Здравейте, Колеги днес остънових нещо което ме наведе на мисълта че нещо не е както трябва на моята колица (Bravo 1.6/16v)Днес като затварях прозорците на колата (както знаете трябва да сме на контакт за да ги затворим) и като затворих прозорците извадих контактния ключ но лампите на таблото продължаваха да светят - погледнах и забелязах че съм извадил ключът в положение на контакт .....Много се учудих, вкарах ключът отново и запалих колата след това го извадих на запален двигател
Почти съм сигорен че като купих колата преди повече от година това не можеше да го направя. Питах приятелчета и те ми казаха че при тях не е така!Сега въпро са ми е каква може да е причината, какви са последиците за напред и какъв ще ми ремонта?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателя работи - контактния ключ се вади ?
Collapse
X
-
Re: Двигателя работи - контактния ключ се вади ?
Ако го беше написал това преди седмица ремонта без пари (почти) щеше да тиизлезе. Подарих я, така да се каже, таз джаджа на Ключаря.teo2 написа:Сега въпро са ми е каква може да е причината, какви са последиците за напред и какъв ще ми ремонта?Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
На типото ми беше така
Много се кефех ( зимата сутрин на паркинга паля вадя ключ заключвам и отивам да си пия кафенце)
Fiat Bravo 1.2 16v
http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html
Коментар
-
Все пак внимавай , няма гаранция че няма да се заключи . Ще направя асоциация с предпазния щифта за осигуряване на теглича , знаем че няма да се отвори но слагаме щифта за по-сигурноteo2 написа:Положението на патрона не се връща в първоначално положени.... остава си завъртян след изваждането на ключа.Поради това си мисля че не би трябвало да се заключиAtanas71 написа:Само не прави това по време на движение да не се заключи волана
или се лъжа...
В такъв аспект ти писах за заключването на волана , все пак патрона е повреден.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
разбита ти е ключалката,няма и нищо можеш и така да къпеш...моята го прави същия номер,само дето мога да вадя само на контактк ключа,като е запалена не го пуска
това го разбрах един ден като съм я оставил цял ден на контакт от сутринта до към 15 следобяд
оттогава(може и съвпадение да е) не мога да запаля от първия път в по-горещите дни,особено ако е карана малко-превърта ми бендикса ужасно,може ид а греша ,че има общо,но внимавай да не напрвиш моя номер
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Ами в axm-auto.com пише 100лв., ама според мен при толкова Браво-та на части, макс 15лв. бих дал.teo2 написа:А дали може да се кара така ? В смисал може ли да се прецака нещо друго? trace, щом си я подарил на ключар следователно не би трябвало да е много скъпа?Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
И Капата и Делтата са ми така.Многократно зимата съм оставял като отскоча до някъде Капата да си работи на парно и си сложа ключа в джоба.След това тръгвам забравяйки го там и чак като пристигна и реша да е загася се усещам че ключа си стои все още в джоба ми :D До сега нито веднъж не се е заключил волана-а повярвай ми баят съм повъртял и то градско
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
абе да спонена то не се отнася точно за фиат и незнам дали точно леко не нарушавам правилата на форума но се пак да споделя ... понеже колата на баща ми е Рено Канго та и тя прави тъка и се очудих доста
вадя ключа и двигатела си търтаниса не гасне и викам "бах ко стаа тука" гася фаровете и дигатела гасне иначе при загасени фарове си е нормално вадиш ключа и гасне ма се пак е дизел ... и тои мноо мноо ток не иска ... просто отбелязвам ,че съм го срещал явно веригата на фаровете се прелита и дава контакт на двигателя и затова не гасне ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
колега не е понеже за фароевета ако ги забравиш и ти е отворена някоа врата и почва да пюука един зумер ...botze написа:Това за дизелите е направено нарочно, при включени фарове да не можеш да я изгасиш с ключа, за да не забравиш фаровете включени и да ти падне акумулатора!>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар