Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ключ за пробката на маслото-Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ключ за пробката на маслото-Браво

    Здравейте колеги, решил съм да си сменям маслото на двигателя тия дни и въпроса ми е следния: какъв е размера на ключа за пробката?.Поглеждал съм отдавна отдолу и тогава останах с впечатление, че е шестостен.Незнам дали съм прав, но ако е- какъв номер е?.Ако се наложи да взимам да знам какво търся.Мерси предварително!

    #2
    шестостен 12 мм
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Зависи от модела: Брава ЖТД 105 - шестостен 8 мм.

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Зависи от модела: Брава ЖТД 105 - шестостен 8 мм.
        вярно, че трябва да кажа- това е изпробвано за браво 1,6
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Ам извинявам се, че не казах-1.6, 16V-’96год.Мисля, че може би е 12 мм, защото не беше мн. малък отвора.Мерси все пак за бързите отговори!Поздрави!

          Коментар


            #6
            Днес смених маслото, оказа се че е точно 12мм.Блгодарско колеги

            Коментар


              #7
              curko написа:
              Днес смених маслото, оказа се че е точно 12мм.Блгодарско колеги
              А защо се цапаш? Аз ходя в сервиз и като си купя маслото и фълтъра от тях ми го сменят по задължение като си стоя със скръстени ръце.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                Ами колега виж сега, аз също досега ходих на сервиз да ми го сменят и също като теб съм стоял със скръстени ръце.Обаче това, което наблюдавам( поне на местата дето съм ходил) е, че в рамките на 10 мин влизам и излизам от сервиза( за 10 мин източват маслото, махат стария филтър, слагат новия, наливат маслото).Проблема е, че аз искам да се източи хубаво старото масло, доколкото може, а по сервизите не им се чака.Аз лично като си го смених само 10 мин чаках да се оттече хубаво старото масло.Това е единствената причина- искам да е колкото се може по-източено старото масло.Знам, че няма как да е на 100%, но поне знам че е повече от тва дето ми източват в сервизите( поне тези, в които съм ходил).В последния дето ходих( няма да му спона името от съображения), ми наляха 3л. и беше на макс.Сметни си колко е било останало.А и на повечето места ми предлагат филтър-Филтрон, не че имам впечатления от тази марка, но аз лично карам с МАНН.

                Коментар

                Working...
                X