1115 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кажете ми че НЕ Е ИСТИНА - Защита от късане на агренажен
Collapse
X
-
кърпят вежди :D колкото по-модерна колата, толкова шанса да няма защита е по-голям. световната тенденция не само при автомобилите е да се прави нещо, което е неремонтно пригодно, със скъпи части и ограничен ресурс още от завода, така че като се счупи да се сменя с ново. така ще има винаги работа за всеки. по-възрастните от мен знаят, как на москвичите едно време само с вода са се карали, а радиторите като протече по някаква причина /обикновенно не се случва/, то се сменя само проблемната тръбичка и после пак газ.... и хиляди още примери.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Доколкото съм чел, про6лема е в компресията. Т.е. двигател с по-голяма компресия (каквито са по-новите) удря клапани, стар двигател с ниска компресия не.Едва ли има някаква конспирация.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Да това е така, защото самата компресия идва от по-малката горивна камера!trace написа:Доколкото съм чел, про6лема е в компресията. Т.е. двигател с по-голяма компресия (каквито са по-новите) удря клапани, стар двигател с ниска компресия не.Едва ли има някаква конспирация.
т.е. и самия клапан е по-близко до буталото!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
по-скоро степента на сгъстяванеtrace написа:Доколкото съм чел, про6лема е в компресията. Т.е. двигател с по-голяма компресия (каквито са по-новите) удря клапани, стар двигател с ниска компресия не.Едва ли има някаква конспирация.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами да. Компресията е колко атмосфери налягане може да направи буталото в цилиндъра, разбира се зависи най-вече от две неща - колко добре уплътняват сегментите (дали има или няма износване на блока и сегментите) и колко добре затварят клапаните.Степента на сгъстяване показва колко пъти се намалява обема когато буталото е в ГМТ спрямо общият обем на цилиндъра. Или това е точно отношението на обема който остава м/у буталото и клапаните и общият обем на цилиндъра. За това за да се постигне по-голяма степен на сгъстяване трябва буталото да отива максимално нагоре или по-близко до клапаните. За това като се скъса ремъка вече няма кой да натиска и прибира клапаните, разпределителният вал спира де се върти, но коляновият не и така клапаните на цилиндрите които са натиснати ги удрят буталата.pakumba написа:по-скоро степента на сгъстяванеtrace написа:Доколкото съм чел, про6лема е в компресията. Т.е. двигател с по-голяма компресия (каквито са по-новите) удря клапани, стар двигател с ниска компресия не.Едва ли има някаква конспирация.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
дааааааа, и поле като се счупи нещо влизаш в един голям магазин за резервни части с големи черни букви на жълт фон "Всичко от по 300 лева"zloben9000 написа:Абе ВЕРИГАТА му е майката !мерцедес Ц класабмв 3 или 5
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse


Полски ФИАТ 125 P ? (Освен това - задно предаване, 4 дискови спирачки
Коментар