Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Уно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Уно

    Здравейте всички, имам проблем с количката която карам, и си помислих че може да задам въпроса си тук с надеждата някой да даде компетентно мнение или съвет какво да правя...Става дума за следното - колата в движение изведнъж загуби мощност и изтрака нещо отпред (в ДВГ-то), когато погледнах в огледалото видях че пуши почти синьо... имам някакво предполужение какво може да е станало, но не съм сигурна, а ако я закарам на майстор ще ми се наложи да отварям двигателя, за да констатира повредата, което от своя страна означава пък, че ще трябва да дам мин 200 лв за части и тогава да затвори двигателя.Моите предполужения са или сегменти, или клапан, или да е прескочил ремъка или и аз незнам какво.....ПС: Тъй като не видях да има такава тема за тоооооолкова стара количка тук, за това пускам аз
    Никой нормален човек не си ляга в деня в който е станал!!!

    Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.Останалото е движение по инерция!

    #2
    Колицата работи ли в момента?Ако не,като въртиш да запалиш как върти ?Най-добре е да се отвори моторетката,да се види какво и е и да решиш дали да я правиш,ако се откажеш,ще имаш да даваш пари на човека който ще я прави само за отваряне на мотора.

    Коментар


      #3
      Да, колата пали, поне палеше де :D Само че на мен проблема ми е чисто финансов....както на повечето хора в днешно време де.....Ако се отвори ДВГ-то и се констатира повредата ще имам две решения - или да я поправя и да дам минимум 300-400 лв за ремонт в зависимуст от това каква ще се окаже повредата или да платя само една гарнитура на главата(която е около 10-тина лева) и да платя на човека за отделеното време....само че на мене ми се иска да не отварям нищо за момента, а просто ако има кой и как да констатира или предположи какво може да е, за да преценя да я правя ли или направо да я давам така...ПС: Иначе колата се продава ако някой се интересува ще му дам допълнителна информация и снимки
      Никой нормален човек не си ляга в деня в който е станал!!!

      Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.Останалото е движение по инерция!

      Коментар


        #4
        ПОМОЩ!!!Немога да си обясня парадокса в който изпаднах...Реших да я закарам да и премерят компресията на цилиндрите и да се види кой им и кой няма никаква. Оказа се обаче, че на 1-ви цилиндър има 12 компресия, на 2-ри има 4 компресия, а на 3-ти и 4-ти цилиндър няма нищо=0?!Ха кажете ми сега, как колата работи уж само на един цилиндър, а е в движение? Защото я подкарах все пак, за да я закарам до сервиза в който мериха компресията...работи, но много измъчено някак си...Моля да ме посъветвате нещо - има ли смисъл да я правя и какво да ремонтирам точно, защото не ми се иска да отварям двигатела - това ще ми струва около 200 лв ако се окаже клапан и около 400 лв ако е нещо по сериозно!ПС: Посъветваха ме да проверя дали не е прехвърлила ремъка, но аз лично не знам как мога да го проверя това, а и ако е станало така - какво следва?
        Никой нормален човек не си ляга в деня в който е станал!!!

        Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.Останалото е движение по инерция!

        Коментар


          #5
          sof4o написа:
          ПОМОЩ!!!ПС: Посъветваха ме да проверя дали не е прехвърлила ремъка, но аз лично не знам как мога да го проверя това, а и ако е станало така - какво следва?
          Ако е станало така, трябва да се върне ремъка на място(но най-добре нов) и тогава да се види за какво иде реч. Кога е сменян последно ремъка! Километри и време?ДВГ-то е най вероятно от серията FIRE и няма да удари бутала и клапани, но не рискувайте да карате колата в това състояние, за да не излезне още по-скъп ремонта.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            ок....тук се съгласявам веднага с теб....че колата не трябва да се кара....Да, ДВГ-то е Fire като модел, но това нищо не ми говори за жалост Ще трябва да се провери това с ремъка явно
            Никой нормален човек не си ляга в деня в който е станал!!!

            Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.Останалото е движение по инерция!

            Коментар


              #7
              Колежке жалко за Уното наистина, но не вярвам, че ще можеш да го продадеш на тази цена на която си го обявила в продава се, в този вид и със счупен двигател. По-добре си го оправи и си го карай.
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                Като цяло съм съгласна с теб, но честно казано и аз незная какво точно да правя.... Притеснявам се, че ако му отворя двигатела ще се наложи да се поправят повече неща от колкото си мисля, а това е проблем за финансовото ми състояние, пък и честно казано мисля че цената не е толкова завишена, като разбира се имаш в предвид, че коментарът е задължителен!
                Никой нормален човек не си ляга в деня в който е станал!!!

                Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.Останалото е движение по инерция!

                Коментар


                  #9
                  Накрая се оказа, че проблемът бил гарнитура на главата, но това няма значение, защото Уното е ПРОДАДЕНО!!!
                  Никой нормален човек не си ляга в деня в който е станал!!!

                  Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.Останалото е движение по инерция!

                  Коментар

                  Working...
                  X