Ето моя проблем:Автомобил Браво, 1.8ГТ, 1997г. Отскоро си гасне без видима причина. Само когато е в покой, в движение още не е гаснала. Преди това имах (и още имам) проблем с мигача-като го включа и съм на фарове последните почват да премигват (и изгасват понякога и пак светват). Преми малко си поиграх с ръчката на мигачите -мърдайки я насам-натам успях да изгася колата. Важно е да се отбележи, че в този случай остана да свети таблото, а при неумишленото гасене не светеше нищо на таблото (повечето пъти, понякога оставаше да светят иконките на акумулатор, дюзи и масло).Та се чудя:-за жичкаджия ли съм-мога ли да си разглобя сам кората под комилото и кво да гледамМоля за мнения и предложения! Благодаря!Тук е подходящото място за тази тема.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мога да си изгася колата с ръчката на мигача!
Collapse
X
-
Humppa
Корите около волана се свалят лесно, но трябва да се внимава да не се изпочупят щифтовете, които влизат един в друг на горната и долната кора. Трябват ти хубави инструменти - гедоре с шестограми. Внимавай и с лентовият кабел на еърбега
Прегледай за оголени кабели, почисти си механизните на кутията с лостчетата за светлините и чистачките, като трябва да си много внимателен, защото белите пластмасови детайли са нагорели и се чупят лесно!!!
-
Гедоре? Аз виждам само едни кръстати болчетаHumppa написа:Корите около волана се свалят лесно, но трябва да се внимава да не се изпочупят щифтовете, които влизат един в друг на горната и долната кора. Трябват ти хубави инструменти - гедоре с шестограми. Внимавай и с лентовият кабел на еърбега
Прегледай за оголени кабели, почисти си механизните на кутията с лостчетата за светлините и чистачките, като трябва да си много внимателен, защото белите пластмасови детайли са нагорели и се чупят лесно!!!
А като се свали кората-има ли нужда още нещо да се развива?
Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.
Коментар
-
Humppa
Гедорето трябва за 2та болта, които държат волана, или не, еърбега държаха. Воланът се държи от голяма гайка 24 ли беше, по-голяма ли... Това по спомен...Сваляш 2-те кори, след това трябва да свалиш еърбега с помощта на гедорето с шестограмите, след това разкачваш кабелите на еърбега и волана и псуваш като се развие лентовият кабел, след това сваляш волана и чак тогава кутията с превключвателите и лостчетата
Коментар
-
Най вероятно имаш слаба връзка на някоя от буксите и ще се наложи да смениш целия блок с лостчетата,аз съм имал подобен проблем обаче на мен само фаровете ми гаснеха,смених два блока докато видя че имам слаба връзка на една от букситеyonkok написа:Гедоре? Аз виждам само едни кръстати болчетаHumppa написа:Корите около волана се свалят лесно, но трябва да се внимава да не се изпочупят щифтовете, които влизат един в друг на горната и долната кора. Трябват ти хубави инструменти - гедоре с шестограми. Внимавай и с лентовият кабел на еърбега
Прегледай за оголени кабели, почисти си механизните на кутията с лостчетата за светлините и чистачките, като трябва да си много внимателен, защото белите пластмасови детайли са нагорели и се чупят лесно!!!
А като се свали кората-има ли нужда още нещо да се развива?forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
Аааа, благодаря ти, аз само до кората мисля че ще се справя. Тва с еърбега няма да го направя...Препоръчайте ми майстор, моля.Humppa написа:Гедорето трябва за 2та болта, които държат волана, или не, еърбега държаха. Воланът се държи от голяма гайка 24 ли беше, по-голяма ли... Това по спомен...Сваляш 2-те кори, след това трябва да свалиш еърбега с помощта на гедорето с шестограмите, след това разкачваш кабелите на еърбега и волана и псуваш като се развие лентовият кабел, след това сваляш волана и чак тогава кутията с превключвателите и лостчетата
Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.
Коментар
-
Humppa
Не е толкова страшен този ремонт. Но аз имам един познат, който има магазин за инструменти и от него взех хубави гедории и битове, че се оправих!
Коментар
-
Тъкмо изгасих с ръчка за мигач и сега въобще не дава на контакт....Според мен този комплект ръчки около волана даде фира..сега ще търся ръководство за сваляне на волан.Хеееееелп!!! F1!!!! Не намирам инкъде упътване за сваляне на воланHumppa написа:Не е толкова страшен този ремонт. Но аз имам един познат, който има магазин за инструменти и от него взех хубави гедории и битове, че се оправих!
Намерих на Хейнес.
Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.
Коментар
-
Интересното в цялата работа е че кабелите на мигачите (и другите ръчки) не са свързани с контактния ключ. Радиото ми работи, но контактния ключ-не? Дали някой бушон се чудя?Такааа. Развих болчетата на гърба на волана и махнах бибитката и:1-ва изненада: Това нещо Еърбек го няма, липсва, или е невидимо2-ра изненада: Гайката на волана е скрита в някакво метално гнездо-шайба и никакъв достъп до него ...Някакви идеи как се проицедира?Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар