Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скоростна кутия на Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със скоростна кутия на Мареа

    Здравейте ,Първо да кажа, че аз съм напълно начинаещ ...При чакане на светофар не бях на скорост и когато се опитах да тръгна -хоп проблем -не мога да включа на скорост... ужас . При загасена кола лоста влиза нормално във всички скорости , но като запаля блокира буквално..Някакви идеи?
    Fiat Marea Weekend 1.8 16V

    #2
    Добре дошъл колега!Педала движи ли се нормално?Някакви аномалии при натискането му?И какъв е двигателя на колата?
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      А ако включиш на скорост при изгасен двигател и после запалиш с натиснат съединител, каква е реакцията на колата? Потегля ли нормално?

      Коментар


        #4
        "Педала движи ли се нормално?Някакви аномалии при натискането му?И какъв е двигателя на колата??"Значи, двигателят е бензин 1.8 16V. Според мен няма промяна в състоянието на педала."А ако включиш на скорост при изгасен двигател и после запалиш с натиснат съединител, каква е реакцията на колата? Потегля ли нормално?" Да колата тръгва нормално, но при опит да мина на 2-ра - лостът застава в неутрално положение - не ще ни първа, ни втора, нито нищо...
        Fiat Marea Weekend 1.8 16V

        Коментар


          #5
          и аз бях така и аз плаках . всичко уж нормално , но като забие и трябва да пусна и да натисна пак съединителя и става ,но реших че има проблем все пак и като ми отвориха колата изпопада съединителя почти на пърчета с почти помлян маховик с 300 гр по - малко масло в скоростната кутия и с изгорели гумички на помпата на съединителя .след ремонта за 1800 лв всичк0о е шен

          Коментар


            #6
            gari_brasna4a написа: