Имам си едно инвертерче за захранване на лаптоп в кола. Бях му правил едни модификации че беше изгоряло.Днеска на запален двигател го включвам в запалката и двигателя се разтресе за 2 оборота и изгасна.Установих че проблема идва от инвертора- когато е включен и двигателя се побърква.Ако го включа докато карам в движение и мотора почна да работи като жигула с 20 на 4 та - някак се тресеше и колата спря.Казвайте на какво се дължи някакви смущения ли вкарва що ли
Инвертора изпуши миналата седмица. и му смених няколко шотки диоди.Възможно ли е да се получава понеже смених SR540 с SB560?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с инвертор за лаптоп и двигател на Браво
Collapse
X
-
Проблем с инвертор за лаптоп и двигател на Браво
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Re: Проблем с инвертор за лаптоп и двигател на Браво
По всяка вероятност след модификациите в инвертора получаваш някакви смущения по захранването 12 волта и контролера се шашва.Може би трябва да направиш някаква филтрираща система към входа на захранването на инвертора по подобие на тези на аудиосистемите.infineon написа:Имам си едно инвертерче за захранване на лаптоп в кола. Бях му правил едни модификации че беше изгоряло.Днеска на запален двигател го включвам в запалката и двигателя се разтресе за 2 оборота и изгасна.Установих че проблема идва от инвертора- когато е включен и двигателя се побърква.Ако го включа докато карам в движение и мотора почна да работи като жигула с 20 на 4 та - някак се тресеше и колата спря.Казвайте на какво се дължи някакви смущения ли вкарва що ли
Инвертора изпуши миналата седмица. и му смених няколко шотки диоди.Възможно ли е да се получава понеже смених SR540 с SB560?
-
Не е възможно да е само от диодите.Само диодите ли си сменял и в каква верига са?Сигурен ли си че са истински Шотки,да не са някой ментета новите?А работи ли нормално инвертора при изключен двигател?Каква е консумацията му без да е натоварен във вторичната си страна?Дай модела на инвертора.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-

аве има няква загадка но според мен прави прекалено голяма консумация на ток и от там спъва генератора на колата,а тои от своя страна двигатела и гасне ... при мене имаше нещо подобно с вентилатора на радиатора понеже не е оригиналния и изглежда дърпа повече ток , като се вклучеше на място и колата гаснеше... Дигнах си оборотите и се по оправи... ама ако ти прави така и на пълна газ става няква магия ... иначе и аз имам инвертор Белкин 220v 350w но си работи добре някои им обращат вентилаторите да духат на вън... Успех дано разкиреш загатката...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Re:
Ами не е поради голяма консумация, първо вътре има предпазител 10 А пък и колата има, То не е затормозяване ами направо спира, като го включа мотора прави 2-3 оборота някак супер несинхронно и тресящо и спира.Както каза Hadjov по скоро смущения ама за първи път виждам някаква апаратура да пречи на колата винаги е обратното.Иначе въпросния инвертор е с ШИМ В гадното ЕКУ какво толкова има дето се вляе от смущения???Fiat_Punto11 написа:аве има няква загадка но според мен прави прекалено голяма консумация на ток и от там спъва генератора на колата,а тои от своя страна двигатела и гасне ... при мене имаше нещо подобно с вентилатора на радиатора понеже не е оригиналния и изглежда дърпа повече ток , като се вклучеше на място и колата гаснеше... Дигнах си оборотите и се по оправи... ама ако ти прави така и на пълна газ става няква магия ... иначе и аз имам инвертор Белкин 220v 350w но си работи добре някои им обращат вентилаторите да духат на вън... Успех дано разкиреш загатката...http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Незнам дали са менте старите бяха SR540 новите са SB560, пак ги дават шокти диоди.Освен диодите съм сменил и един електролит 1000 мФ че му се беше разтопил единия крак, сложих по голям.Можел има някакво означение само с изходния ток не пише друго отгоре.Иначе инвертора работи. Под товар харчи около 5-6 А без товар около 50 мА това преди модификацията сега не съм го мерил.А и друго. Сега ако опитам да меря напрежението на колата при включен инвертор и мултицета се шашка, почва да показва някви шантави стойности.iakvvu написа:Не е възможно да е само от диодите.Само диодите ли си сменял и в каква верига са?Сигурен ли си че са истински Шотки,да не са някой ментета новите?А работи ли нормално инвертора при изключен двигател?Каква е консумацията му без да е натоварен във вторичната си страна?Дай модела на инвертора.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Какво значи модификация??? Нещо си променял по схемата или имаш предвид ремонта?Не може заради сменени няколко диода и един капацитет да има такъв проблем.Или ти си си вкарал някой автогол или след дефекта е останало още нещо неотстранено.Напиши модела на инвертора.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ами модела е SP8 2(римско)- 80 w.Китайски куче марка.Освен ремонта друго не съм сменял.Когато изгоря през въпросния извод на кондензатора за малко хвърчеше волтова дъга докато се разтопи на по голямо разстояние, и два диода се бяха разцепили буквално, а ги дават за 5 А.Освен това тогава почна да издава един много специфичен пищящ звук.iakvvu написа:Какво значи модификация??? Нещо си променял по схемата или имаш предвид ремонта?Не може заради сменени няколко диода и един капацитет да има такъв проблем.Или ти си си вкарал някой автогол или след дефекта е останало още нещо неотстранено.Напиши модела на инвертора.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Kakто ти казах,инвертора ти генерира смущения по захранващата мрежа 12 в.Ако си прочетеш подробно експлоатационното описание на колата е казано:поставянето на неподходяща алармена система или аудиосистема на колата може да се отрази отрицателно върху електронното управлението на двигателя.В същия контекст лепенки на последните модели са залепени на задния капак на колата.Така,че помисли и направи необходимото.Има решение.infineon написа:А и друго. Сега ако опитам да меря напрежението на колата при включен инвертор и мултицета се шашка, почва да показва някви шантави стойности.
Коментар
-
Видях го проблема.На осцилоскоп захранващото напрежение и като е включен инвертора почват някакви доста остри пулсации с връх около 20 волта в захранващото напрежениеГледах го с ЕО 213Защо не беше карбуратор. С тия електроники бляк.Сложих филтър с дросел и 2 кондензатора( дето се слагат на входа на приемници) ама не помага пак умира колата като го включа.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Филтрите за които колегите те съветват няма да ти свършат никаква работа,защото те се слагат за да предпазват от филтрации в захранването не от уреда към колата а обратно,да обира пулсациите причинено от работата на динамото и други електрически модули.Зададената честота на режекция(отрязване) е много по ниска от тази при която работи инвертора ти,така че го забрави този вариант.Честотата на инвертора е поне 20 kHz.Утре ще опитам да ти кача схемичка за подтискане на тези пулсации.Ако можеш да намериш от някъде стерофлексни кондензатори,като стойност 100-200 pF,може да сложиш един-два паралелно на входа,а за да подсилиш ефекта последователно на (+) и (-) може да използваш първичните намотки на два мрежови трансформатора(малки,не поголеми от 200-300 mW) да речем 220/6 или 220/9 волта.Това като за начало ако няма какво да правиш утре.А аз по касно ще ти пусна схемичка.А инвертора ти има ли някакви филтърни групи на входа си?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар