,,,
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на предно дясно ел.стъкло [смазване]
Collapse
X
-
Браво на колегата за проявеното търпение и желание за снимки.Докато четох и разглеждах ми хрумна да ви предложа нещо което мисля да направя когато аз започна тази дейност.Вратата се откача точно за 5 минути полага се на една маса на която сте постлали някое старо одеяло и работите спокойно без да прилагате разни неудобни пози по колата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колега, браво за желанието и снимките.И аз съм го правил това, но не снимах
За съжаление при мен ефектът не беше особено дълготраен. Всъщност основното ми подозрение за проблемите във функционирането на това стъкло е, че лошата работа идва от проблеми с токовете. Когато вдигам или спускам само дясното него се движи по-бързо отколкото когато едновременно спускам/вдигам и двете. Вие имате ли подобни наблюдения?
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
При мен на Бравото е така.Интересно ,че при Мареата нямам такива проблеми.Това ме навежда на мисълта ,че всичко опира до модула за управление.Lane Staley написа:Когато вдигам или спускам само дясното него се движи по-бързо отколкото когато едновременно спускам/вдигам и двете. Вие имате ли подобни наблюдения?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
И при мен дясното се вдига и спуска много бавно. Като го напече слънцето обаче върви много по-добре, което ме навежда на мисълта, че смазка не му стига, ама сложно ми се видя като махнах кората и го оставих.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
При мен дясното стъкло се вдига и сваля по-бавно от копчето на шофьорската врата и с нормална скорост от копчето на пасажерската врата. Все пак не забравяйте, че при SX и ELX модефикациите има разлика в управлението на двата джама. При SX само шофьорското стъкло се управлява от модул, а пасажерското е с директно управление чрез бутоните. При ELX и двете стъкла са управляват от модул. Само да напомня не, че има много връзка...Lane Staley написа:Колега, браво за желанието и снимките.И аз съм го правил това, но не снимах
За съжаление при мен ефектът не беше особено дълготраен. Всъщност основното ми подозрение за проблемите във функционирането на това стъкло е, че лошата работа идва от проблеми с токовете. Когато вдигам или спускам само дясното него се движи по-бързо отколкото когато едновременно спускам/вдигам и двете. Вие имате ли подобни наблюдения?
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
u_bo
има , има , що да няма.за Браво - това че тока за дясното тече през бутоните, а не през реле - там е ключа за бараката.При мен проблема се оправи с профилактика на бутоните.по-важен е този на дясната врата, защото през него тече ток и в двата случая1. когато се управлява от него2. когато се управлява от шофьорския бутон.но не снимах и затова не пуснах тема. ... ако скоро ми остане време .. може и да пусна снимки - като правя шофьорските бутониVladim написа:При мен дясното стъкло се вдига и сваля по-бавно от копчето на шофьорската врата и с нормална скорост от копчето на пасажерската врата. Все пак не забравяйте, че при SX и ELX модефикациите има разлика в управлението на двата джама. При SX само шофьорското стъкло се управлява от модул, а пасажерското е с директно управление чрез бутоните. При ELX и двете стъкла са управляват от модул. Само да напомня не, че има много връзка...Lane Staley написа:Колега, браво за желанието и снимките.И аз съм го правил това, но не снимах
За съжаление при мен ефектът не беше особено дълготраен. Всъщност основното ми подозрение за проблемите във функционирането на това стъкло е, че лошата работа идва от проблеми с токовете. Когато вдигам или спускам само дясното него се движи по-бързо отколкото когато едновременно спускам/вдигам и двете. Вие имате ли подобни наблюдения?
Коментар
-
В какъв смисъл колега?Намекваш ,че се губи част от напрежението и затова моторчето е толкова лениво ли?u_bo написа:има , има , що да няма.за Браво - това че тока за дясното тече през бутоните, а не през реле - там е ключа за бараката.При мен проблема се оправи с профилактика на бутоните.по-важен е този на дясната врата, защото през него тече ток и в двата случая1. когато се управлява от него2. когато се управлява от шофьорския бутон.но не снимах и затова не пуснах тема. ... ако скоро ми остане време .. може и да пусна снимки - като правя шофьорските бутониFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
И аз имам подозрение, че се губи ток, но... първо трябва да сме сигурни, че моторчето не се тормози поради спеклата се грес и след това да търсим електрически проблеми. Иначе наистина шофьорският бутон е свързан с този на пасажерската врата. Според мен почистването на бутоните ще оправи положението, но само ако моторът не се тормози излишно, т.е. ако е смазан добре с нова грес. Преди доста време спорихме по темата с Илко. Той спомена, че според него контактите на кабелите правят по-големи мизерии от самите бутони, т.е. там има повече утечки...Tornado написа:В какъв смисъл колега?Намекваш ,че се губи част от напрежението и затова моторчето е толкова лениво ли?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар