Vladim написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на предно дясно ел.стъкло [смазване]
Collapse
X
-
В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Може ли да направиш някоя и друга снимка? МерсиTornado написа:В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Ще опитам утре на светлото ,че сега няма да стане нищо.Трябва да навра апарата близо до пластините и мисля ,че няма да станат снимките.Lane Staley написа:Може ли да направиш някоя и друга снимка? МерсиTornado написа:В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
da, това показва и моя опит, като положението е същото и с другия бутон - на дясната врата.който не вярва че проблема е от бутона - има лесен опит - вади десния бутон и го разкача - тогава спира да работи и левия(шоферскиTornado написа:В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.
) бутонследователно - тока минава през нормално затворените контакти (пъпки) на левия бутон.след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различни
Коментар
-
[quote="Tornado"]Ами пуска се от самолета по време на полетаu_bo написа:Как?Tornado написа:след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различни
Много интересна тема сте заформили пичове! В интерес на истината, колкото и машинки на стъклата на браво/а, мареа да съм работил - винаги са били сухи! Наистина е добре профилактично да се прегресирват някои възли! Особена нужда от почистване и прегресиране имат лагерите на задните носачи!
Коментар
-
u_bo
шлайфат се с вълнен парцал. до огледален блясък.Tornado написа:Как?u_bo написа:след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различни
Коментар
-
И да обобщя - значи - дясното ел. стъкло няма да работи ако е откачена буксата на който и да е от двата бутона (на шофьорската или пътническата врата)! ТЕСТВАНО на brava 1.9D SX! Респективно, ако има лоша връзка в кой да е конектор или повреда в който и да е в бутоните - дясното стъкло няма да работи!
Коментар
-
Тук ми позволи да не се съглася... Когато има лоша връзка, или зацапани контакти на бутоните ще има утечки и нагрявания, които смучат от тока на мотора и поради тази причина той се движи по-бавно. А иначе схемата наистина е такава, левият бутон за пасажерския джам е свързан с десния, който пък отива към мотора. Ако има повреда в левият бутон десният ще работи без проблем, но не и обратното!///// написа:....Респективно, ако има лоша връзка в кой да е конектор или повреда в който и да е в бутоните - дясното стъкло няма да работи!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Говориш, но не си го тествал, нали?Vladim написа:Тук ми позволи да не се съглася... Когато има лоша връзка, или зацапани контакти на бутоните ще има утечки и нагрявания, които смучат от тока на мотора и поради тази причина той се движи по-бавно. А иначе схемата наистина е такава, левият бутон за пасажерския джам е свързан с десния, който пък отива към мотора. Ако има повреда в левият бутон десният ще работи без проблем, но не и обратното!///// написа:....Респективно, ако има лоша връзка в кой да е конектор или повреда в който и да е в бутоните - дясното стъкло няма да работи!
Просто откачи буксата от бутона за дясното стъкло която е на шофьорската врата и пробвай да движиш стъклото само от бутона на пасажерската врата!
Коментар
-
Поразгледах схемите и се оказа, че наистина двата бутона са зависими един от друг. Тук си прав и аз се поправям. Но не и за това, че ако има лоша връзка бутоните няма да работят!///// написа:Говориш, но не си го тествал, нали?
Просто откачи буксата от бутона за дясното стъкло която е на шофьорската врата и пробвай да движиш стъклото само от бутона на пасажерската врата! 
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
[quote="/////"]я сподели з алагерите- има ли някакъв вариант да ги гресирам "отвън", т.е. без д асвалям нищо повече от гумата... не ми се вярва ама се надамTornado написа:Ами пуска се от самолета по време на полетаu_bo написа:Как?Tornado написа:след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различни
Много интересна тема сте заформили пичове! В интерес на истината, колкото и машинки на стъклата на браво/а, мареа да съм работил - винаги са били сухи! Наистина е добре профилактично да се прегресирват някои възли! Особена нужда от почистване и прегресиране имат лагерите на задните носачи!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар