здравейте,имам следния проблем: При включване на задна скорост се чува ужасен стъргащ шум. Само да спомена, че съединителят ми е сменян преди година. От какво може да е това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задна скорост - шум при включване
Collapse
X
-
И при мен стържеше, ама му хванах цаката. Ако не ще да влезе, не напъвам, пускам и пак натискам съединителя и влиза. Освен това не натискам лоста до възможно най-крайно дясно положение а леко го издърпвам наляво. Всичко това с натисканата спирачка. УспехВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Първо гледай, като включваш задна автомобила да е в покой, а не да се дижи леко напред! И натискай съединителя максимално до долу!
Ако понякога не иска да влезе не напъвай, а пусни съединителя, натисни го пак и пробай! Ако пак не се получава повтаряш операцията само, че превключаваш през първа и тогава вече няма, как да не се получи!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
всички скорости се включват не много бързо с вниманиезадържа се за малко в неутрално положение и след това се дава лек натиск на лоста в желаната посокакато се приближат скоростите на въртене на двата вала желаната предавка се включва много лекотака се запазва максимално живота на скоростната кутия, най-вече на синхронизаторитеи педала на съединителя винаги се натиска докрайФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Потвърждавам! Пробвайте следното - при натисната спирачка, натискате съединителя, скоростния лост плътно в дясно и задръжте за секунда-две и тогава включете - стъргане не би трябвало да има. Ако се включи веднага, има стъргане в 3 от 5 пъти при мен - а аз съм с нов съединител и маховик.alvanovo написа:всички скорости се включват не много бързо с вниманиезадържа се за малко в неутрално положение и след това се дава лек натиск на лоста в желаната посокакато се приближат скоростите на въртене на двата вала желаната предавка се включва много лекотака се запазва максимално живота на скоростната кутия, най-вече на синхронизаторитеи педала на съединителя винаги се натиска докрай
Коментар
-
Ами по лесно им е на двата вала в кутията да се напаснат един към друг, това е. Ти си натиснал съединителя и първичният вал не се върти, на теория де според мен има някакво увличане. Вторичният вал, този от към диференциала и колелата трябва да се зацепи с първичният. Понякога застават дето се вика "зъб с/у зъб" и като си пуснал спирачката и колелата са свободни вторичният леко се завърта и се зацепва с първичният.Аз винаги когато включвам задна първо давам леко напред и тогава задна и никога не хърка. Същото е и когато върна 5-4 или 4-3 с междинна газ, все едно караш автоматик, не се усеща превключването. Пък и кутиите не са ни първа младост и са минали доста километри така чеmitakkk написа:това което забелязвам тук, е че никой не говори за проблем. Аз обаче невиждам какво общо има натискането на спирачката с включването на задна скорост. Аз винаги държа педала на спирачката натиснат и смятам че така е нормално. Обяснете ми моля!
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар