Здравейте!Понеже колата не е при мен и не мога да видя устройството,а се замислих по въпросат как са монтирани инжекторите,искам да задам следният въпрос:Към всеки инжектор отива гориво по някакъв горивопровод.Има ли вариант това гориво като отиде до инжектора да се върне назад.В смисъл има ли циркулация на горивото около самият инжектор или не?Благодаряп.с. Въпросът го зададох ,за да мога да си обясня евентуално как става "охлаждането" на инжекторите при каране на газ с включена бензинова помпа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за инжекторите?
Collapse
X
-
Значи ако си карам на газс изключена помпа и паля на бензин няма да имам ядове,защото в темата за газ пишеше,че можели да прегреят(спекат),ако се спряла бензиновата помпа и тем подобни неща.Съжалявам,че може би поизместих малко темата.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Не се притеснявай изобщо, тоя инжекцион BRC който си купил би трябвало да е е с автоматичен ключ по температура (поне моя е такъв). Това означава, че след запалване си караш на бензин около 3-4 км при студена кола, докато вдигне 70 градуса, след което ключа ти обръща автоматично на газ.Това ти гарантира редовна работана инжекторите и от там се намалява и риска за запушване. По принцип рия проблеми със запушването идват при обикновените газови, поставени на коли пълна инжекция, когато е с ръчен ключ и лятно време човек си пали на газ директно и инжекторите не бачкат примерно два-три месеца и така...dudulia написа:Значи ако си карам на газс изключена помпа и паля на бензин няма да имам ядове,защото в темата за газ пишеше,че можели да прегреят(спекат),ако се спряла бензиновата помпа и тем подобни неща.Съжалявам,че може би поизместих малко темата.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Къде може да се намира датчика на този ключ. Бях на сервиз за смяна на съединителя. И след това започна да се включва на газ само като затопли двигателя и спря да постои на място за около 10-15 мин. След като тръгна минава на газ и след време минава пак на бензин (според мен този датчик изстива). Тоест някъде се "клати" по двигателя.zgabrovski написа:Не се притеснявай изобщо, тоя инжекцион BRC който си купил би трябвало да е е с автоматичен ключ по температура (поне моя е такъв). Това означава, че след запалване си караш на бензин около 3-4 км при студена кола, докато вдигне 70 градуса, след което ключа ти обръща автоматично на газ.Това ти гарантира редовна работана инжекторите и от там се намалява и риска за запушване. По принцип рия проблеми със запушването идват при обикновените газови, поставени на коли пълна инжекция, когато е с ръчен ключ и лятно време човек си пали на газ директно и инжекторите не бачкат примерно два-три месеца и така...dudulia написа:Значи ако си карам на газс изключена помпа и паля на бензин няма да имам ядове,защото в темата за газ пишеше,че можели да прегреят(спекат),ако се спряла бензиновата помпа и тем подобни неща.Съжалявам,че може би поизместих малко темата.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар