Мисля сам да си пръсна броните, но не са ми ясни няколко неща. Как се третира по-дълбоко надраната пластмаса? Какъв грунд/пластификатор се използва за да не се напука боята след време?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Технология за боядисване на брони?
Collapse
X
-
Предполагам че специална щприц паста се ползва за целта, но да кажат по-запознатите.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Никой няма да ни каже, навлизаме в светая-светих на бояджиите.Като може да ни смъкнат кожата от гърба, защо да ни отварят..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
За жалост май си правMalone написа:Никой няма да ни каже, навлизаме в светая-светих на бояджиите.Като може да ни смъкнат кожата от гърба, защо да ни отварят.
.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Едва ли е голяма тайна това.Матиране на цялата броня, кит, търкане, филер (http://www.apoloniabg.com/index.php?...duct_type_ID=6)търкане,боя.Като сложиш тотал я ти излезе по-евтино, я не.А и качеството не се знае какво ще е.Но пък не пречи да опиташ.Имаш и разни разходи дето уж са дребни ама повишават цената неусетно.Шкурки, тиксо, кореселин, обезмаслители, хартия за облепване (айде, ти ще ползваш вестници, ама иначеи тя се купува) и т.н. Malone"Като може да ни смъкнат кожата от гърба, защо да ни отварят."Реално повечето пари отиват за материали, печалбата не е толкова голяма колкото си мислите.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Ами ... да ти кажа, имам някъкъв поглед, тъй като скоро ходих да проверя колко ми струва обезмаслител, грунд и флакони боя и лак.След това звъннах на бояджията, който всъщност е и собственик на магазина, за да питам колко ще ми струва боядисването на двете брони.Боядисването е демонтаж, подготовка, боядисване, монтаж.Цената беше с включени материали.Грубо ... около 70% по висока цена.Да кажем 100 лева материали, ако си го направя аз, а 300 лева [минимум, по негови думи], ако той ми свърши услугата.Нови брони, нищо няма да лепи и да пълни.Дали е нормално това ... не знам.Реално, работата по броните [само работата, не смятам технологичното време] е не повече от 3-4 часа.Има хубави картини на художници, които струват 200 лева..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Естествено, че няма да стане [толкова] добре, но пък наличието на компресор не прави труда на бояджията мозъчна хирургия.Компресора не е някакво ултраскъпо hi-tech устройство. Цени на компресори в нета има под път и над път, не трудно да се направи справка."Пистолета" също, и особено при условие, че не ми трябва нещо професионално, а за инцидентна работа.При достатъчно желание [почти] всеки, срещу никакво или минимално заплащане може да намери начин да ползва компресор и да си свърши работата сам, ако има кой да го посъветва, относно важните неща, които трябва да се спазват..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Малоун е прав, че цената е много висока. Питайте някъде за цялостно пребоядисване, ама както си трябва да се направи, и цена по-малка от 1300 лв никъде няма да ви обявят. Братовчед на майка ми й пребоядиса колата както си трябва за 500 лв. Нали се сещате, че той няма да го направи на минус, поне за материятелите ще си вземе парите... Разликата е 1 и 2/3 ако не и повече. То и аз ще се възползвам след морето от тази супер оферта. Е, вярно е, че е имало вложения в камери, обурудване и т.н., ама чак такива фрапантни разлики... Сори за отклонението, ама леко се афектирах. Макар че и от друга гледна точка не сме прави да обсъждаме техния труд, който безспорно е пипкава работа и изисква майсторлък, който си струва парите вече..www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Във всеки случай ще се получи по-добре отколкото е в момента! А цени от 200лв. на детайл, които искат повечето бояджии в София, ще ме извинявате, ама за брони, които ще ми ги одерат некадърни шофьори в града за нула време, не благодаря! Ще си ги правя сам пък, каквото се получи! Дадох 600лв. за преден капак, таван и двата предни калника (на цената на един детайл) и да ви кажа не знам, какъв лак използват, но от птичи изпражнения става на нищо! Първото се опитах да го махна с влажна кърпа и явно в него е имало песъчинки, лакът се надра. Както и да е. Второто обаче го видях след няколко дни, измих го с маркуч и парцал, а лакът под него изглежда набъбнал. Търках с финна полираща паста като гламав, оправи се, но само в някаква степен. От едната страна вратите ги боядисвах в сервиз на застрахователя след щета. Минах покрай едни храсти и така се надраха все едно с пирончета съм ги третирал! Е извинявайте ама не знам, какъв е този лак! Как преди да боядисам колата ми се е случавало да имам по десет, двайсет птичи курешки и след измиване да няма и следа от тях, а сега лакът да се прецаква и от най-малкото??? Затова ще си боядисвам, каквото мога сам.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Въпроса в темата беше, ще се намери ли някой който да ни просветли за "тънките моменти" при боядисването на пластмасови детайли.Идеалното почистване и обесмасляване е ясно.Има ли нещо друго, което трябва да се знае, относно технологията и материалите..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Това цени от преди десет години ли са?Tempras написа:Щом ви искат 300лв за броните не знам ?! Боята за предния капак и предната броня за пунтото излезе 40лв, камерата 25лв., а за труд не съм се интересувал колко се взима... Те си бяха подготвени де, нови с грунд.
Хайде да оставим тази тема и да се съсредоточим върху основната!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар