Как се поставя и регулира ангренажен ремак на фиат уно 1.7 дизел 1990г.Интересува ме как се поставя и регулира ангренажния ремак кои белези се гледат и някакви други тъкости при самото поставяне.Видях на шайбата на коляновйя вал има белег и белег на на корпуса.На шайбата на газоразпределителния вал има белег но не и белег на корпуса(поне аз не видях)каде се намира ако има такав.На ГНП има ли белези и каде се намират ако има,защото до сега не съм открил такива.Има ли някакви особенности при опъване на ремака и колко трябва да е опънат.До сега карах с ремък BOSH но изкара само 30000км.ако можете да ми препоръчате някоя свесна марка но да не е BOSH
предварително благодаря на тези които ще ми помогнат :D :D :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се регулира и поставя ангренажен ремак на фиат уно
Collapse
X
-
На разпределителния вал има белег на забното колело който трябва да съвпада с един нарез който е на ламарината. Имаш белег на горивната помпа който трябва да съвпада с белег пак към ламарината, и още един белег на коляновия вал. За да всичко ОК трябва да наместиш и белезите на маховика. Има едно капаче което се маха и там също трябва да се намести белега. Ако всички белези отговарят превърти 1-2 пъти двигателя на ръка и ако всичко е ОК пали
Коментар
-
Re: Как се реголира и поставя ангренажен ремак на фиат уно
GATES, DAYCO, FLENOR - но за акьл при поставянето, не смея! Работата е много отговорна и не е за човек който не познава правилата, особенно при обтягането!koki_disel написа:Как се поставя и регулира ангренажен ремак на фиат уно 1.7 дизел 1990г.Интересува ме как се поставя и регулира ангренажния ремак кои белези се гледат и някакви други тъкости при самото поставяне.Видях на шайбата на коляновйя вал има белег и белег на на корпуса.На шайбата на газоразпределителния вал има белег но не и белег на корпуса(поне аз не видях)каде се намира ако има такав.На ГНП има ли белези и каде се намират ако има,защото до сега не съм открил такива.Има ли някакви особенности при опъване на ремака и колко трябва да е опънат.До сега карах с ремък BOSH но изкара само 30000км.ако можете да ми препоръчате някоя свесна марка но да не е BOSH
предварително благодаря на тези които ще ми помогнат :D :D :D
Коментар
-
ами какво е това аутодата сайт ли е не съм влизал до сега там как е точния адрес.П.С.Простете за невежеството но днес за сефте влизам тука и не съм запознат още с нещатаpakumba84 написа:виж потърси из аутодата и такива подобни програми, има схеми и въобще всичко, което ти трябва за този ремонт
Коментар
-
не можах да разбера това за какво го казваш? много добре знам, че колегата пита за дизелов двигател. нещо май не си ме разбралvelko_sz написа:човека пита за 1.7 дизел 1990г.pakumba84 написа:не съм много компетентен по ангренажите, но ми се струва, че това е за бензинов двигател. няма гнп
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Клеги оправих си проблема ппоставих си сам ремъка и спестих около 25лв.
и сега UNO-то си е както требва но ми казаха,че трябва задалжително да сменя и ролките некой ако знае как се сменяжат да каже трябват ли некакви специялни инструменти като скоби и т.н. щото мисля пак аз да си ги сменям не ми се дават пари на вятара айде тва е от мен който знае нещо по въпроса да сподели
Коментар
-
ами ако имаш предвид ролките на ангренажа като сменяше ремъка не ги ли провери на какъв хал са, ако вият значи са за смяна ако не, може и да не ги сменяш не е задължително особено ако са оригинални ,спокойно изкарват 2 смени на ремъкаkoki_disel написа:Клеги оправих си проблема ппоставих си сам ремъка и спестих около 25лв.
и сега UNO-то си е както требва но ми казаха,че трябва задалжително да сменя и ролките некой ако знае как се сменяжат да каже трябват ли некакви специялни инструменти като скоби и т.н. щото мисля пак аз да си ги сменям не ми се дават пари на вятара айде тва е от мен който знае нещо по въпроса да сподели
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse



съгласявам се
Коментар