BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Специалният инструмент при смяна на ангренажен ремък
Collapse
X
-
Тези инструменти, " застопоряват " разпределителните валове на строго определено положение спрямо коляновия вал и по-точно на Г.М.Т. на пьрви цилиндьр! Това е смисьла!А, вече в какво положение са ремьчните шайби на разпределителните валове спрямо шайбата на кол. вал и на какви белези, е без каквото и да е значение!!!
-
Направено е така за да не пипа всеки, за да може да се ограничи смяната им до минимум в случаини сервизи , а да се ходи в сервизите на Фиат
или оторизирани такива. Иначе кво им пречеше да направят белези и да може да си ги сменяш където си искаш като на нормалните коли. Ако ремъка е зацепен правилно какво пречи да си ги бележеш и да си сложиш новия ремък по белезите които си направил - Нишо
едва ли ще разминеш зъб. Така че не е мисия невъзможна без тея фиксатори.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Да заостря само вниманието на ХИТ-ко .Във Варна в сервиз на WW бях с един авер за смяна на ремък ролки и тн на Пасат5 Без кандърми и уговорки ,,дърпане,,и тн-гаранцията е 90 000км С фактура касова бележка и всички тапииУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
да не стигате колега до там да ползвате гаранция да видиш от колко морета вода ште ти донесат за да не е поемат .тва стая гаранция е много относителна работа караи с голяма скорост и заби по ниска предавка да видиш с колко зъба ша избяга центровката и да видим каква гаранция има тогава.кроко61 написа:Да заостря само вниманието на ХИТ-ко .Във Варна в сервиз на WW бях с един авер за смяна на ремък ролки и тн на Пасат5 Без кандърми и уговорки ,,дърпане,,и тн-гаранцията е 90 000км С фактура касова бележка и всички тапии
Коментар
-
колега не, че не може. там е работата че някои казват "абе то за един два зъба няма проблем" ... проблем верно няма, но има значение за работата на мотора и от там за експлоатацията на компонентите. все пак с качествена работа удължаваме живота на машинкитеСлав написа:Хм...аз досега съм си сменял ангренажните ремъци без пети на всичките коли и проблеми не съм имал
(и обратното важи
)
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Коментар
-
Не ми се спори
Един два зъба са доста...хич не са нищо. Въпросът е, че без пети може да се зацепи абсолютно ТОЧНО, ако знаеш какво и как го правиш...мир!
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Подкрепям това мнение. Аз също съм го правил доста пъти и ако толкова се държи на блокирането, може да се импровизира.Тези инструменти са необходими когато го няма ремъка и когато не е сигурно, че предният ремък е бил както трябва.Слав написа:Въпросът е, че без пети може да се зацепи абсолютно ТОЧНО, ако знаеш какво и как го правиш...мир!
Коментар
-
Пожелавам на твоя приятел безпроблемна експлоатация на автомобила и дано не се наложи да си търси правата по време на гаранцията.кроко61 написа:Да заостря само вниманието на ХИТ-ко .Във Варна в сервиз на WW бях с един авер за смяна на ремък ролки и тн на Пасат5 Без кандърми и уговорки ,,дърпане,,и тн-гаранцията е 90 000км С фактура касова бележка и всички тапии
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар