пипаните неща.

        Коментар


          #5
          ми колега карам с свещите вече 4-5000 километра с кабелите 3-4 месеца неочаквам да е от тях лошото е че го прави на 2-3 дена 1- път пък и не вярвам точно на 1-ви и на 4 да отказват едновременно пък знам ли
          1.6 16v 96 г. 103 hp.
          България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
          Да мина да те взема...или да взема да те мина?

          Коментар


            #6
            u_6o го е казал - 6о6ина.И аз мисля, че е това, тъй като и аз го имах този про6лем:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=287100п.с. В темата в началото съм писал, че ра6оти на 3 цил. но всъщност са си 6или 2.
            Ex Fiat 126P
            Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
            Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
            Alfa Romeo 147 1.6 TS
            Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

            Коментар


              #7
              благодаря колега и моя проблем е същия малко по късно ще слеза да премера кабелите как са
              1.6 16v 96 г. 103 hp.
              България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
              Да мина да те взема...или да взема да те мина?

              Коментар


                #8
                след мерене на кабели останових следното най дългия беше 5.38 кило омаследващия 4.95 кило омаследващия 4.28 кило омаи най късия 4.12 кило омамерих и бубина там имаше малка изненадасъпротивлението между 1-ви и 4-ти цилиндър 9.43кило ома между 2-ри и 3-ти 36.1 кило ома в момента сложих една на beru като съпротивлението помежду им е по 5.42 кило ома и на двете двойкинаправих и едно замерване на комшията с брава същия двигател неговите бяха и на двете по 10 кило ома каде мога да проверя стойностите кое е в норма и т.н..
                1.6 16v 96 г. 103 hp.
                България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                Коментар


                  #9
                  Бобината е така като ти гледам съпротивленията.На първичните намотки съпротивлението трябва да е 0.55-0.61 ома, по-малко от ом, така че ще сложиш уреда на най-малката скала, примерно до 200 ома да мери. Тях ги мериш на буксата на бобината между средното краче и двете крайни.На вторичните намотки съпротивлението трябва да е 8 645 - 9 555 ома, или тях като ги мериш слагаш уреда на 20К ома обхват. Тях ги мериш там където включваш кабелите за свещите, като имай предвид че 1 и 4 цилиндър са на едната бобина, а 2 и 3 на другата. Това съпротивление ще го мериш точно между тези изводи на бобината. На твоя комшия бобината явно си му е в нормите щом дава 10К ома.Желателно е тези съпротивления да ги мериш на напълно загряла кола, самата бобина да е нагрята доста, защото и друг път е коментирано, че изолацията на намотките укъсява като се понагрее. Студена по-трудно се хваща.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    metropolix написа:
                    след мерене на кабели останових следното най дългия беше 5.38 кило омаследващия 4.95 кило омаследващия 4.28 кило омаи най късия 4.12 кило омамерих и бубина там имаше малка изненадасъпротивлението между 1-ви и 4-ти цилиндър 9.43кило ома между 2-ри и 3-ти 36.1 кило ома в момента сложих една на beru като съпротивлението помежду им е по 5.42 кило ома и на двете двойкинаправих и едно замерване на комшията с брава същия двигател неговите бяха и на двете по 10 кило ома каде мога да проверя стойностите кое е в норма и т.н..
                    Има 2 мерки бобини за първоначално вграждане на този мотор:Беру - дават по около 5 КОмаШампион - дават по около 10 КОма
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      Чисто нова Magnetti Marelli - 8,85 и 8,89 килоома
                      Ex Fiat 126P
                      Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                      Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS
                      Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                      Коментар


                        #12
                        ilko-gd написа:
                        Бобината е така като ти гледам съпротивленията.На първичните намотки съпротивлението трябва да е 0.55-0.61 ома, по-малко от ом, така че ще сложиш уреда на най-малката скала, примерно до 200 ома да мери. Тях ги мериш на буксата на бобината между средното краче и двете крайни.На вторичните намотки съпротивлението трябва да е 8 645 - 9 555 ома, или тях като ги мериш слагаш уреда на 20К ома обхват. Тях ги мериш там където включваш кабелите за свещите, като имай предвид че 1 и 4 цилиндър са на едната бобина, а 2 и 3 на другата. Това съпротивление ще го мериш точно между тези изводи на бобината. На твоя комшия бобината явно си му е в нормите щом дава 10К ома.Желателно е тези съпротивления да ги мериш на напълно загряла кола, самата бобина да е нагрята доста, защото и друг път е коментирано, че изолацията на намотките укъсява като се понагрее. Студена по-трудно се хваща.
                        всичко съм мерил на студено и тези стойности са на студен двигател и старата и другата бубина
                        1.6 16v 96 г. 103 hp.
                        България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                        Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                        Коментар


                          #13
                          Толкова ли е трудно да отворите ръководството на Фиат? Моята "нова" бобина на EPS която вече карам 3-та година имаше същите стойности с тези в ръководството. Но въпреки, че и на старата ми Бош съпротивленията бяха в норма, на 4-ти цилиндър нямаше никой или както ми казаха може да е пробила по напрежение и това с мултицета няма как да се хване.
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар

                          Working...
                          X