u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Интересна гатанка ;) от къде е тази част?
Collapse
X
-
човече, ти имаш отговор на всичко...
разгледах темата ти... имаше едина снимка точно на този детайл... http://forum.fiat-bg.org/files/28032009155_407.jpg само не мога да разбера това дето съм снимал в ръката си как се слага там? сега вечерта се опитах да го сложа без пружината и ограничителя - стана, колата върви повече, но ми се ще да го сменя това клапанче все пак... днес пак засекох разхода - 16 на 100 газ градско... това без да влиза в обороти... нормално ли е?И още нещо - моля не спамете в темата! Благодаря!
-
Няма спамове,само съчувствие от наша страна колегаleff_kocit написа:човече, ти имаш отговор на всичко...u_bo написа:ето ти какво точно търсиш - при гърмежа е изхвърчала явно шайбата.аз го намерих за 10 + 5 лв. - цена + транспорт.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=40492&
разгледах темата ти... имаше едина снимка точно на този детайл... http://forum.fiat-bg.org/files/28032009155_407.jpg само не мога да разбера това дето съм снимал в ръката си как се слага там? сега вечерта се опитах да го сложа без пружината и ограничителя - стана, колата върви повече, но ми се ще да го сменя това клапанче все пак... днес пак засекох разхода - 16 на 100 газ градско... това без да влиза в обороти... нормално ли е?И още нещо - моля не спамете в темата! Благодаря!Marea HLX 147ps
Коментар
-
Функцията на клапанчето е, когато двигателя не работи, пружината го държи отворено, и кондензираните пари се стичат в дроселовата клапа. Когато запалиш, вакуума го затваря, и засмуква каквото се е стекло. При теб е имало нестабилни и много високи обороти, защото не е имало какво да затвори, и мотора е смучел въздух от там. Според мен, като си го сложил без пружината, нищо не си направил, защото кондензираните пари няма как да се стекат надолу (клапана е винаги затворен). Наистина е хубаво да го смениш, особено ако го намериш за десетина лв. А за разхода, като гледам как няма мощност и харчи много, и като я чух как трака, много ми напомня за случая с моята, когато ремъка й не беше зацепен правилно. Според мен, в моя случай, има нещо нестандартно правено (глава, валове), и като се зацепи със стандартните пети за този мотор, умира и харчи много. Зацепвана е с пети за Алфа (случайно, момчето не знаеше че са различни), и тогава разликата беше огромна. Нормална мощност за двигател с тези коне, и съвсем различен разход. Сега, след смяна на ремъка, я зацепиха пак с Фиат-ови пети, и се върна старото положение. Днес засякох разхода, 17 без малко, динамиката по-зле от един Форд 1,4, който ми се наложи да карам тия дни. На бензин разхода е по-малък, но е висок (над 13, при всички случаи)Между другото, не се впрягай много на последното, това все пак са само разсъждения, тепърва ще изследвам случая. Исках само да ти дам още една насока
Коментар
-
u_bo
разхода ..........leff_kocit написа:човече, ти имаш отговор на всичко...u_bo написа:ето ти какво точно търсиш - при гърмежа е изхвърчала явно шайбата.аз го намерих за 10 + 5 лв. - цена + транспорт.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=40492&
разгледах темата ти... имаше едина снимка точно на този детайл... http://forum.fiat-bg.org/files/28032009155_407.jpg само не мога да разбера това дето съм снимал в ръката си как се слага там? сега вечерта се опитах да го сложа без пружината и ограничителя - стана, колата върви повече, но ми се ще да го сменя това клапанче все пак... днес пак засекох разхода - 16 на 100 газ градско... това без да влиза в обороти... нормално ли е?И още нещо - моля не спамете в темата! Благодаря!
Коментар
-
u_bo
ако караш яка ръчка на бензин - може и доста над 16/100 бензин да го докарашBeAsT BRAVO HGT написа:с тези газови уредби се барка в газа на колата,а наще италианки са бъкани с електроника,Soryy ама така е 16 газ на 100,а бе ти по добре си я караи на бензин бе хора кво ви става.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар