Колеги, говорих със сервиза и ще ходя днес за евентуални настройки, но след моето обяснени по телефона ми казаха, че можело проблема да идва от стъпковото моторче. Та въпроса ми е възможно ли е това, след като пробвах на бензин и чистене на грешките натрупани в компютъра и всичко си беше ОК. Съответно проблема остава в настройки ? Интересувам се понеже ако почнат да пипат ще ми искат и пари
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем ли е варирането на обороти при студен двигател!
Collapse
X
-
u_bo
отговориха ти няколко колеги,че проблема ти е всеизвестен и е от настройки на ГИ.щом ти се дават излишни пари за МПХ - оки , твои са си
Пиши после какво са ти казвали майсторите.
Коментар
-
Не съм дал
Ходих и след обстойно обяснение какъв ми е проблема пипаха само по настройките. Първо на място със запален мотор , после в движение. Цъка там на гас, после на бензин, сравнявя, променя.... Променихме някой и сейвнахме :П Та сега ще видим като покарам и най-вече като изстине колата какво ще стане при запалване
Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Филма продължава
След настройките оборотите вече не варират при запалване. Сега вече при студен двигател, колата направо гасне
Чак сле 2-ри-3-ти път като изгасне при 4-тия пали нормално... Ясна е работата, че е от настройките, но къде да отида да ми ги направят ;( Знам че някой колеги във форума си ги правят сами, ако може някой да помогне ще съм много благодарен.
Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Ами моя съвет е следния: отиваш пак при тея дето са ти сложили ГИ-то и пак ти правят настройки, караш няколко дена и ако трябва пак отиваш и така няколко пъти ако трябва докато ги нацелят - не се притеснявай да им досаждаш, ти си си в правото да изискваш качествена услуга. Ако са некадърни и не могат да ги направят тея настройки, то трябва да ти върнат парите и да си демонтират уредбата - е... ги в майсторите
Off: това на аватара да не са жена ти и нейната приятелка? :D
Brava 1.2, 16V, 2000
Ex: Golf 2, 1.3
Коментар
-
Лошото е че сервиза е в Долни Богоров, а до там са ми 30 км. + винетката, която нямам = на излишни пари. По-добре да си платя на някой сигурен, който ще ми ги направи качествено...пп. Приятелката ми и сестра иpazdir написа:Ами моя съвет е следния: отиваш пак при тея дето са ти сложили ГИ-то и пак ти правят настройки, караш няколко дена и ако трябва пак отиваш и така няколко пъти ако трябва докато ги нацелят - не се притеснявай да им досаждаш, ти си си в правото да изискваш качествена услуга. Ако са некадърни и не могат да ги направят тея настройки, то трябва да ти върнат парите и да си демонтират уредбата - е... ги в майсторите
Off: това на аватара да не са жена ти и нейната приятелка? :D
Бъзикам се естествено
Нямам идея даже кои са
Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Ти вече си го осрал достатъчно като си поставил ГИ на колата си.Мой съвет: не си давай парите по майстори,защото няма да го оправиш,ами карай и се прави че не забелязваш дефектите на бензин.С настройки само се преместваш от един дефект на друг.Докъто си с ГИ на бензин винаги ше си с дефекти.bachev написа:Честно казано ме е страх дда ходя при тея да не ми осерът повече положението :П
Коментар
-
Колега, проблем при бензина няма. Прочети цялата тема и ще ти стане ясно. Въпреки че пали на бензин гасненето е от настройките на газовата уредба.Stefan Hadjov написа:Ти вече си го осрал достатъчно като си поставил ГИ на колата си.Мой съвет: не си давай парите по майстори,защото няма да го оправиш,ами карай и се прави че не забелязваш дефектите на бензин.С настройки само се преместваш от един дефект на друг.Докъто си с ГИ на бензин винаги ше си с дефекти.bachev написа:Честно казано ме е страх дда ходя при тея да не ми осерът повече положението :ПFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Kak да нямаш проблеми на бензин,виж какво си налписъл: "Колеги, от както сложих газовия инжекцион имам следния проблем. Сутрин, когато е студена колата, като запаля първите около 5-10 до 15 секунди оборотите ми варират от 300 до 800-900, след това явно автоматичния смукач (или каквото е там) включва със закъснение и кача 1,5 оборота докато загрее и падне м/у 800 и 900."bachev написа:Колега, проблем при бензина няма. Прочети цялата тема и ще ти стане ясно. Въпреки че пали на бензин гасненето е от настройките на газовата уредба.Stefan Hadjov написа:Ти вече си го осрал достатъчно като си поставил ГИ на колата си.Мой съвет: не си давай парите по майстори,защото няма да го оправиш,ами карай и се прави че не забелязваш дефектите на бензин.С настройки само се преместваш от един дефект на друг.Докъто си с ГИ на бензин винаги ше си с дефекти.bachev написа:Честно казано ме е страх дда ходя при тея да не ми осерът повече положението :П
Коментар
-
u_bo
колега, не ми стана ясно с кой ДВГ си? ако си с 1.6 - има лоши новини за тебе - виж в тематаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Стефане, ти си като Марк Порции Катон Старши и неговото "Carthaginem esse delendam"
Коментар
-
Ще споделя нещо с теб,понеже си голям любител на газта и си ми симпатичен.Имам наблюдения на различни ГИ.Не че се занимавам с тях а от любопитство.Като че ли най малко проблеми на бензин създават ГИ Stefanelli.Да не помислиш че аз съм го измислил.........и му правя реклама.u_bo написа:колега, не ми стана ясно с кой ДВГ си? ако си с 1.6 - има лоши новини за тебе - виж в тематаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Стефане, ти си като Марк Порции Катон Старши и неговото "Carthaginem esse delendam"
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Ще споделя нещо с теб,понеже си голям любител на газта и си ми симпатичен.Имам наблюдения на различни ГИ.Не че се занимавам с тях а от любопитство.Като че ли най малко проблеми на бензин създават ГИ Stefanelli.Да не помислиш че аз съм го измислил.........и му правя реклама.
Доживяхме колегата Хаджов да си признае
Отдавна подозирахме че с АГУ си имат взаими симпатии а той да вземе да ни потвърди съмненията
Колеги сега вече истината като излезе наяве г-н Хаджов ще започне и да помага а не само да ни хока :D :D
F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
u_bo -
Да проблема е на бензин при запалването, но имам в предвит, че самия той идва от настройките на ГИ. Когато изчистя грешките от компютъра и изключа ГИ (демек карам на бензин само) проблеми няма нито при запалване нито в движение.Stefan Hadjov написа:Kak да нямаш проблеми на бензин,виж какво си налписъл: "Колеги, от както сложих газовия инжекцион имам следния проблем. Сутрин, когато е студена колата, като запаля първите около 5-10 до 15 секунди оборотите ми варират от 300 до 800-900, след това явно автоматичния смукач (или каквото е там) включва със закъснение и кача 1,5 оборота докато загрее и падне м/у 800 и 900."bachev написа:Колега, проблем при бензина няма. Прочети цялата тема и ще ти стане ясно. Въпреки че пали на бензин гасненето е от настройките на газовата уредба.Stefan Hadjov написа:Ти вече си го осрал достатъчно като си поставил ГИ на колата си.Мой съвет: не си давай парите по майстори,защото няма да го оправиш,ами карай и се прави че не забелязваш дефектите на бензин.С настройки само се преместваш от един дефект на друг.Докъто си с ГИ на бензин винаги ше си с дефекти.bachev написа:Честно казано ме е страх дда ходя при тея да не ми осерът повече положението :ПFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар