Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с стартер (помощ)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с стартер (помощ)

    Колеги от известно време имам проблем с стартера,давам контакт и като завъртя да паля нищо не става ,само премигва таблото.Разглобих го очистих го и му пристъргах това дето се търкат четките в него с една пила след като го закачих за една бормашина като внимавах да не нараня оста и тръгна за известно време и пак не иска,какво да правя посаветвайте ме защо става така и не иска.

    #2
    Колега според мен пробвай да смениш тези работи там четките :D а не да ги чистиш щот явно им е дошло времето.а и нещо с което аз имах проблем с премиигване на таблото и трудно палене и се оправя за около 2 мин. мръсни клеми на акомулатора (от вътре бяха окислени) изтъргваш и си готов пробвай.
    FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

    Коментар


      #3
      мерси колега,ще прбвам и това обаче след като го извадя го пробвам на акумолатора и ту тръгва ту не иска,гледам зацапани бяха четките и като го завъртя малко и пак пробвам тръгва понякога.

      Коментар


        #4
        Здравей колега,Най-вероятно проблема ти е в колектора на ротора на стартера щом ту тръгва, ту не и щом казваш, че като не тръгне и го завъртиш на ръка малко тръгва. Вероятно трябва да се презапои колектора.
        Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
        Chevrolet Aveo

        Коментар


          #5
          незнам колега,днес пак го отворих и съм забелязъл че две срещуположни сектора от колектора прегарят,огледах четките и чесно казано са в много лошо състояние,мисля че е заради тях,като стана дума колко лева са нови или от къде да ги намеря и как се правят че гледам са запоени.След ден два ще кача видео или някоя снимка да видите за какво става дума.

          Коментар


            #6
            Това ми мирише на изгоряла намотка на ротора (по-точно дала на късо към корпус). Но първо почисти добре колектора, и особено тези нагорели пластини (почиства се с фина шкурка), огледай дали няма пластини от колектора, които да са по-ниско от останалите, и почисти много добре изолартора между всички пластини. Отбележи с нещо тези, които са нагорели, и ако пак те нагорят след известно време, сменяй ротора. А четките си ги почисти, и не слагай каквито ти падне, защото те си имат доста параметри, които са много важни. Като ги сменяш, вземай само оригинални, иначе много ще съжаляваш. Смени четките, когато се увериш, че ротора е читав, иначе ще скапеш и новите четки.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              ами да,дойде ми на акъла и ги отбелязах ,сложих го ,пробвах да паля и не стана,днес го отворих и са пак същите нагорели.огледах ги и забелязах че са малко по ниски от другите,почти незабележимо.май ще си копувам нов стартер,незнам от какво може да е ,първия път го почистих и тръгна но след няколко дена вече не искаше да помръдне.

              Коментар


                #8
                Явно намотката на която подават напрежение тези пластини, си е заминала. Сменяй старера, или поне само ротора.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Kemaloff написа:
                  Здравей колега,Най-вероятно проблема ти е в колектора на ротора на стартера щом ту тръгва, ту не и щом казваш, че като не тръгне и го завъртиш на ръка малко тръгва. Вероятно трябва да се презапои колектора.
                  Мерси колега,оказа се прав от това беше, дадох го на един майстор да го запои и ме ожули 10 кинта :DМене ми дойде на ум че от това, трябваше сам да си го запоя, но помислих че от нещо друго може да е, както и да е нали стана

                  Коментар

                  Working...
                  X