Проблема ми е свързан с масления филтър.Като смених маслото и сложих течнеко филтър и при каране с високи обороти хвърляше страшно много масло - беше омазал полвината картер както и магарето зад двигателя.Реших че съм попаднал на кофти бройка и го смених пак с течнеко и днеска залегнах и гледам половината филтър пак с масло и пак омазано назад по мотора.От какво може да изхвърля масло от там? филтъра съм го стегнал колкото мога на ръка и пак тече
Помагайте че ще остана без масло или трябва да карам с под 2000 оборота за да не тече.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изхвърля масло от уплътнението на масления филтър
Collapse
X
-
Изхвърля масло от уплътнението на масления филтър
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Е свалях филтъра и го смених и без да източвам маслото. няма нищо съмнително ръба си е чист и не е от дефектен филтър защото и новия който сложих и пак тече макар и по малко.А при първата смяна на маслото бях сложил някакъв куче марка с него 1 година и капка не капна, даже картера ми ръждяса, а сега е ужасс.Филръра доколкото знам само на ръка се стяга, дали да не хвана да го стегна яко с скоба ?pi4_s_bravo написа:Източи маслото, развии филтъра и виж къде е проблема- досега на 1.6 мотор съм сменял 6-7 пъти масло и никога не съм имал такъв проблем.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
didocv написа:На винта на който се навива филтъра има една гайка,която трябва да е стегната.Нея провери ли я?
Нямам гайка, в центъра на филтъра има една куха шпилка (тръбичка) с външна резба върху която се навива филтъра и тя се навива в блока. Последни път като отвивах филтъра шпилката се отви от към блока.Къде стои тази гайка?
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Хмм.Ако до утре някой не ти пусне повече информация,ще я проверя в програмата и ще пиша.Има вероятност и да си е без гайка(което ме съмнява).Тя служи за контриране на тази куха шпилка да не се развива.Но често филтъра увлича гайката и я разхлабва.П.п Дай малко инфо за автомобилати.Поздрави.
Коментар
-
Автомобила е от подписа браво 1.6.А защо е нужно да има гайка да законтря шпилката? като се стегне филтъра така или иначе се законтря.Мисля си че проблема не е от шпилката никога не съм имал гайка там а преди не течешеdidocv написа:Хмм.Ако до утре някой не ти пусне повече информация,ще я проверя в програмата и ще пиша.Има вероятност и да си е без гайка(което ме съмнява).Тя служи за контриране на тази куха шпилка да не се развива.Но често филтъра увлича гайката и я разхлабва.П.п Дай малко инфо за автомобилати.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Хвърляй го този филтър и не си го купувай повече! Аз също наскоро изхвърлих такъв. Беше протекъл точно от уплътнението, притегнах го колкото да намаля теча и да изкарам до смяна на масло, но пак продължи да тече значително. Такъв боклук не съм карал никога. Текнеко маслен филтър в моята кола - никога! От Clean съм най-доволен, за сега.
Коментар
-
Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Да наблегна и аз на това - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е. Иначе пръстена се деформира при затягането и край. Масло се поставя и на резбата на филтъра и на уплътнението. Препоръчвам на колегата филтър MANN. От личен опит твърдя, че са по-добри от оригиналните с марка Фиатpi4_s_bravo написа:Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.
. Не е реклама а личен опит.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз това го правя винаги преди монтажа на нов филтър и до тогава течове не бях имал на нито една кола, която съм имал, а маслото винаги сам съм си сменял. Е... с Текнеко имаше проблем и аз такъв маслен филтър не бих си купил втори път.pi4_s_bravo написа:Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.
Коментар
-
Тогава наистина е некачествен! Може уплътнителя да не му е маслоустойчив.Airfan написа:Аз това го правя винаги преди монтажа на нов филтър и до тогава течове не бях имал на нито една кола, която съм имал, а маслото винаги сам съм си сменял. Е... с Текнеко имаше проблем и аз такъв маслен филтър не бих си купил втори път.pi4_s_bravo написа:Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Мазал съм го с масло гумения пръстен като го слагах тъй че не е от това.Интересното е че пунтото беше с текнеко и там не течеше.А в ТН кар предлагат само тия филтри течнеко.Ако сложа манн сигурно ли е че ще спре да тече?Има ли вариант нещо да се е запушило вътре и затова да дига много високо налягане и да протича?А колегата дето спомена че се маха някакво уплътнение може ли да уточни какво е че нещо не схванах??Danchojn написа:Да наблегна и аз на това - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е. Иначе пръстена се деформира при затягането и край. Масло се поставя и на резбата на филтъра и на уплътнението. Препоръчвам на колегата филтър MANN. От личен опит твърдя, че са по-добри от оригиналните с марка Фиатpi4_s_bravo написа:Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.
. Не е реклама а личен опит.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ако ти се запуши филтъра, вътре има предпазен клапан, който ще отвори, за да не остане колата без масло. Тече заради некачествено уплътнение, а не зради високо налягане. Аз също го купих от ТиН Кар.infineon написа:Мазал съм го с масло гумения пръстен като го слагах тъй че не е от това.Интересното е че пунтото беше с текнеко и там не течеше.А в ТН кар предлагат само тия филтри течнеко.Ако сложа манн сигурно ли е че ще спре да тече?Има ли вариант нещо да се е запушило вътре и затова да дига много високо налягане и да протича?А колегата дето спомена че се маха някакво уплътнение може ли да уточни какво е че нещо не схванах??Danchojn написа:Да наблегна и аз на това - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е. Иначе пръстена се деформира при затягането и край. Масло се поставя и на резбата на филтъра и на уплътнението. Препоръчвам на колегата филтър MANN. От личен опит твърдя, че са по-добри от оригиналните с марка Фиатpi4_s_bravo написа:Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.
. Не е реклама а личен опит.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар